Zondagmiddag 6 uren Xboxen? Mijn famillie zou dan allang het ziekenhuis hebben gebeld voor een dokter! Zelf kom ik nauwelijks toe aan zoveel gamen. Alhoewel, moet ik zeggen, de laatste tijd heb ik veel vrij maar heb ik geen zin om die Xbox aan te doen. GA ik eerder ' Once Upon A Time In The West' kijken
Ik moet zeggen dat ik het ook wel zo af en toe heb! Ik heb dan mijn xbox ook alweer een tijd niet gebruikt. Dan heb ik eindelijk eens tijd en dan zit ik achter me pc en dan denk ik: ik zou kunnen xbox'en maar het is dan gewoon te veel moeite... want dan moet je alles weer aanzetten enz wel speel ik zo af en toe een spel op de pc want das veel makkelijker te regelen Misschien dat als ik over een tijdje vrij ben dat ik weer redelijk veel ga xbox (live) 'en
njah.. ikzelf game volop, is ook mijn grootste bezigheid naast anime, tekenen, en muziek. Maar ik game tog het meest. Ik ben dan ook pas 13, nog een paar maanden (zie: 6 maanden ) ben ik pas 14. Ik merk wel (jammergenoeg) dat me broer minder interesse krijgt in games, hij speelt dan ook bijna geen games meer, behalve als echt zó een game is. Dan speelt hij wel ff met mij. Ikzelf zeg altijd tegen mezelf dat ik wel blijf gamen zelfs als ik oud ben, en dat ik rijk ga worden en een speciale game kamer maak ofzo, waar ik de hele tijd lanparty's hou Maar nu ik naar mn broer kijk, ga ik steeds meer twijfelen of ik later wel zoveel van gamen hou net als nu.
Toen ben je er helemaal mee gestopt Nee, ik merk het zelf ook. Je krijgt andere interesses, gaat wat vaker naar vrienden toe. Besteed veel tijd aan je vriendin. Later heb je een langer durende opleiding, of zelfs een complete werkweek. Er is simpelweg mider tijd over om te gamen. En ook nu met het lekkere weer ga je eerder iets anders doen. Toch blijf ik wel gamen, zodra ik ff niets te doen heb ga ik gamen. En ik ga er echt soms wel eens voor zitten.
Mja, heb nu toch al een week of 2 m'n Xbox niet meer aangeraakt. Of elk ander platform. Enige wat mij op dit moment nog weer aan het gamen krijgt, is World of Warcraft Mijn hemel, wat een vette game is dat. Maar helaas kan ik het hier niet (fatsoenlijk) runnen, en een nieuwe PC komt niet zomaar uit de lucht vallen
Ik ben nu zelf 17 en game nogsteeds redelijk wat, ongeveer 3 á 4 avonden in de week 3 uur ofzo. Maar in de clan waarbij ik zit ben ik de jongste, de meeste leden zijn zo in de 30, en dat is echt relaxt. hele andere sfeer dan 12 jarige n00bz0rs, die misschien wel aim hebben, maar gezelligheid missen !
Ik ben 16 jaar en game alleen maar De meeste rond mijn leeftijd gaan naar de disco maar ikuh niet. Ik haal wat vrienden bij elkaar en huurt ergens een klein zaaltje af met tvs en dan gewoon dik zitte lannen. *) Ik heb wel het gevoel dat ik te snel weer een nieuwe game koop als ik een spel weer uit heb. En dat is meestal heel snel ik vind dat Gamemakers zich teveel richten tegenwoordig op multiplayer. Ik heb xbox live dus ik vind geen probleem maar voor de gene die geen xbox live hebben is best rot. :{ Ik vind halo 2 best vet op live maar het begint langzamer hand wel wat saai te worden. En waarom duurt het altijd zo lang voordat er nieuwe maps als Content download neer worden geplaatst. Waarom niet een Dikke MMORPG op xbox live. Ik weet zeker dat iedereens gaming leventje wat interesanter zou worden en dan weet ik zeker dat bij veel het verslavende gaming effect van toen weer terug wordt gebracht.
Ik denk dat het naast al deze dingen ook te maken heeft met hoe lang je je console al hebt. Nieuwe dingen zijn altijd leuk, wil je veel tijd aan besteden en gamers zijn ook vaak gadget-bezitters. Dus zoals nu met die handhelds en strax met Xbox 2 etc. denk ik dat het gemiddeld aantal uren wel weer flink gaan stijgen. Of andere optie...iedereen is gewoon dik verwend
Nee ben ik nog niet tegengekomen gelukkig, en iemand noemde zojuist dat al zijn vrienden naar de "disco" gingen en hij zat te gamen. Mijn advies: gewoon enorm dikke schijt aan hebben, die mensen gaan alleen maar uit omdat ze denken dat dat hoort op de leeftijd en om het dan zogenaamd "gezellig" te hebben (dit kan blijkbaar niet via Live of een andere multiplayermogelijkheid). Mijn vrienden hebben dit ook, moeten zij weten maar ik ga echt niet mee omdat iedereen dit toevallig zo'n beetje doet (kom je toch alleen maar lompe boeren tegen, en ik ben zelf al een boer ) Nee, gamen verveelt me in het algemeen nog niet. Games daarintergen wel steeds sneller: ik vlieg er doorheen en geniet er niet echt van. Ook niet meer van de halo2 multiplayer, ik zou liever teruggaan naar halo1.
ik game al sinds mijn 4e of zo (Atari) toen rond mijn 6 kreeg ik samen met mijn broer een commodore 64 toen een 128 en daarna een gewone nintendo 8bit. rond mijn 13 tot mijn 18 heb ik heel weinig ge-gamed (eigenlijk helemaal niet volgens mij) maar sinds ik op kamers zit game ik weer regelmatig. ik heb tegenwoordig zo mijn periodes (zal ook wel aan het spel aanbod liggegn denk ik) soms game ik heel de dag dan weer 1 week niet. ik ben nu trouwens 24!
Ja, cool, alleen heb ik geen Live. Bewust niet. Nog te veel single-player games die ik wil spelen. Als ik Live neem dan ben ik de lul en doe niets anders meer. Maar ben bang dat het er binnenkort van komt en dan voeg ik je toe.
Ik heb het helemaal niet. Ik ben zelf 20, maar zie dat een aantal van mijn vrienden wel veel minder zijn gaan gamen. Jammer vind ik dat, minder multiplayer fun... Ik vind dat gamen uitstekend te combineren is met studie, werk, vriendin, of whatever dan ook. De oorzaak dat mensen stoppen met spelen ligt echt elders...
ik merk zo iets ook wel(ben 19), maar de spellen die ik nu heb zijn allemaal ook al meer dan een jaar oud dus ben er een beetje op uit gekeken (ik heb het over pc, want op de xbox speel ik al bijna helemaal niet meer) toch blijf ik veel van die oude spellen spelen op internet gewoon voor de gezelligheid met mensen over de hele wereld, alleen veel van mij vrienden gaan om de maand een ander spel doen en dan moet ik weer zitten wachten tot ze terug vallen op dat oude spel. en mot ik aan horen hoe slecht zij zijn in vergelijking met mij maarja ik denk dat sommige spellen gewoon erg saai worden na verloop van tijd. neem halo1 die was echt super en heeft heel lang in me xbox gezeten, halo2 komt uit ik speel het een paar weken en hij komt bijna niet meer terug in me xbox. het lijkt denk ik gewoon te veel op halo1 om echt lang gespeeld te worden (ik heb geen xbox live)
Toen ik in de brugklas en 2e klas zat (was ik 12/13jaar) toen was ik echt volop aan het gamen, als ik thuis was ging gelijk achter mn pc, de xbox kreeg ik later. In de brugklas deed ik havo/vwo en ben vervolgens naar 2 vmbo gegaan omdat ik gewoon te weinig aan school deed en veels te veel achter mijn pc zat! Inmiddels game ik veel en veel minder dan toen, ik heb eigelijk geen id waarom. Ik doe het ook ongeveer een uurtje per dag. Maar heb binnekort zomervakantie en dan denk ik dak er weer tegen aan ga.
Ik merk het nog niet zo. Ik game wel minder, maar dat komt alleen maar omdat ik het druk heb met voetbal en school. Ik ben natuurlijk ook pas 16... Wel probeer ik in de vakantie gewoon echt veel te gamen, en ik hoop dat ik binnenkort L!ve heb... Moeten dit niet naar het Algemeen/Discussie trouwens? Of is dat al gezegd...
Ben 35 jaar en probeer zo veel mogelijk te spelen,maar vaak heb ik maar 1 uurtje de tijd ( druk,druk,druk...business) terwijl diverse spellen BIA,ninja gaiden,halo etc. zo goed zijn kwa verhaal,gameplay etc. dat je er eens lekker voor wilt gaan zitten ( lees; 5 à 6 uurtjes) en dat gaat dus niet altijd................over 10 jaar ofzo vervroegd "pensioen".
Ik game best veel. Eigenlijk is dit best wel te combineren met school. (Ik doe VWO). Als ik thuis kom dan maak ik eerst al mijn huiswerk, en als ik daarmee klaar ben kan ik gewoon lekker gaan gamen
Ik speel gemiddeld zeker 5 avonden in week op Live (Halo 2, Outlaw Golf 2 of PES 4). Ondanks mijn leeftijd (hard op weg naar 29) en mijn thuissituatie (Getrouwd en een kind). Mijn vrouw heeft er geen enkele moeite mee als ik 's avonds de Xbox even aanslinger om lekker doelloos samen met Friends een aantal mensen om zeep te helpen. En tuurlijk heb je niet altijd zin, maar da's normaal. Toch game ik sinds ik Live heb meer dan voor de tijd.
ja, ik ben ook "ouder" (bijna 20) en ik speel echt zeker 3x zo weinig als 2 jaar geleden ofzo. Niet omdat ik minder tijd heb, maar gewoon ben uitgekeken op spelletjes. Met bv halo2 ofzo kan ik de eerste paar weken nog wel dagen achterzitten op Live maar over het algemeen boeit het me niet meer zoveel.
Ik merk ook dat ik minder aan het gamen ben dan vroeger. Op de een of andere manier kan ik me er niet toe zetten, en als ik bezig ben dan verveelt het me heel snel. Misschien ook wel omdat het weer voorjaar wordt. Persoonlijk spreken ook de nieuwe games me steeds minder aan.