Dank je. Uhm jah, dat is m'n oude installatie, zal ff m'n nieuwe erop zetten momento by the way, dat heb betaald van het beroven van de Rabobank EDIT: Hier wat pics.
jah denk ik wel, iig bij mij in de buurt wel... ik mag lekker 11 dagen eerder dan jou werken 19 april dus... alleen dat vind k dan nog wel te laat hoor... al die goede games komen in nov./dec. uit
ik werk 12 uur in de week en verdien daarmee 120 euro per maand. ( ik weet het 3 pleuro per uur is weinig ) maar ik koop geen games meer. Spaar voor mijn eigenn JETFORCE! scooter!!!
Heb 2 baantjes... en me zakgeld maar ik koop vaak spellen als ik er 100% zeker van ben koop niet zomaar een spel eerst ff uitzoeken of ie goed is dikke gameplay daarna ff in me vertrouwde game zaakie spele
bijbaantje van rond de 150 euro per maand, gaat heel wat van af aan snoep, games bladen. de rest spaar ik en besteed ik aan games
Lijkt me simpel dat het geld iig niet aan komt waaien of op mijn rug groeit. Maar ondanks dat ik een full time job heb, koop ik ook niet vaak nieuwe games. Ik ruil veel liever op de xbox bazaar.