ze vroegen toch of het kon. Je MOET dus niet een vast inkomen hebben. Ging er van uit dat je een student ofzo was...(aangezien hij geen vast inkomen had)..
dus er is nergens meer een goedkoop starter kitje te krijgen? want op bol en nedgame issie uitverkocht! zijn er nog andere site's? iemand?
weet iemand of er een aktie komt voor Xbox L!VE en halo 2? Mijn abbo loopt namelijk af op 2 november. Ik ben van plan halo 2 te kopen...en als een xbox live setje goedkoop erbij zit dan neem ik gewoon een maandelijkse verlenging en koop ik 11 november zon nieuw setje.... Weet iemand hier iets over? Gr. edit: Zoals hiervoor al werd gevraagd, weet iemand nog waar je live voor 30,- kan bestellen op internet of kan halen in Utrecht? Ik kan deze aanbieding nergens vinden namelijk...
Idd, ik wil ook een goedkope starterkit kopen.. Alleen niet die van Halo 2, want ik heb HALO 2 LE al bestelt, dus weet iemand nog een plekje waar dit ook bestelt kan worden?
Nee, Fardo heeft het fout . Er zit geen GRATIS abo'tje voor 12 maanden bij. Je moet € 60,00 betalen. Een onderdeel van dat bedrag is bestemd voor je abo'tje....