Ik heb een lied en ik wil daarvan de stem eruit halen of onderdrukken.. maar ik weet niet hoe dat moet. Een karoake versie is er niet van te vinden. Weten jullie een programma waarmee dat lukt??
Oef, ik heb een keer een plug-in voor Winamp daarvoor gedownload. Probeer eens op winamp.com rond te zoeken.
Als het niet lukt kan je nog altijd de single kopen, daar staat meestal een akkoestische versie op, geen stemmen dus
je kan ook een mix proggie gebruiken als Traktor DJ en dan de hoge sounds en de mid sounds lager zetten... Maar ik denk dat het met wave editor een stuk makkelijker gaat
Ligt er ook nog aan wat voor stem. je moet gewoon bepaalde frequenties wegdraaien. Dat is anders bij een Bariton dan bij een alt. Vaak vallen die programma's nogal tegen. Daarbij mix je snel andere belangrijek zaken weg. Welk nummer wil je karaoken eigenlijk ?
Als je het dan met Nero Wave editor doet, wat moet je dan precies doen? Kbedoel, waar moet je dat veranderen en wat moet je veranderen?
Koop de Xbox Music Mixer! Hiermee kun je van muzieknummers de tekst rippen en het nummer zelf inzingen!