1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe kom jij aan geld voor games?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Black FoX, 15 sep 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    waar werk je dan????????

kvind 100 Euro p/maand alleen zaterdag werke wel veel hoor..

2. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt er natuurlijk maar net aan hoe oud je bent.

3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik blackmail meestal me mam op een of andere manier. Bijvoorbeeld nu. Mijn enkelbanden zijn gescheurd tijdens gym, waardoor ik niet meekon met een excursie naar parijs. ( die trip hebben we betaald 75 euro) dus ik vraag of ik het geld misschien mag hebben omdat ik toch niet naar parijs kan. Zij zegt ja jongen zeker ik doe er nog 25 bij. Leven is heerlijk

4. gerjan

gerjan Guest

Kben 16, afwasser, verdien €5 per uur. *)

5. Ik ga altijd gewoon keihard huilen totdat me moeder me het geld voor spellen geeft :'-( *)

6. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    idd je doet net alsof dat geld aan jou behoort:D

ik krijg b.v. mijn (toevallig) 75 euro*)

alleen daar moet ik een vid. kaart mee kopen:mad:
    (en dat is hard nodig hoor!)

hoeveel dagen per week werk je?
    en hoeveel uren per dag?? per week??

Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  7. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19

man, ik mag niet eens games kopen met mn eigen zakgeld (waarmee ik alleeees mag doen wat ik ook maar wil:{ |:-)
    en zij bemoeit zich daar zomaar mee...:{

en het punt is: ze vind 3 (inmiddels uitgespeelde) games al veel..:{ :{ |:- , het is om van te huilen.......

|:-

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik bezorg lekker krantjes, lekker eigen werktijden beslissen, lekker de helft thuis doen (insteken) en dan gaan bezorgen wanneer het niet regend. Heerlijk :)

+- 60 euro per maand.

9. DjMouseman

DjMouseman Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik werk 40uur/week en koop zo nu en dan nog wat games.. op internet, xbazar of gewoon hier in de winkel (de volle mep dus)... ligt net aan waar ik zin in heb :p

ik verdien zo'n 750€ in de maand (redelijk salaris) en ik heb bijmekaar zo'n 80 spellen, waarvan 20 op me xbox (geen uitgespeeld... zoveel keus, zo weinig tijd ;-) )

Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  10. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop stage bij Philips dus ik krijg stagevergoeding, tevens werk ik ook nog iedere zondag en ik krijg natuurlijk ook studiefinanciering en nog geld van m'n ouders, dus daar moet ik alles van kopen dus ook m'n games.

11. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een folderwijkje daar verdien ik gemmideld 50/60 euro per maand aan. Binnenkort ga ik een ochtend krant lopen en daar verdien ik dan 140 permaand aan :D elke maand dsu 2 games.

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat vind ik echt nou zo jammer bij veel mensen. Waarom koop je niet pas een nieuwe als je het uit hebt gespeelt? Of waarom spelen mensen niet een keer de SP ipv op Live? Ik bekeek laatst iemand zijn RTCW statistics, hij had al dik in de 200 uur op live gespeelt. Maar met de single player was hij nog niet ver gekomen.
    Ik speel alles uit voordat ik een nieuwe koop!

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben dus ook zo iemand die gezegend is met een redelijk goed maandsalaris en ook ik koop heel veel games tegelijkertijd. Bijkomend probleem is dat ik behalve de Xbox, GameCube, PS2 ook nog games moet kopen voor de GBA en PC. Het eerst helemaal uitspelen van 1 game voor ik aan een ander begin heeft dus weinig zin aangezien er teveel goede games uitkomen. Tenzij het een RPG of een supergoede game is die echt m'n aandacht blijft vasthouden zal ik deze nog wel in 1 keer uitspelen anders dan dat speel ik twee of drie games om de beurt. Eerst speel ik de een tot ik het een beetje beu ben, vervolgens ga ik verder met een ander, ben ik die weer even beu dan ga ik weer verder met de eerste game of ik pak er een ander bij. Dit klinkt wat chaotisch maar dat valt eigenlijk best wel mee. In iig speel ik wel iedere game die ik heb uit.

14. gerjan

gerjan Guest

1 of 2 dagen:p(in het weekend) in vakantie tijd vaker, dan soms bijna elke avond.

dit weekend gister van 17:00 tot 23:30(latertje) en vandaag van 18:00 tot op zijn laatst 22:00 totaal, 10,5 uur x 5 = 52,50, ik krijg meestal extra dus zo'n €55 voor paar uurtjes werk, niet gek voor een 16 jarige. (én gratis eten drinken ijs etc*))

In de vakantie paar weken achter elkeaar 30 uur per week ongeveer.

Ik vind afwassen wel best, je doet niet veel, en je hoeft niet de hele dag te werken(enkel 's ochtends of 's avonds), wat je bij veel baantjes wel moet doen(winkel etc)

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2003
  15. gerjan

gerjan Guest

das maar €4.6875 per uur..niet echt veel..hoe oud ben je dan?

16. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19

waar werk je!!:D 8) ik wil ook!!!!:D

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik werk in de tomaten, moet je wel vroeg opstaan, maar ben je om een uur of 12 uur klaar en heb je (bijna) nog heel je dag om andere dingen te doen :)

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

ik verkoop mijn lichaam aan bejaarde vrouwen....

19. alibi

alibi Guest

BOFKONT!!*)

ik ben meubelmaker, dus.....:)

20. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Stelen , roven en dealen}:]

Nee ff zereneus ,ik werk 40 uur per week dus ik heb wel genoeg geld om aan spellen te besteden.Gemiddeld koop ik zo'n 2 a 3 spellen per maand.De spellen die ik geen bal meer aan vind ruil ik hier in de Bazaar of met vrienden.

Deel Deze Pagina