hoe lang nog is de xbox te koop

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tasso, 7 sep 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja ik vind het een beetje overdreven .. sommige hebben pech, maar de uitval is echt niet zo groot.. Ik heb 10 vrienden met een launch xbox 360 .. geen van alle heeft problemen gehad.. Dus je blaast de boel een beetje op (klopt we discussieren wel weer verder in de defecte xbox 360 thread ;))

/Mod Nu weer on-topic

2. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    xbox wordt nog steeds verkocht...

3. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Goed argument, Microsoft verkoopt ze ook niet met verlies :lol:
    Microsoft verdient alleen op extra hardware en games doormiddel van royalities.

4. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALLEMAAL een kwestie van smaak.

5. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    toch lecht het ook een beetje aan de mensen zelf denk ik hoe ze er mee omgaan

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp de genoemde punten en snap dat Microsoft zich helemaal focust op de 360, maar dat neemt niet weg dat er mijns inziens inderdaad nog wel iets langer ondersteuning geboden kon worden voor de gewone Xbox.
    Tot begin 2007 of iets dergelijks, dan zit je mooi op 5 jaar rond en hebben mensen genoeg tijd om te switchen.
    Bovendien hebben heel veel mensen nog een Xbox, dan is het wel fijn om nog spellen en hardware te kunnen kopen (ook al zijn het geen nieuwe spellen). Als het inderdaad zo is dat de voorraadden niet meer worden aangevuld, vind ik dat persoonlijk iets te snel gaan.
    Microsoft zal ook wel begrijpen dat er mensen zijn die een leuke collectie hebben opgebouwd en de Xbox gewoon als (extra) console willen blijven gebruiken.

Overigens heb ik er zelf nog niet zo op gelet, maar ik weet wel dat de Xbox spellen allemaal lekker goedkoop zijn, wat dan weer een voordeel is om de collectie nog even uit te breiden.
    Zou het erg jammer vinden, want ik ben, net zoals anderen hier, nog erg blij met mn Xbox (de 2e alweer :eek:) en heb nog niet echt behoefte aan een 360. :)

7. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0

Hoe gek ben je om nog een ps2 te kopen. Een vriend van mij heeft ook een ps2 en vergeleken met de ouwe xbox krijg ik altijd tranen in mijn ogen. Zulke lelijke beeld kwaliteit geeft dat ding. Ik snap nooit dat sommige mensen dat dan ook nog ontkennen. Ik bedoel het ziet er gewoon zo lelijk uit dat de ps3 dik 3 jaar te laat uitkomt. want de ps2 kan echt al een paar jaar niet meer. En waarom zouden ze nog aandacht schenken aan de xbox hallo next gen is her.

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat iemand die zichzelf xbox360rules noemt en als avatar een plaatje van Bill Gates heeft dat zegt:+

9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tranen in je ogen.
    Weet je waar je tranen van in je ogen moet krijgen.
    Als je vanaf het begin een xbox hebt gekocht en ms dat waarschijnlijk vergeten heeft en de support ook maar gelijk gestopt heeft.
    Games zijn er al nauwelijks meer te krijgen en je moet echt goed zoeken om nog een paar leuke titels te vinden.
    Next gen is hier, nog niks van gezien.
    De titels die er nu zijn stellen zwaar teleur, dus niks next gen.
    Nee de next gen moet nog komen straks met de ps3 en wii dan gaan we pas zien wie de echte next gen heeft.
    En ik heb inderdaad nog een ps2 gekocht omdat daar zo ongeloofelijk veel goede spellen voor zijn en volop te krijgen.
    En het gaat bij mij niet alleen maar om het mooie plaatje maar het moet ook lekker spelen.
    Nou en ik kan je vertellen dat doet de ps2 zeker.
    gt4,jak,god of war,ico en ga zo maar door.
    Titelswaar de xbox alleen maar van kan dromen

10. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0

Dude daar lachen ze om. En ik weet niet maar heb je wel eens graw gespeeld pgr3 ga maar door. Waarschijnlijk game jij niet hd. Anders zou je dit echt niet zeggen.

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik game op een pcmonitor in hd.
    En pgr en graw nextgen.
    Tuurlijk jij zegt het.
    Zoals ik al eerder zei, het mooie plaatje is voor mij niet het belangrijkste.
    Het moet lekker spelen en vindt jij deze spellen lekker spelen.
    Pgr3 is veels te makkelijk en met een snelle auto heb je alles zo gezien en graw ziet er geweldig en speelt lekker.
    Maar nextgen bij lange na niet.
    Heb jij gt4 of god of war wel eens gespeeld.
    Waarschijnlijk niet anders zou je dit niet zeggen.
    Nou ik kan je vertellen dat dit duidelijk geen nextgen is maar man wat spelen deze games lekker.
    Heel wat beter dan dat ik nu op de 360 tegenkom

12. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de xbox eind dit jaar echt dood is , ga ik ook een PS2 halen .
    Reden 2 voor een PS2 is dat de online service gratis is .
    Oh , en next-gen ? Ik ga de Wii halen , dat is pas echt next-gen .
    De 360 had ik al , maar vond het niets .Heb hem dus weer verkocht .

Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  13. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    oh my god er is niets slechter dan network play. En als je geen 60 euro per jaar kan dokken ben je wel heel erg triest

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Al gebruik je de onlineservice niet van de ps2, de games zijn makkelijker te krijgen zien er niet geweldig uit al vind ik het allemaal wel meevallen.
    Dus kortom je kan meer plezier met je wii of ps2 hebben dan met die boutgames van de 360.

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Veel games van 360 vallen mij ook nog beetje tegen, al weet ik niet of je Fight night 3 weleens hebt gezien? dát is wel even next-gen. zieke grapghics.
    ik snap wel dat jij meer voor speelplezier gaat, dan voor echt mooie graphics..die tot nu toe dus ook nog wel meevallen. Maargoed, ik zou zelf ook geen playstation 2 meer kopen. Zijn wel een aantal fun games op, maar toch als je het vergelijkt met de xbox.. is het verschil echt heel groot. En de xbox heeft ook fun games..jammer dus dat daar niks meer voor uitkomt.
    Ik heb de 360 nu overgeslagen, misschien ga ik wel helemaal gewoon wachten op weer de volgende generatie consoles.. dan moeten ze wel echt ziek mooi zijn. Maar wacht nog even op Wii vooral. ps3 is me wat te duur en nja screens zijn wel vet, maar moet het nog allemaal zien.

ondertussen game ik wel next-gen met mijn nintendo DS lite :cool:

16. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen mooie graphics is niet altijd next-gen.
    Ik had Fight Night 3 op de 360 , maar hij speelde voor geen meter .
    Dus hij mag wel mooie grphics hebben , maar dat was het dan ook .

Maar zellen we even terug on-topic gaan ?

17. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    als je xbox kapot is kun je hem dan nog wel op sturen om hem te laten maken?

18. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Jep dat kan.

19. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    goed om te weten voor als m'n xbox nog is kapot gaat.

20. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    En stel dat ze het niet meer deden je hebt ook veel zaakjes die het zeg maar illegaal maken voor je.

Deel Deze Pagina