1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe dolby op elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tasso, 1 okt 2010.

  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja waarschijnlijk al een paar keer langsgekomen maar kon het in ieder geval nergens vinden. Ik wil hem aansluiten via een hdmi kabel maar hoe krijg ik nu mijn dolby headset aangesloten via optisch kabeltje. Op mijn ps3 zit een aparte optische aansluiting maar op de elite zit deze niet. Heb hem nu aangesloten via en vga kabel en op de kabel zit een optische aansluiting. Heb gezocht voor een kabel maar deze is er volgens mij niet meer.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Jawel. je hebt daarvoor een hdmi dongle nodig.
    [​IMG]

    Of je maakt je vga kabel open en gebruikt die daarvoor. Staat hier ergens op het forum uitgelegd
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog wel een component kabel liggen met daarop een optical aansluiting.
    Is dit verschil te verwaarlozen met hdmi.
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zou gewoon altijd voor HDMI gaan als je kan. Het ziet er zeker wel beter uit. Je hebt dan namelijk het beste van component + het beste van VGA.

    hier is het topic waar dat staat uitgelegd.
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=114254
     
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen het vervelende is dat die kabels bijna nergens te krijgen zijn met een optical aansluiting en hdmi. Vind het zowieso vreemd dat er op een hd machine geen optische uitgang zit.
    En ms heeft het ook zo gemaakt dat je wel een kabel en optisch in 1 kabel moet hebben omdat je anders niet meer bij je hdmi aansluiting kan.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Officiele van de xbox360. Kijk gewoon op marktplaats, daar heb ik hem ook vnadaan.
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    daarom heeft iemand dat gevonden, dat je de kabel zelf kan slopen. Of je koopt zo'n blokje. Werkt HDMI nog steeds
     
  8. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd het wel bij mijn component of zoals nu gewoon vga kabel.
    Ja is persoonlijk maar vindt het via vga veel strakker eruit zien met totaal geen kartels. Tuurlijk minder scherp maar oké of kartels of iets minder scherp.
    Waarom is ms toch altijd zo bezig met mensen voor letterlijk alles laten te betalen. Kom op mijn ps3 heeft ook optische aansluiting en kan daarbij gewoon bij en wordt niet afgesloten door een kabel.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb zelf de kap van een componentenkabel gestript zodat deze wèl tegelijkertijd past met de hdmi en dat werkt perfekt met mn surround headset.
    Ik heb 2 linkerhanden, maar dit is heel makkelijk te doen met een schroevendraaier.

    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2823140&postcount=28

    Dus dan heb je hdmi voor het beeld en je gebruikt de optical van de componenten
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010

Deel Deze Pagina