600 hebbie ook de gamemaker file voor me toevallig? of mag ik het script niet zien of pm het me ofzo.
misschien dat je maar een bepaald aantal keer de muur ken raken ofzo. Moest je de print screen uploade? of kne je die gewoon hier plakke?
lukt niet file is iedere keer te groot. dan zul je me maar motten geloven: 1040!!!! maar dan word het onmogelijk.
maak je het plaatje toch klijner maar bij mij ging hij niet verder als 740, heb het daarna niet meer gedaan.
dat heb ik gedaan maar dan word ie niet goed leesbaar meer. sorry hoor, heb niet echt veel skills in het plaatjes gebeuren. lama trouwens, ik hoop dat ik geen screen nodig heb voor geloof. owja, kad dus 1040 maar het clowntje ging toen nog wel door, had alleen geen zin meer.
Ik vind het leuk dat iedereen zo zit op te scheppen over hun scores, voel ik me ook weer eens goed. Maarre, dat van dat dat clowntje weggaat, das een bug die ik nie weg krijg!
eum, maarre kun je de gamemaker file ff zenden? ken ik zien hoe je het gemaakt hebt. Ik beloof het niet te misbruiken.
weet rouwens iemand hoe ik moet schiten.... ik kan het wel maar hij schiet alleen maar naar rechts terwijl mijn speler naar links kijkt.... ik heb wel geprogameerd dat hij naar links moet schieten als hij naar linka kijkt en da thij naar rechts moet schieten als i naar rechts kijk maar hij doet het niet