1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe heb jij je Colin McRae auto ingesteld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xenior, 20 nov 2002.

  1. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo heerlijk spelen, het spel zelf heeft de auto anders ingesteld volgens mij. Ik blijf stellen maar krijg hem niet helemaal zoals ik hem lekker vind sturen.
    Vraag 1. Hoe staat de demo ingesteld?
    Vraag 2. Hoe rij jij?
     
  2. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je Xenior? Je kan in het spel zelf toch de auto aanpassen?
     
  3. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel maar ik krijg hem niet helemaal lekker. Ik bedoel dus dat het spel zelf de auto op een bepaalde manier al heeft ingesteld, die manier vind ik ruk rijden maar krijg hem zelf niet helemaal top. Die demo vond ik wel lekker rijden, hoe die daar ingesteld was. Mijn conclusie, stond niet hetzelfde ingesteld? Of roelde ik die demodag en ben ik vandaag gewoon ronduit slecht?:+
    Daarom dus de vraag; Hoe hebben jullie hem ingesteld?
    Pfff...;)
     
  4. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al uit. 3 seizoenen kampioen geworden. Ik liet de settings altijd maar staan hoe ze waren, alleen een enkele keer heb ik de bandjes veranderd. Rijdt wat mij betreft als een trein....
     
  5. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..thanks, vage sjit iig. Naja, wordt beetje verder stellen denk.:)
     
  6. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffffff....:) Ik heb er zelf niet zo'n problemen mee, als je iedere keer een land afsluit krijg je toch hardere banden of andere vering enz enz. Ik verander eigenlijk nooit iets verder ofzo, gaat gewoon automatisch. Ik denk dat je gewoon een slechte dag hebt ofzo. Dat kan toch??
    Maar wel belangrijk is dat je een harde band hebt op asfalt, dat scheelt wel iig. Anders zou ik het ook niet weten hoor...
     
  7. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, lekker zijn jullie. Kortom ik suck, lekker dan.:{
    8)
    Ik ga zo die demo erin gooien en kijken of ik nog steeds dezelfde mening heb, anders zet ik de settings terug en begin ik ff overnieuw, beetje oefenen.:)
     
  8. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefening baart kunst:)
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Afstelmogelijkheden sucken zwaar in CMR3. Staat eigenlijk altijd al goed terwijl je in CMR2 echt zelf een set-up moest maken, dat was stoer :)
     
  10. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat ze dat veranderd hebben.
     
  11. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah..vond het verschil wat ik toebracht ook erg miniem steeds. Ben nu wel ff een uurtje of 1,5 verder met Colin en rij al lekker met de standaard instellingen. Denk dat ik die demo speelde en al een tijd geen rallygame meer had gespeeld want voordat ik vandaag Colin ging spelen, heb ik een paar dagen RSC gespeeld...ik was gewoon in de war denk.:9
     
  12. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Wagen rijdt ook steeds beter als je verder komt in de championship mode (betere banden en zo..)

    Misschien dat de demo daarom iets beter aanvoelt. Misschien wel de Focus 2003 of zo.
     

Deel Deze Pagina