1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging g00gle'n toen vond ik dit

    met een goede vertaalmachine ( www.freetranslation.com ) krijg je dit:

    I see the possibility of an Xbox version as being very likely...I would attribute the reason it was not mentioned to the following:

    1) Sony is paying Rockstar for exclusitivity...previous Rockstar-Sony GTA exclusitivity contracts forbade Rockstar from talking about an Xbox version. This is why Rockstar released the Xbox double pack within months of its announcement.

    2) Rockstar may be planning San Andreas for Xbox 2/Xenon (expected in Q4 2005). Launch games can be extremely lucrative for developers because there will be little competition. This would allow a vast revamping of graphics and could be a huge hit, especially if Xenon succeeds.

    I guarantee you that someday an Xbox or Xenon version of San Andreas will be made. It all depends on how long Sony's exclusitivity contract lasts for. The GTA Double Pack sold in the multi-millions. Rockstar won't pass on a free lunch...and you can bet that Micorosft will be begging them for the game as soon as they're allowed to make it.

    Any future GTA game that Sony would want exclusitivity for would almost certainly again force Sony to relinquish San Andreas' exclusitivity...as occurred in the case of the xbox double pack.


    waarschijnlijk goed nieuws voor ons xbox bezitters :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm eerst zien dan geloven :D
     
  3. XeoN

    XeoN Guest


    Of gewoonweg GELIJK geloven...;)
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    keb em!!!!

    ik heb em nu ongeveer 5 uur gespeeld, en m'n eerste indruk is: FAT STRAK, kga er nie teveel over uitweiden want das lullig voor jullie.....

    ohw ja ik bedoel dan de PS2 versie hé:p
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em ook zeker halen voor de Xbox over een half jaartje. Na alles wat ik er over gelezen heb op IGN en andere sites staat het kwijl me toch wel in de mond. :9 Een 9,9 game kom je niet vaak tegen..
     
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens een klasgenoot van me is het een gruwelijk vet spel, maar zijn de gfx regelrechte bagger.

    Als het dan op de Xbox komt hoop ik wel dat ze het een beetje opschonen
     
  7. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd vet spel maar wanneer bekend word gemaakt dat San Andreas naar de Xbox komt (of releaseperiode), op welke site zal dat dan als eerste te zien zijn?
     
  8. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een van deze site`s zal het nieuws meteen te zien zijn.
    1.Gamespot.com
    2.Teambox.com
    3.Xboxworld.nl ;)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De gfx zijn niet minder (zelfs wat beter) dan de voorafgaande delen op de PS2. Aangezien de X-box versies van GTA III en Vice nou niet bepaald een wereldschokkende verbetering waren t.o.v. de PS2 versie hoef je denk ik geen wonderen te verwachten. Waarschijnlijk ziet het er gewoon net wat strakker uit op onze doos.
     
  10. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Enigste spel in de reeks met een beetje strakke grfx was gta3.
    Vc was ook niet egt veel beter dan gta 3..gaat om de gameplay :)
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast heeft ook alle delen op de PS2 en zegt dat San Andreas er absoluut het slechtste uitziet. Het maakt verder niet uit want het is gewoon een super spel als ik hem mag geloven.

    De GTA's op de Xbox vond ik wel degelijk een enorme verbetering qua graphics. Alles zag er veel strakker uit, auto's glanzen etc.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is maar goed dat smaken verschillen en iedereen dezelfde dingen eigenlijk op zo'n andere manier ervaren ;) . Ik heb toevallig laatst nog even GTA III gespeeld op de PS2 en die vond ik er dus niet beter uitzien dan SA. Nu moet ik eerlijk toegeven dat GTA SA niet het mooiste spel is, maar imo is het zeker niet lelijker dan de voorgaande delen.

    Verder zijn het allemaal meningen, maakt ook verder niet uit. Zolang we maar blij zijn met de games die wel spelen. En wat een ander daarvan vind is eigenlijk niet zo boeiend. ;)
     
  13. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    Wist jij dat, cube schijfje DVD's zijn, geen cd's en spellen zelfs GROTER zijn (of kunnen zijn iig) .....
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik denk dat die gast dat niet wist. Die roept dingen zonder dat hij waarschijnlijk weet waar hij over praat.
     
  15. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    mja denk niet dat er groot graphisc verschil zal zitten voor de Xbox..... maar wie weet
     
  16. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil iedereen er op wijzen dat hier, net als op de rest van het forum, geneuzel over het illegaal verkrijgen van spellen niet getollereerd wordt!

    Gewaarschuwde mensen tellen voor twee.
     
  17. JanTheXboxMan

    JanTheXboxMan Harcore Xbox Gamer

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil in graphics met de ps2 is groot vergelijk vice city dan maar
     
  18. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh.. op een cubeschijfje gaat ongeveer 1,5 GB data.
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat lul je nu dom? De xbox versie heeft niet eens een releasedatum, laat staan dat hij al uit is in Amerika. Voortaan alleen patsen met shit die je daadwerkelijk hebt. :{
     
  20. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    miss heeft hij 'm op de ps2..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina