1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe krijg ik me jewel van me controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrLaurens, 5 dec 2002.

1. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet echt heel erg vervormt hoor, als hij gewoon zo op de tafel ligt dan zie je niet dat hij een beetje krom is maar als je hem er op wil doen dan moet je veel kracht zetten om hem weer recht te buigen.

2. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je een let doe in de jewel van je xbox zelf zie je dat er dan doorheen??

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk het wel. Alleen het plaatje onder de jewel is groen, de jewel zelf is doorzichtig.

4. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb wat nieuwe pics gemaakt van de controller met een beter toestel:

5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    'kan je niet een beetje verkleinen. Nogal wazige pics

Laatst bewerkt: 12 dec 2002
  6. 100%Jean

100%Jean Guest

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    FF een foto-tip voor Jean -> je moet focussen op je controller en niet op je TV. Nu is je TV scherp en je controller wazig, terwijl het om de controller gaat.

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    anders moet je het van wat verder af doen....

9. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
    Als het er zo eruit komt te zien vindt ik het niet mooi dan zie je twee puntjes in het jewel is het niet mooier als je maar een klein stukje van de zijkanten overlaten waar je het jewel weer opplakt en dan de letjes wat verder weg van het jewel :confused:

Ps hoe lang moet ik fohnen voordat ik het jewel er af kan halen en heeft ook iemand pic's hoe het eruit zou moeten zien als het jewel eraf is

Laatst bewerkt: 24 dec 2002
  10. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik snapt niet over waar jij het hebt misschien als het je was duiteliker opsjrijft dat iek het wel begrijpt.

Deel Deze Pagina