1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Na die periode waarin hij exclusief is voor de Playstation, komt hij vast wel op de Xbox.
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat denk ik ook. maar we moeten zo lang wachten :mad::mad:
     
  3. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    weet nou eigelijk iemand hier hoe lang dat contract van Rockstar met Sony geldt ?
     
  4. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk/hoop dat andreas voor de Xbox wel mooier is, maar het verder net als vice city en GTA 3 een rechtstreekse kopie is. Dit laatste vindt ik een beetje jammer want waarom zou je anders zo lang wachten met uitbrengen voor de Xbox?
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot eind 2004 geloof ik.
     
  6. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is zo vet...alleen zo lelijk...ik vind die Playstation 2 echt niets meer op Final Fantasy en PES4 na...San Andreas MOET zo snel mogelijk met zwaar opgepoetste graphics naar de Xbox komen! (en Final Fantasy 12 ook, maar dat zal echt nooit gebeuren en GTA:confused:A 100% zeker wel)
     
  7. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vond ik op google:

    [​IMG]

    EDIT: Zie dat de link niet werkt, zal 'm ff zelf uploaden
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Mja, en nu? Komt die pic soms van de Rockstar site vandaan? Nee zeker, anders had je het er namelijk wel bijgezet. Het is dus gewoon een gephotoshopte pic van iemand die net als jij heel erg graag wil dat San Andreas naar de Xbox komt. Het is gewoon hetzelfde als met die email die je eerder hebt gepost. We weten nu wel dat jij dit heel graag wil en we weten ook allemaal vrijwel zeker dat hij ooit ook op de Xbox zal verschijnen, maar voordat je dat met 100% zekerheid kunt zeggen zul je toch echt eerst op Rockstar moeten wachten die dit bevestigt.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  9. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    denkje dat ik die mail heb verzonnen?
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee, en dat zeg ik toch ook helemaal niet. Ik heb het er alleen maar over dat jij nu steeds met dit soort dingen komt aanzetten, schijnbaar met de bedoeling om aan te geven dat deze game binnenkort naar de Xbox komt, terwijl je dit pas echt kunt gaan lopen beweren als Rockstar het zelf eerst bevestigt. Ik zie dan ook gewoon niet in wat je nu met deze pic aan wil. Leuke foto verder hoor daar niet van, maar je bevestigt er echt helemaal niets mee als dat tenminste je bedoeling was.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou alleen laten zien dat ik een foto op google had gevonden, zonder bedoelingen
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat jij wil. Gezien je vele posts hierover in diverse threads dacht ik er gewoon het mijne van. Ik wordt gewoon een beetje moe van het hele gedoe en het herhalende gevraag van veel mensen over een mogelijke komst van de game naar de Xbox. Het komt wanneer het komt.

    Maar goed, het is verder ook niet echt belangrijk dus laat verder ook maar zitten :)
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  13. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    volgensmij komt gta sa alleen naar de pc over een paar maanden.
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat hij niet alleen naar de pc komt.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zag vandaag bij Bruna het blad "Xboxworld" met daar het logo van San Andreas op en de naam "GTA: War". Wat dit alles betekent.... geen idee, heeft iemand het blad gelezen?
     
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier en je hebt je antwoord
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja daar staat wat dat ze met GTA: War dat Mercenaries bedoelen, maar niet wat de hun info over San Andreas is.
     
  18. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, er staat ook een logo van GTA: SA
     
  19. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval zou ik zeggen: ga eens een kijkje nemen in het blad, en als het verpakt is, koop m ;)
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit is gewoon een ps2 plaatje met een tekst eronder. Het is nog steeds niet zeker. Iedereen moet gewoon wachten totdat rockstar/TakeTwo met een bericht komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina