1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe maak je een clan?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Farmir, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar maken jullie ruzie over? Over dat jullie elkaar met CoD2 én PGR3 aan kunnen?

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop je Forza 2?, zo ja, kom maar eens racen ;)

Idd, die 2 posts per dag meer die 2 minuten duren doen het 'em! :thumbs:

Ik vint best dat je heel NL afmaakt, ik laat je in je waan. Je zal vast aardig kunnen schieten, ik geloof je best, en beetje voor de lol opscheppe is wat clans doen, maar soms is er een grens. Maarja, niet iedereen is even sociaal aangelegd. ^^

(pimp-ass-n00b is trouwens ook niet serieus bedoeld, dus ik verontschuldig mij dat ik teh andere humor gebruik dan jou : )

EDIT: Fokking hel, ik had al die 1000 posts hierachter niet gezien 8)

Ik haal ze hier niet naar toe

Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  3. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ik ga hem niet lenen van iemand, Omdat ik niemand ken die hem heeft..
    En met 1 hand aan het stuur is echt echt wel stoer eh.
    Als je dan met je linker elenboog uit het raam gaat hangen zonnenbrilletje op.. en xbl aan PGR3 erin dan ben je de man hoor..

4. JeePee

JeePee Guest

En hoe wil je schakelen dan?

5. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Nouw nee eigenlijk ging het zo.: Die jongen die deze thread heeft gestart heb ik keurig uitgelegd hoe je een clan moest maken.. toen kwam meneer stefan eraan die kwam zeggen dat je beter niet naar mijn kon luisteren.. ( hat hij mijn nog een ....-...-.... genoemd zal het exacte word niet herhalen(was ernstig))
    En toen zei ik (voor de grap) dat DRC ook wel een lesje kon gebruiken.. konden ze niet zo waarderen..

6. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Tjsa.. Als je dat schakel ding hebt aan je stuur? dan met je vingers.. anders zet je hem maar lekker op automatich?

7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    " Les 1.: Je maakt een clan.. je geeft je clan een naam je vraagt mense in je clan.. "

Het was idd een wijze uitleg van jou, not, dus ik legde het wat uitgebreider uit, ook voor die jongen.

Vervolgens maak ik een ernstig scheldwoord, genaamd pimp-ass-noob (vertaling: kont-pooier-nieuweling :eek: :eek:!!!!!!1111oneone) en jij gaat er nog serieus op in ook, de schaamte moet vast niet te verbergen zijn? ;)

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gasten ga weer ontopic....

Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  9. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Uhm ik hat hem op msn uitgelegd.. hstoe het moe.. ga het hem vragen?:) :)
    En jouw scheldwoord ik hat er nog nooit van gehoord dus daarom ga ik er even op in..?

\o/

Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2007
  10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    DrkSphinx valt onder mijn subgroep: een-met-wollen-sokken-sandalen-te-korte-lange-broek-puisten-bril-onverzorgd-krullend-achtig iemand.

Wss is het een kk lekker breezahsletje maar dat vertellen we niet.

11. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Daarom heb ik Xbox Live..:thumbs: :9

Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2007
  12. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens als jullie dit met z'n 2en verder willen discussiëren doe dat dan maar in het chat gedeelte. Uit een forum haal je informatie en geen 'ruzie' tussen 2 members. Dus STFU...

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft, vlij jezelf niet zo. Je bent echt niet zo belangrijk, je bent gewoon erg dom. Het is echt niet zo dat we elkaar optrommelen op het forum of op MSN.
    Ik kwam hier gewoon toevallig terecht omdat ik zag dat er nog steeds gepost werd hier terwijl dit topic 1 post nodig heeft om beantwoord en klaar te zijn.

14. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ok en zou jij Meneer Stefan willen vertellen dat ik jouw op msn nog meer heb uitgelegd?

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Maar maar maa, anders is het zo saai : (

16. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Tja ik D-I-S julie telkens weer, zijn jullie een tijdje stil en dan komt er een andere DRC member die over het onderwerp heen gaat lullen.. en dan komt er zowiets ja..

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Goed, dicht.

Ik ga alles even rustig lezen en er volgen vanzelf wel OW's voor bepaalde mensen.

OW voor DrkSpHinX: elk frigging topic waarin je post veranderd in een flamewar. Leer je plek op het forum.

Officieuze waarschuwing voor de rest. Volgende keer worden jullie wel echt aangepakt.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    @DrkSpHinX,

"Weet je dat zeker?"
    "Ben je ervan overtuigd dat dat waar is?"
    "Je lijkt niet gelukkiger te worden van je succes."

:+

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    DrkSpHinX vond het flauw dat hij nu niet meer kan reageren op mijn reactie, dus ik gooi deze thread tijdelijk even open. Anders "zou ik zo ook nog eens kunnen winnen".

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    gaat dit nog steeds door? Laat die gast even lekker hangen hij zal vast vele vrienden maken op Live.
    Die gozert vindt het gewoon lekker om arrogant te zijn leave him be, als hij maar geen andere ermee stoort. Ik weet hoe die mensen er echt bijzitten.:+

Edit: Arjan je hebt al gewonnen ;)

Laatst bewerkt: 20 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina