1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe is Mech Assault ????

Discussie in 'Algemeen' gestart door ten gra, 1 dec 2002.

1. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gelezen dat er een co-op mode is. is dat met ze'n tweeen levels halen en het verhaal volgen net als bij HALO? of gewoon een mode dat je oneindig vijanden moet neerknallen?

Laatst bewerkt: 16 dec 2002
  2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Nee is co-op multiplayeren zeg maar.:)
    Met z'n 2en tegen andere Mechs knallen, deathmatch dus.
    Verhaallijn is voor in je uppie.

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    de menutjes mooi? dan heb je zkr nog nooit een spel van blizzard gespeeld.

want et kan zoveel beter. de menus zijn echt zo standaard als maar kan.

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    heb um maar gekocht
    ik vraag met kerst wel wat anders
    maar wat kan je met dat poppetje doen als je dood bent in multiplayer dan kan je alleen lopen en zelfmoord plegen?

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schreef toch ook niet dat het niet mooier kon.
    Kvind die van Deathrow ook zeer geslaagd maar kan ook mooier.
    Zo standaard is 't niet, meeste menu's zijn behoorlijk ruk. Maarja, boeie.

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    waarom speelt niemand dit op xbox connect?

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ey man wat moet ik doen als ik in die co-op neergeknalt wordt en terug kom als klein menneke???

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nee ik bedoel et ook niet als kritiek op jou. maar ik vraag me echt af wat je bedoelt.

want als je bijvoorbeeld in de multiplayer een mech uit kiest dan zie je alleen de naam van de mech in een zwart blokje staan. ipv de model die roteert en info en stats dr bij (Dat zou mooi zijn) maar alleen de tekst is behoorlijk standaard. je ziet ook niet maps maar alleen de naam van de map. en telkens maar 1 achtergrond. kweenie, et spel is bikkel. maar de menus is echt geen tijd in gestoken.

9. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is stukken korter dan Halo. Wel heel erg vermakelijk overigens.. de eerste keer dat er infanterie aan komt gelopen en dat dat wijf over de intercom roept: Step on 'em! Hehehe, heerlijk spel.

Voor alleen singleplayer en multiplayer met vrienden vind ik hem op zich al wel het kopen waard, maar hij komt natuurlijk pas volledig tot z'n recht met Xbox Live!.. daarvoor heb ik hem dus ook gekocht.

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    mensen vonden et vergelijkbaarder met halo, omdat ze et vergeleken met halo op easy. dan ben je er wel snel klaar mee natuurlijk (halo). hardcore op normal :D duurt et wel wat langer dan mechassault natuurlijk, die ik overigens ook gewoon op normal speel.

wat ik nog lkkrder vond dan op infanterie staan, was voor de eerste keer een raket een gebouw in jagen. en zon regen van glas die naarbeneden komt nadat je cannon gebruikt op een flatje :).

xbox live gaat ownen. Ik ga Gabe zn ass kicken, hoop ik ;)

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Kan idd een stuk luxer. Bij een race game wil je je auto uitgebreid kunnen tjekken. Logischerwijs is dat ook erg koel bij je Mech.
    Ik doelde meer op de vormgeving, geen aarslelijke letters, foute kleuren... Daarom zei ik ook lekker boeie.
    Kwil niet bekend worden als de man die het menu van Mechassault zo ongelooflijk mooi vond, dat is wat teveel credit zeg maar.:+
    Het oogt imho gewoon nice. Niet op een vet menu met opties.

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Vragie....20 levels...is dat echt zo?:'-(
    Dan ben ik al bijna klaar...dan istie echt kort. Ik zit in 17 of 18 zonder al teveel moeite. Missch. 2 levels waren beetje pittig.
    Of zijn de laatste 2/3 velden ineens ongelooflijk moeilijk?:9

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al een dikke koopstrategie voor mijzelf uitgedacht qua dit spel.

Ik ga in 2003 elke week naar de plaatselijke gameshops (intertoys enzo :D) om daar de hoofd-verkoper aan zijn hoofd te zeuren of er wellicht, heel misschien een prijsverlaging zit aan te komen voor MechAussault aangezien de titel toch al een paar maandjes oud is. Uiteindelijk gaat dat zo tot iets van 12 maart door en dan, voila, Xbox Live is op komst en de verkoper zegt dat in verband daar mee alle Xboxlive multiplayer enable-de spellen een klein stukkie in prijs dalen. :9, lekker voor mij

En anders koop ik hem gewoon van Kseen over, anders zet ik in mijn signature dat hij op MechAssault's menuutjes geilt }:]

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Iets verkopen? Aan jou!? Man, ik vertrouw jou voor geen meter.:9

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    ... *slik :cool:

16. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Whehehe.. Gabe is waarschijnlijk echt een hardcore badass in Mechassault, zeker als ie al een half jaar Xbox Live achter de rug heeft straks :)

17. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Crap, blijkbaar nogal kort.
    Misschien beter splinter cell kopen...

18. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet wat het is hoor ik heb gister mechassault gekocht en na 2 uur geruild (multiplayer is niet eens met "echte" bots)
    tegen MOHFL en die doe ik nouw ook al weg waarvan overigens de multiplayer helemaal belachelijk slecht is en onoverzichtelijk en geen reet aan
    ze brengen echt teveel aars spellen uit
    ik denk dat ik xboxlive titels pas ga kopen als het er daadwerkelijk ook echt is dan heb ik meer speel plezier

19. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er verkeerd met de bots?

20. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Om ff door te gaan op die bots,
    Heb je alleen de mogelijkheid om tegen bots te spelen in de "Grinder" mode (bij local xbox multiplayer)???

Bij de overige multiplayermodes krijg ik namelijk geen tegenstanders :confused:

Deel Deze Pagina