1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe gaan jullie de controller van Steel Battilion "inbouwen"

Discussie in 'Algemeen' gestart door mastapiece, 15 jan 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vind ik ook eigenlijk

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jammer genoeg wel... k ben vanmiddag naar de Gameshop (discovery) geweest.. en er komen er door de prijs maar een paar.. €180,- had hij het over:{

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    blagh 200 euro voor een spel is echt te foqing duur!!!
    maaktniet uit hoe vet de vet de conrtoller is, ik ga GEEN 200 euro uitgeven aan een spel:mad:

ik koop em wel 2e hands:D

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    en dan denk je em voor een normale prijs te krijgen?

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    WHhaha het grappige is dat je zo'n 4 games moet spelen voordat je een beetje kan bewegen...Het duurt zo'n 10 games om alle knoppen onder de knie te krijgen..en het meest klote is...dat als je voor de eerste keer gaat spelen op de expo..dat er dan 50 man achter je staan...allemaal op je vingers kijkend. Ik moest dus de hele controls nog leren whaha, dat was leip joh!!8) 8)

6. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop liever 2 a 3 spellen niet zodat ik SB kan kopen dan dat ik geen SB heb. Het spel is het waaaaaarddd!!

7. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    K heb je niet gezien op de expo maar k heb wel Mirik zien klooien met die controller :+ Was echt wel lache

8. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Bwhahah leip spel isdat!! woei!!:D

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

maar waar! heeft iemand dan een idee over waar die te krijgen zou zijn?

10. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Hehe discovery dus (in enschede) maar ik denk ook andere betere gamespeciaalzaken.
    En op bestelling via MS vast ook wel

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    bij de Gameshops in den haag vast ook wel

12. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou deze game echt super graag willen hebben en hij lijkt me supercool maar komop mensen TWEEHONDERD EURO dat is echt veel geld hoor. dat heb ik er niet voor over. Ik koop hem alleen als ze een flink stuk van de prijs afdoen.
    (of als ik zin heb om veel geld uit te geven:p )

by the way waneer komt ie het zal al wel gezecht zijn maarja dan weet ik of ik toch maar ga sparen.

Laatst bewerkt: 22 jan 2003
  13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja eigenlijk wel. zoals iemand al eerder gezegd had: de controller is maar voor 2 spellen compatible. als de desbtreffende persoon op de spellen is uitgekeken, heeft ie niks meer aan de controller. dus ik verwacht dan zeker 20-50% prijsverlaging.

14. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Denk het maar niet hoor.. dit zal alleen voor de hardcore fans zijn, het is al een gelimiteerde opgave die ze hier naartoe sturen dus daar gaat nix van de prijs af :mad:

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat er waarschijnlijk veel meer games met deze controller gaan werken.

16. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt... De controller is in de eerste instantie alleen nog maar bruikbaar bij SB, op langere termijn zal het ook te gebruiken zijn bij andere games. Denken sommigen nu echt dat MS het toelaat dat een zo een investering alleen bij 1 a 2 games gebruikt gaan worden? Beetje marketinginzicht. En SB zal volgens mij alleen bij de betere gameshops te krijgen zijn op pre-order. Natuulijk ook bij MS zelf.

17. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De controller zou toch ook voor SB2 te grebruiken zijn die XBL zou ondersteunen ? Er staat me iets van bij dat ze er een game van gaan maken waarbij je met 8 tegen 8 Mechs zou kunnen vechten.

18. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    GOD!!! Waar moet ik het geld vandaan halen?! Panzer Dragoon Orta, Metal Gear Solid, Xbox Live, Mechassault, een Gamecube voor Zelda, een nieuwe TV, een surrouns installatie en een nieuwe kamer....EN NU DIT!!! Ik verzin wel wat...maar is het zeker dat je de game bij dicovery kan bestellen, er zit er dacht ik ook eentje in Rotterdam...moet ik ff nakijken dan maar.

Wel lol trouwens,als deel 2 voor Xbox Live is, komt je ma de kamer binnen, zit je met zo'n bak voor je neus, knuppels een mega beeldscherm en zo'n koptelefoon op, 'WTF?! My son's taken over by his computer!!!!' :D 8)

Laatst bewerkt: 23 jan 2003
  19. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt..de tweede versie zal XBL ondersteunen, met mogelijkheid tot multiplaying 8) woooooot dat ruled de pan uit!!

20. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    wow dat helemaal super bruut en tegen de tijd dat deel 2 komt ligt er ook wel adsl bij ons.

Deel Deze Pagina