ik ben leraar op een middelbare school en verdien zo mijn geld om spellen te kopen (elke maand 1 of twee, afgelopen tijd wat minder door de weinige releases, maar nu gelukkig wat meer).......hoop stiekem om er ooit nog een af te kunnen pakken van een leerling
Ik werk ook in een supermarkt zins 2 weken ofzo. EDIT: 7 euro krijg ik perweek van me oma, en 2 uur perdag maar dat is eigelijk alleen om drinken enzo te kopen op school...
Ik zie dat bijna iedereen het geld zelf verdiend om (xbox)games te kopen. Het voordeel is dat je je meer bewust wordt van geld uitgeven. Waardoor je zo goedkoop mogelijk aan gamez probeert te komen. ----->X-BAZAR
Ik heb ook nooit gezegd dat ik ze voor de inkoopprijs had. Alleen dat ik ze goedkoper kan krijgen dan in de winkel (uitzonderingen natuurlijk daargelaten). en bij toppers soms eerder dan in de winkel
Ik doe elk weekend 300 folders in de bus en verdien er gemmideld 60/80 euro per maand, en ik krijg ook nog elke week 6 euro zakgeld. Ongeveer 1 game per maand voor mij.
Werk 40 uur p/w en daar krijg ik geld voor. Maar ik koop/ruil de meeste games via internet == goedkoper. Ooit 1 game in de winkel gekocht en dat was Splinter Cell.
Haha, ja dan moet je geen Steel Batallion kopen *) !! Daarvoor kun nog wel 3/4 andere games voor kopen!!! Kijk ik zit ook een btje krap omdat ik de hele zomervakantie niet heb kunnen werken. Ik maak gewoon selecties. Ik koop alleen de beste games. Verder heb ik geluk dat een vriend van me bij de FRS werkt. Hij krijgt namelijk korting. Verder hoop ik met een btje geluk snel weer te kunnen werken
Ik heb een vriend die zn Xdoos heeft omge***** ... K moet eerlijk zeggen, 10 spelle voor € 30 is verleidelijk maar ik heb toch gekozen voor XBL ... Oh hoe ik aan mn geld kom? Zakgeld, sparen en soms een beetje werken ... de perfectie combo!
probeer eens iemand te chanteren. kan je ook veel aan verdienen en anders loop je gewoon een winkel binnen met een kous op je kop en een pistool in je hand. deed ik laats ook en kreeg zomaar al me games gratis ( snapte er echt niks van)
hmm, ongeveer de zelde thread als een jaartje geleden ... ik bestel iniedegeval me games via internet (gcshop bijvoorbeeld) dus betaal vaak veel minder, zakgeld, kranten geld, en geld dat ik via internet verdien (je kan het geloven of niet , ik zit er niet mee als je het niet gelooft)
oke je kunt natuurlijk MLM`en en daar games van kopen (als je de aanbieder bent) en dus die 20 euro steeds houden hoe dan ook, je kan geld verdienen door E-mails te lezen die 1 bepaalde website verstuurt. Bedrijven willen winst maken, maar klanten vliegen niet zomaar tegen de deur. dus maken ze reclame. nu kan je natuurlijk adverteren op tv,krant etc etc maar je kan ook tegen een (internet)bedrijf zeggen: '' ik heb zelf geen leden(of iets dergelijks) maar ik zie dat jij 'xxxxxxxxxxxx' aantal leden hebt, ik wil daar(naar die leden) een e-mail sturen met mijn reclame erin en met het gevolg dat de leden naar mijn website worden gestuurt'' de truc van dit verhaal is, dat /sites/ leden geld bieden, en /sites/ bedrijven een leden bestand aanbieden van bijvoorbeeld 40.000 leden. hoe dan ook, het bedrijf dat adverteerd betaalt een vast bedrag. Dit bedrag ontvangt de /internet site/ , de /internet site/ verdeelt dan een deel van dat geld aan haar leden. bijvoorbeeld €0,02 p/mail. Nu zeg je: ''0,02?? wtf? dat is nog niet eens een kikkertje'' maar, nu komt het, als je bijvoorbeeld vrienden/kennisen of je hebt een website en je laat bezoekers aanmelden via jouw verdien je daar een provisie van. je ontvangt bijvoorbeeld 10% , de aangemelde persoon verdient bv 1 euro, jij hebt hem lid gemaakt en ontvangt dus 0,10€ , de aangemelde persoon betaalt hier natuurlijk niks over.. je kan ook geld (extra) verdienen door spelletjes te spelen, leads/sales etc etc pm me als je meer info wilt..