1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    om voor de verandering maar eens ontopic te gaan: hoe zal san andreas er uit zien? het zal iig net als de voorgaande xbox versies trails hebben, vuur zal er mooier uit zien, auto's glimmen *), hogere fps etc. de xbox versies konnen gta 3 en vc voor de pc qua graphics overtreffen. de vraag is of dat SA ook zal lukken aangezien de huidige pc's veel beter zijn.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je ziet dat rockstar ook net iets meer uit de ps2 kan halen, kunnen ze dat dan ook doen met de xbox.
     
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als ze de gemiddelde pc van vandaag volledig benutten wordt ie mooier dan de xbox versie.
     
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik hoop dat het mooier word, op gametrailers.com vond ik het dus echt niet mooi :eek:
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En de pc is eigenlijk veel krachtiger dan de xbox(pc's van nu). Dus ik weet wel zeker dat het er op de pc mooier uitziet.
     
  6. XeoN

    XeoN Guest


    Dat was niet het geval met ViCe CiTy...
     
  7. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    hele stomme vraag hoor, maar komt deze game überhaupt op de xbox?
     
  8. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk :+ Neej als je even terugleest in de tread zie je dat daar al een hele discussie over geweest is. Het komt erop neer dat er eigenlijk nog geen enkele aanleiding is te geloven dat ie op de xbox komt, maar dat we het allemaal wel heel tof zouden vinden :)

    Zelf denk ik wel dat ie op de xbox komt, maar voorlopig wel even op zich laat wachten. Ik had ergens gelezen dat een voorwaarde dat GTA 3 en Vice naar de xbox zouden komen was, dat het volgende deel PS2 exclusief zou zijn. Op de xbox betekend XboX exclusief dat het voor de andere consoles een héle tijd duurt voordat ie daarop komt. Laten we hopen dat GTA San Andreas (xbox) niet al te lang op zich laat wachten O-)
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  10. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar toen was de gemiddelde pc nog niet zo krachtig als nu.
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, je hebt gelijk. Vice city is al 9 maanden uit, en er zijn echt wel betere videokaarten gekomen voor de pc.
     
  12. holland_day

    holland_day deathbringer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hem nu ook aan het downloaden via bearshare
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze je bannen
     
  14. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wat een sukkel, gefeliciteerd jongen, met je trieste gedrag.
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Interresant jongen. Ik hoop dat je opgepakt word wegens diefstal.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Een beetje triest hier soms dat gedrag van sommige forum gasten dat als iemand zegt een game te hebben gedownload of whatever, meteen zo overdreven de moraal-ridder uit te hangen. Laat die gasten het lekker zelf weten; goede games verkopen echt wel, maak je daar maar geen zorgen om.

    Natuurlijk is het kut dat zo'n spel uitlekt etc etc, maar 99% van de mensen hier heeft ook vroeger gewoon gekopieerde games gespeeld enzo, om het nog maar niet eens over muziek, en gewone proggies als photoshop etc te hebben.

    Beetje hypocriet dus... helemaal als je weet dat de mensen die zelf in deze branche (games etc etc) OOK gewoon onderling op de werkplaats rustig films en games etc uitwisselen...
    Dat gebeurt namelijk OVERAL. En de goede (Echt GOEDE) games, die kopen de mensen toch wel gewoon.

    Maar goed, back on-topic; Ik heb zeergoede hoop dat er binnenkort een aankondiging van Rockstar aankomt ;) Ik gok zelf nét na kerst/januari ofzo. omdat Sony tot die tijd gewoon PS2's wilt blijven verkopen ofcourse...
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind et eerlijk gezegd wel hopeloos hoor, dat mensjes em gaan downe, dat geld ook voor Halo 2, maar ik ben et ook met jou eens dat mensen de moraal ridder gaan uihangen.

    O-) ikzelf heb slechts één gekopieerde titel in mijn collectie en dat is het eerste deel van de Sims op de PC, en die doet et nie eens 8) , ik ben namelijk van mening dat als je een spel orgineel koopt er veel langer mee doet omdat je et anders zonde vind als je em weglegd.

    wat betreft muziek, ben ik anders, ik heb slechts4 of 5 orginele CD's, maar dat zijn wel de enige (zowat) die ik luister.

    en dan wat films betreft, koop ik een film die ik echt leuk vind orgineel, en de films die me redelijk lijken regel ik ergus..
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  18. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Speculatie, speculatie....hopeloos topic dit.....
     
  19. AcidReign

    AcidReign Guest

    stom programma doe het dan via kazaa!
    ik hoop dat ze je te pakken krijgen want bearshare is niet beveiligd.
    de mensen kunnen zo bij jou aan de deur komen als ze willen want zze weten wat jij bent aan het downloaden en via jou modem van internet kunnen ze precies opsporen waar jij woont! |:-
    Jij bent echt dom!
     
  20. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het downloaden van illegale zooi is niet illegaal he, het aanbieden daarintegen wel... dus je mag niet uploaden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina