waar geen xbox of ps2 allebij zeer leuke spelcomputers en het kwallieteit bij de xbox260 en wat kleine dingen zijn er beter op geworden meer niet het gaat nie om het kwallieteit maar om de leuk heid van de spellen en ps2 en xbox blijven nog wel tijdje in en waarom je geen ps1 games meer kan vinden is omdat de ps3 er bijna is dan denken ze niet meer aan de ps1 dat duurde ok wel effe bij de ps1 naar de ps2 dus nou is dat ok zelfs harrt potter 5 komt er ok nog op uit en dat is in juni dat duurt lang en dan is het nog niet eens voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Daar is serieus geen touw aan vast te knopen... Maar goed, ik merk ook dat er gewoon veel minder voor de xbox is, ik heb een 360 dus ik heb er weinig last van. Ik kan begrijpen dat sommigen van jullie met een xbox er best van balen dat er niks meer voor de xbox uit komt. Ik had ook niet verwacht dat er al zo snel zo'n sterke daling van het aanbod van spellen e.d. voor de xbox zou zijn.
Er is niet alleen geen touw aan vast te knopen, wat er al begrijpelijk zou zijn klopt ook niet echt, er komen namelijk geen games meer voor de PS1 dus die beweringen zijn al niet correct. Maar winkels verkopen op dit moment gewoon hun oude voorraad van de Xbox(1) tegen dumpprijzen zodat uiteindelijk ze van alles van de Xbox(1) af zijn.