1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hoe duur per maand na een jaar?

Discussie in 'Games' gestart door GameCrasher, 25 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen.:p

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hier gaan heel veel threads over ... Daarom heb ik deze gemerged met een reeds bestaande

er is nog niets officieel ... maar 12 tot 20 euro per jaar is larie koek ... het ligt eerder bij 50 - 100 euro per jaar

zie ook dit oude nieuwsbericht

3. masterape

masterape Guest

Ik hoop dat ik een jaar van XBL kan genieten, want dat is me tot nu toe nog niet gelukt:confused: Maar al kijk je zo zou ik zeggen dat xboxlive volgend jaar juist goedkoper wordt. Zon 45 euro want dan hoeft er geen voice communicator meer bij. En dat scheelt weer in prijs. Je hoeft alleen een nieuw abbonnement.

4. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik denk is dat MS nu zegt dat het 10 euro ofzo wordt, maar dat ze volgend jaar de prijs allang omhoog hebben gegooit. Dus dan betaal je 20 euro ofzo per maand. Ik weet niet of het echt gaat gebeuren, maar ik zou er niet gek van staan kijken.

5. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 euro per maand zorgt er voor dat de helft van de leden hem peert... Dat is gewoon niet menselijk. MS pakt dit vast wel op een goede manier aan.

6. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het tussen de 60 en 80 euro gaat kosten en dat je er dan weer een gratis game of een demo disk bij krijgt, dat heb ik gehoord en ms zou pakketen samen stellen met verschillende prijzen en dan kun je soms een voledige game krijgen of voor iets meer geld een MMORPG met een half jaar abonnement daarop (met standaard in elk pakket natuurlijk het xboxlive abonnement)

7. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat in de Pu van deze maand in een intervieuw met Michel Cassius (Europees Directir of Xbox Platform)

Pu:"Wat gaat Xbox Live kosten na die 12 maanden? Moet ik dan als gamer een maandbedrag betalen of kan dat ook per jaar?"

Cassius:"Ik kan nog geen bedrag noemen, omdat we dat simpelweg nog niet hebben. Maar geloof me, we hebben ons lesje geleerd wat betreft prijszetting (lacht). Denk aan een soortgelijke betaling als bij mobiele telefoons, een 2-jarige abonnement wordt goedkoper dan een half jaar abonnement..."

En nou maar hopen dat die Michel Cassius gelijk heeft en MS wel degelijk zijn lesje heeft geleerd op het gebied van te hoge prijsen.

8. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    als het gewoon 60 euro blijft zoals bumblerumble zegt valt het wel mee duz dan kan ik nog wel n jaartje verlengen:+

9. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een jaartje of 5 zul je bedoelen :)

10. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Ook goed als jij toch betaald:+ maaruh het zal tog wel goedkoper worden over n jaartje of wat???

11. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Uit een mail die ik net van Microsoft ontvangen heb:

"Na 12 maanden wordt je abonnement automatisch opnieuw voor 12 maanden verlengd. Dan wordt van je creditcard het bedrag afgeschreven dat op dat moment geldt voor een jaar lang Xbox Live Service. Je krijgt ten minste 30 dagen van tevoren bericht per email."

12. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    als dat echt 10 euro per maand zou worden fiets ik vandaag nog naar de winkel om voor de eerst komende 3 jaar starters kitjes in te kopen.

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als het 10€ per maand gaat zijn gaat denk ik IEDEREEN een nieuwe starterskit kopen. Wie wil nu 60€ meer betalen om zo'n domme gamertag te houden???
    Juist, niemand!
    DUS microsoft weet dat ook wel en wees gerust ze zullen er iets op vinden.
    En dat is volgens mij: je krijgt een gratis spel, het wordt minder dan 10€, je kan maar een starterskit kopen?
    Ik weet het niet maar dat zijn nu zorgen voor later.
    Speel eerst nog maar een jaar dan zien we wel hé.

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je 1e van de wereld staat denk ik echt niet dat je een nieuw pakketje gaat kopen hoor

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dit gaat helemaal nergens over.

Zodra de prijs bekend is is het zinvol om te melden of je het er wel of niet mee eens bent. Zoalng die prijs onbekend is kun je het er dus ook niet mee eens of oneens zijn.

Zloty.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina