1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe maak je een clan?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Farmir, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Hoezo ben ik niet gellukkig met mijn succes?

Tjsa hij heeft al gewonne?*) :+ :x
    Is een goeie.. hij zegt iets en hij sluit de thread weer meteen is knap hoor..O-)

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pim had de thread gesloten ;)

Dat rijtje met uitspraken in mijn post? Komt uit de link in je sig, lees het maar eens door.

Maar doe je ding even, dan kan ie weer op slot.

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    hahah, omg ik heb even een stukje terug gelezen, is tie gast een slechte komiek ofzo. Zo ja dan raad ik je een toneelschool aan want ik denk niet dat je ver komt met deze houding. Maar bedankt voor het lachen. :emo:

4. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Als je een paar pagina's terug leest zie je dat ze mijn heel goed vonden. hoor..

PS: het enigst wat die MOD's hier kunnen is: PAS OP, dadelijk geef ik je een ow..
    En dan denk ik: Boeiend.. ga dan even een leven zoeken ofzo..

(nu krijg ik waarschijnlijk een ow) weet je wat ik erom geef?

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2007
  5. Nexhil

Nexhil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook multigaming clans...
    een soort van verzamelplaats waar meerdere teams onder 1 naam spelen zoals Eikelbyte dus: www.eikelbyte.nl :thumbs:

6. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, we treden alleen op zodra iemand discussies in de war schopt of zich niet aan de huisregels van het forum houdt.

Jouw gedrag/houding in deze thread is door meerdere mensen gerapporteerd. En als we deze thead eens doorlezen kan ik ze geen ongelijk geven. Pim heeft je dus ook een OW gegeven. Dat je er vervolgens compleet schijt aan hebt dat moet jij weten, je ziet maar wat je er mee doet.

Grappig dat je zegt dat we maar een leven moeten zoeken zodra we iemand waarschuwen of een OW geven. Zal wel een onderdeel van je persoonlijkheid zijn of een gebrek aan opvoeding. Maar blijf dan lekker weg uit threads zoals deze als je alleen maar op jouw manier je bescheiden mening komt geven.

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dit is wel een heel gefrustreerd mannetje _0/

8. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ik denk dat ik hem bij mijn PokeMon collectie doe..

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Gaaf :cool:

Nja, ik heb je de gelegenheid gegeven om op mijn reply te reageren, dus ik gooi hem nu weer dicht.

10. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk weer een gratis Comedy Show :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina