Misschien dat dit wat duidelijkheid geeft over Lag in games. http://www.xbox.com/en-US/live/connect/Article-LagFreeGame-pg1.htm Ik heb ook een vraagje over internet verbinding. Als je een test doet bij speedtest.nl Download: 258.1 KByte/sec Upload: 88.4 KByte/sec Maar wat is nou beter voor de verbinding meer Kbyte per sec of minder? Het lijkt mij meer, maar ik weet het niet zeker.
Meer is beter . (Je hebt trouwens een hoge upload, lekker bij hosten ) Edit: Let op, er is een verschil tussen Kilobyte en Kilobit. Een Byte is 8 keer zo groot als een bit.
Michael_T zal het vast wel van zn moeder krijgen zon Chello Pus Abbo.. Maare ik heb adsl comfort van Planet met 3200/768 en heb ook nooit last van lag. Met pc games(ET enz.) heb ik meestal een ping rond de 30 op een Nederlandse server.. Maar ik speel nooit XBC en heb t ook nooit gedaan. Heb je niet nodig als je World Of Warcraft hebt.. Maarja, dit was mijn verhaal, veel plezier met hosten op je "approved server" .
Lag: Elke beweging die je online maakt, elke kogel die je schiet, moet worden doorgegeven aan alle andere spelers. Het gaat van jou xbox, naar de server, naar de andere xboxen. Als jij niet snel genoeg jou data naar de server krijgt, vanwege een te slome verbinding, zien andere mensen alleen jou laggen. Heeft de server niet genoeg upstream om alle data op tijd naar de spelers te krijgen, heeft iedereen lag. Andersom werkt het natuurlijk ook zo, alleen komt dat minder vaak voor. Bij pc spellen zie je soms ook wel eens je ping in MS staan, dit is de tijd die nodig is om jou data naar de server te krijgen. Hoe lager hoe beter dus.
Dan ben je nog steeds een blufferd, 80 euro in de maand voor internet zou ik dus vet niet kunnen betalen, woon nog thuis gelukkig en mijn pa heb ik bereid gevonden 50 euro in de maand te dokken, maar ik vind je maar een triest mannetje, _0/
Waarom is hij nou weer triest, omdat hij zo'n tering goede verbinding heeft ? Ik zit vaak bij michael_T in de server en hij heeft gewoon bijna nooit lag, alleen als er mensen zijn die "vergeten" hebben hun downloads/MSN af te sluiten.
Nee hij beseft gewoon niet dat niet iedereen zo gek is zoveel geld uit te geven voor een internet connectie. Ik vind het ook zonde van me geld 80euro per maand, ook vind ik het triest dat je mensen kickt die niet zon heel goeie verbinding heeft. Misschien kunnen ze 80euro per maand ni btale ma zijn z tog blij op internet te kunnen en dan kick je ze erg triest hoor
Dan heb je mijn post niet goed gelezen . Ik kick ze alleen als ze meespelen en ze hebben een te hoge ping door downloaden en MSN aan te hebben staan .
hee mods kan dat zomaar??? iemand uitschelden hier????? kerels doe daar ook eens wat aan!!!! jullie halen wel altijd replies op dat soort posts weg maar jullie zouden het bij de wortel aan moeten pakken!!!
k begrijp sowieso niet dat mensen msn aan moeten laten staan tijdens het gamen je hebt er tog nix want gamen en msnen tegelijk is wl heel knap Dan moet je 2 pcs naast elkaar zetten en dan nog is t een hele kunst Ik heb 512/128 (das idd niet veel) wil graag een hogere upload, down vind k snel genoeg (k heb aardig wat geduld) Halo 2 op L!VE zeggen mensen wleens dat mn stem ontzettend haperd, dat zal wl aan mn upload liggen. Maar bij Amped2, PGR2 en SPT heb k r nooit last van.