Nou, ik weet niet wat je nu precies bedoelt. Een uitgang als ingang gebruiken zodat je via de DVD speler jouw Xbox kan laten klinken via de speakers?
okeey hier heb ik ook al lang over zitten denken ik heb een z-640 setje van logitech http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2,CONTENTID=5047 nu wil dolby digital. Dus moet ik een decoder hebben. Deze een van creative http://nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=569 ook heb ik nog een coaxiale kabel nodig en een advanced scart kabel. zal het dan werken?
Dat zou moeten werken maar ik zou dat dan niet via een coaxiale kabel doen maar gewoon via optisch een optische kabel is in feite hetzelfde als coaxiaal alleen werkt dit met glasvezel. Dus je gebruikt dat ding om te decoden het signaal gaat via de advanced scart kabel en de optische kabel in dit apparaat en vanuit daar naar je speakers. snappie. En op de eerste vraag. Vergeet je 5.1 surround met de xbox gebruik via de rood-witte tulp je pro-logic sound want anders kan het niet want je hebt geen optisch en geen coaxiaale aansluiting. Je hebt alleen een coax aansluiting voor je radio. pfff nog iets? oh ja Toxic waarom koop je dan niet gewoon een simpele digitale receiver die kosten evenveel en voor jou doeleinden heb je daar denk ik meer aan maar goed.... kijk maar ff wat je daarmee doet..
okey bedankt voor de tip. ik heb ff zitten rond kijken op google maar ik weet niet echt wat je bedoeld. zou je mischien een voorbeeld kunnen geven. en de dingen die ik zag waarvan ik dacht dat dat het geen was wat je bedoelde die kosten dan weer 140 euries.
Ik bedoel een losse receiver en met een optische of coaxiale aansluiting maar het gaat erom heb je al die computer 5.1 set of heb je 'normale' 5.1 boxen met losse speaker kables? Want als je dat hebt is het zinvol om een digital versterker te kopen anders zou iik ook die dts decoder kopen die je aangaf met compterbox aansluiting.. sorry maar ik weet neit hoe ik het duidelijker kan uitleggen ... ik doe me best
Kan iemand mij hier ff antwoord op geven....?? Ik was vorige week bij een vriend die een PS2 had en die had dus hetzelfde optische kabeltje als wij hebben (degene met een een goede reciever that is ) Van zn PS2 naar reciever lopen... Hij had dus ook Dolby Digital. Ik ben er altijd vanuit gegegaan dat dit niet kon....
PLZZZ laat iemand helpen, ik kom er echt niet meer uit, zowat alle posts doorgelzen van de centrale tread Ok, ik heb dus een heel aardig leuk setje boxen ( waar geen dolby digital mee kan worden afgespeeld ) met 5 boxen Alle boxjes op de subwooferaangesloten, de stekker van de subwoofer in het stopcontact gedaan, een advanced scartcable gekocht, Maaar. ik heb nog 3 stekkertjes die niet aangesloten zijn namelijk, die van de subwoofer, Rear en FRONT, waar moet ik die stekkertjes in doen ? want bij de advance scart cable, zit maar 1 aansluiting voor digitaal geluid. PLZ iemand vertel mij wat ik moet doen, ik heb er geen verstand van, maar wil heel graag fatsoenlijker geluid, dan mijn slechte televisie geluid. Alvast bedankt
PS2 kan ook Dolby Digital, edoch hij moet dat in software doen, terwijl de xbox dat dus in hardware kan. Zijn ook weinig PS2 games die 5.1 geluid hebben. Meeste hebben alleen stereo.
Ik vermoed dat je naast ene dolby pro logic ingang ook een aansluiting hebt met zes stekkers, rear, front, sub/center, waarop je tulpjes aan kunt sluiten. Deze zijn bedoeld voor een extrene decoder.
Valt wel mee, je zal zelf even creatief moeten zoeken, maar ik geloof dat je ze onder de honderd euro wel kan vinden. Mocht dat te duur zijn, zou ik gaan voor Dolby Pro logic, en alles zo laten als het is.
Ja ik wou sowieso gaan voor Dolby Pro Logic. Maar ik kan die stekkers nergens op aansluiten ? Dus die stekkerjes van Rear, Front, waar moet ik die opaansluiten ?
kan je er geen fototje van maken?? ik denk dat ik het dan beter begrijp.. Maar ik dennk ook dat je alleen pro logic kan hebben en dan heb je alleen niets aan de advanced scart!!!
ok ik maak een foto ZE ZIJN EEN BEETJE ONSCHERP, ALS JE SCHERPERE NODIG HEBT. MAAK IK ZE OPNIEUW Op de doos van deze boxen stond dat de boxen ook konden worden aangesloten op een GAMECONSOLE
Dat zijn 3,5 mm jack pluggen dan neem ik aan dat jee een pc-boxen set heb die 5.1 zijn dan moet je een creative dts/5.1 decoder kopen en dan moet je op www.creative.com kijken en dan heb je daar de juiste decoders voor en dan kan ook jij genieten van 5.1 surround. Maar nogmaals dat is als ik het op de foto goed zie!!...
Gewoon advanced kabel + een optische kabel, werkt bij mij zo goed als kan niet beter! (maarja op een 80 cm flatscreen met een dolby digital setje van 480 Watt)
Uhm,...... 480 watt aan stroomverbruik ofzo? Nee, de bovengenoemde speakerset van Sub Zero bevat geen optische ingang, er zit namelijk geen decoder in. Dus op de achterzijde van zijn subwoofer ziet hij verschillende ingangen voor rear, center, front en sub. Hij heeft dus een decoder nodig om het geluid te creƫren. Als je de ketting vanaf de Xbox maakt krijg je dus dit. Oftewel: Xbox ----> Advaned Scart ----> Decoder ----> Directe ingang op Subwoofer ----> overige speakers.