1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe maak je een clan?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Farmir, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    2e is eerste verliezer...

Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  2. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ja tuurlijk vindt ik mezelf goed..
    Ik zou best wel tegen je willen racen maar er moet wel een uitdaging in zitten vindt ik altijd maar weer.. En ik heb het spel al 10 maanden niet meer ofzo*(DuS ik mag gewoon stoer blijven doen?)
    Uhm ja ik krijg betaald in mijn clan dus wat lul je dat ze uit elkaar gaan?
    Ik zat in aVIP-- smartie stopte en maaakte AK47 ik mocht daarnaartoe samen met Deadbringr)
    Alleen het duurde nog 1 maand voordat ze ginngen spelen.. Dus toen ging ik maar een andere clan in voordag AK47 begon en toen ze begonnen ging ik daar naar toe..

En dat ik PGR3 niet op gold heb uitgespeel wil gewoon zegge dat ik niet alles doe voor mijn GS.. zo en miss dat ik een klein beetje een leven heb..?

PS jeepee, 3 weken geleden toen jij in mijn lobby kwam?
    Ik zeg nog tegen jouw dit is een van de beste clans van de wereld..
    En jij stond 6-29 \o/ Met je tommy noob gun..:lol: *)
    Als ik tegen jouw zou racen stond jij ook 2e dus STFU..

Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2007
  3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Of Marble Blast Ultra!

4. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ok Binnen 2 weken komt Worms uit?
    Zulle we kijken wie er beter in is?
    (ik hoef toch niks te bewijzen..)

5. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IPV dit allemaal te beweren. Voeg hem toe aan je lijst, maak een lobby, nodig hem uit, en bewijs het. Komen JeePee en ik denk ik ook nog wel ff kijken.

edit:/ zie net dat je het spel niet meer hebt. Ach, leen het gewoon of race tegen hem in Forza 2.

6. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Doen we forza wel maat..:thumbs:
    En anders komen jullie met zn allen even een 5 vs 3 doen in CoD2 HQ? Jullie met zn 5 en ik met 2 anderen?

7. JeePee

JeePee Guest

Nouja, zoals ik al zei: ik race met één hand. Zwak dat je die challenge niet aangaat.

Toen ik zulke slechte stats had speelde ik niet met de tommy. Dat was op dat level Vossenack ofzo... Ik haat snipers en helaas was dat echt een sniperlevel (kwam ik toen pas achter omdat ik gestopt was met spelen toen die mappack uitkwam). Toen ik WEL met de tommygun speelde (op tunesie ofzo) had ik een hele poos twee kills minder dan jij met hetzelfde aantal hoeveelheid deaths wat tot tegen de 30 aanliep. Maargoed, ik ben een rusher dus vandaar de thomson. Die loopt gewoon het snelst :9 Ik ben weggegaan omdat jullie maar op Vossenack bleven spelen. Geef mij maar de krappere steegjes en huisjes, daar kom ik beter tot m'n recht :) Overigens vond ik jou nog de slechtste AK74'er. Een tweetal gasten waren echt briljant aan het spelen, maar 50% van de kills die ik maakte waren op jou...

:emo:

Lol. Dat ga ik dan ook filmen en posten op xbw. Kunnen we lachen :D

8. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja jonges bedankt voor alle informatie volgens mij is het me wel zo'n beetje duidelijk, ik dacht eerst WOOW! binnen 1 dag 2 pagina's ik lees het is het allemaal gechat met elkaar.:eek: :eek:

dat vind wel wat jammer aan dit forum want er wordt heel veel gechat en iedereen wijkt zo van het onderwerp af en het is lang zoeken naar de echte informatie....

Dus hierbij een oproep aan alle mensen op dit mooi forum: alsjeblieft chat niet zo veel met elkaar:emo: :b:

9. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doen we. We hebben het spel nooit echt gespeeld, maximaal 2 uur op een dag en dan weer 8 maanden niet. Maar dat maakt dan natuurlijk niet uit, voel je jezelf wel weer even goed! We hebben ook nog nooit HQ gespeeld, maar dat maakt dan ook ff niks uit!

Er zijn ook mensen die de games nog voor de lol spelen he. En niet in elke game die uit komt de beste proberen te worden.

alsjeblieft zeg :'-(

10. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

LoL, je speelde met de top van de wereld..
    Daar hoor ik bij vriend..\o/
    En ik en OpTiC P3vIeuW waren in toejane aan het glitchen.. op dat dakie..
    Knapen jongen als je me dan neer kunt schieten..

En wil je een Potje cod2 spelen? 5vs3?

11. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Echt?
    Ik speel als ik speel ook alleen cod2 en heel soms 3
    Maar tjsa als ik daar de beste in ben..?

En anders wil ik ook wel een 1vs1 doen tege JeePee? Neemt smartie dan wel op als je wil?

12. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je daarna ook tegen JeePee PGR3 doen. Dan neemt hij het wel op. Hij heeft CoD2 al maanden niet gedaan, en jij PGR3 niet. Dat heft elkaar dan ook weer op. Ik denk dat JeePee je zelfs 2 weken oefentijd wil geven.

13. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Is goed hoor:eek:
    Maar ik heb JeePee 3 weken geleden nog CoD2 zien doen..
    EDIT: Call of Duty 2
    Laatst gespeeld: 19-2-2007
    Door jeepee..

14. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    End of the story

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    WAT EEN KNEUS8)

16. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel een mooi einde voor het verhaal: ''De CoD2 man vs De PGR3 man''

17. JeePee

JeePee Guest

Buikpijn van het lachen... echt waar :D Iemand popcorn hier?

Je hebt het alleen over Toujane... ook in Vossenack was jij mijn makkelijkste prooi. Wel cool trouwens... glitchen :thumbs:

Ons best. Maar zoals SVS al zei spelen we nooit HQ. Liever team deathmatch dan... Maar nu ga je mij weer uitdagen... ik heb nooit beweerd goed te zijn in CoD2 maar dat doe jij wel met PGR3. Nu vraag ik tegen je te spelen met een handicap en dan doe je het nog niet.

18. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ik heb het spel toch niet meer schat..
    En kijk als je 5vs3 speelt heb je bij TDM geen voordeel bij hq wel, daarom zeg ik tegen jullie hq omdat jullie dan nog een kleine kans maken..

19. JeePee

JeePee Guest

Leen 'm dan.

En zoals SVS al zei, ik wil je wel 2 weken oefen tijd geven. Nog beter, 4 weken. Jij zorgt dat je aan PGR3 komt, kiest een baan + auto, houd dat voor jezelf, gaat 4 weken lang aan de slag, en na die 4 weken gaan we met de voor mij nog onbekende combinatie een 1 vs. 1 houden. En nog steeds geld: ik race met één hand. Zie maar wat je hier mee doet... ik ben altijd klaar voor een versus...

20. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Wel stoer van jullie dat jullie heel jullie DRC team hier naar toe haalt laat maar zien hoe belangrijk ik voor jullie ben..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina