Ik game steeds minder ik had een tijdje geleden een Nieuwe DS game gekocht maar binnen 3/4 Dagen lag hij al weer in de kast en vaak was dat ook zo bij de Xbox games en het is ook zo dat ik de Single-Player gewoon te Snel uit speel gewoon te makkelijk al binnen 1 week en vroeger Deed ik er een Maand of 2 over Zoals de Nieuwe zelda Komt nu daar kijk ik erg op naar die game maar wat als ik de game nou in me bezit heb? en ik speel hem in 3 Dagen uit en ik doe een paar dagen over om alles te verzamelen dan heb ik echter niks meer te doen @ de Single-Player maar online is wel leuk voor Af en toe maar ik ga nooit echt voor de Ranking want er zitten vaak toch Cheaters tussen en daar kan je niet normaal mee spelen maar ik speel nu al zo'n 2 Maanden niet meer kheb ook Werk behalve gister(Speelde ik Feel The Magic op de DS Maar binnen een dag uitgespeeld!) Mja de fun zakt steeds meer
yes.. eindelijk weekend.. en kom ik thuis en ben ik na 2 uur uitgegamet en verveel ik me rest van het weekend... jah totdat ij Tinmesplitters 3 en splinter cell 3 kreeg
Hier nog een gamer van 43 jaar... Ik speel al games sinds 1998 hoewel dat in vergelijking met mijn leeftijd niet zo erg lang is... Vroeger had je niet zoveel games als nu het geval is... Ik speel bijna elke avond wel via Xbox Live en koop nog steeds veel games... Ik ben er zeer op gesteld, omdat het voldoening geeft... Vooral futuristische games en first person shooters zijn mijn favorieten... Het is ook een soort vrijetijdsbesteding om de rompslomp van alledag te vergeten... Toen ik nog geen consoles en games had, draaide ik erg veel muziek en kocht veel LP's en later CD's...
Wel lollig, toen ik de titel zag, dacht ik dat de threadopener zelf 'oud' zou zijn. Maar ja, ik ben nu 26 en game al heeeeel lang, en natuurlijk heb je dan af en toe zo'n periode waarin je wat minder zin hebt. Maar zo'n dip komt volgens mij ook omdat sommige gasten zo ongelofelijk veel spelen (ken genoeg mensen die altijd online lijken te zijn) dat ze het wel zat moeten worden. Voor mij is het juist heerlijk om door de weeks na een dag werken ff m'n Xbox aan te gooien en even een uurtje op Live wat potjes te Pessen of te racen ofzo. In het weekend speel ik heel weinig. En als ik al speel is het een single player spel, zoals RE4 op de Cube. Ik denk dat als je een baan hebt en een huishouden, je dat uurtje gamen veel meer waardeert dan als je jong bent en je relatief veel tijd en weinig zorgen hebt.
Het valt me op dat de mensen die echt nog veel gamen de middelbare school al voorbij zijn. Dit zal waarschijnlijk met huiswerk te maken hebben. Of ligt het gewoon aan mij?
Ik heb wel dat ik steeds minder verbaasd om een game ben. Vroeger (nee, niet alles was beter vroeger maar wel wat) speelde je een game 50-100 uur, omdat je gewoon maar 1 game kon kopen in het (half) jaar. Ook was het toen nog allemaal nieuw. Ik heb nu veel meer zo'n deja vu gevoel. Been there, done that, al weer, pfff. En de vette nieuwe dingen heb ik vaak al gezien in filmpjes. Maar gamen blijft top
Op de tweede pagina zei ik hier iets over...namelijk dat volgens mij iedereen misschien wel wat snel verwend is, en dat het aantal uurtjes wel weer omhoog zal gaan wanneer de Xbox 2 uitkomt. Met de introductie van de xbox en Halo 1 werd er ook toch wel flink wat gegamed, en met een goeie release titel bij de Xbox 2 denk ik dat het wel weer tot zo eenzelfde hype uit kan lopen, en iedereen wel weer 3-4 jaartjes er mee door kan...en dan is het wachtten op weer wat nieuws uiteraard...
K moet een verslavend spelletje hebben, dan game ik zeer veel. Zoals nu game ik praktisch alleen op me pc ff een tijdje (ragnarok online )
Ik ga volgend jaar weer studeren, en doe nu een jaartje full-time werk. Dat geeft me de ideale tijd om mezelf te laten opslokken in games als World of Warcraft. Aan de ene kant mis ik het stappen wel eens, dat is veel minder als vroeger op de middelbare school, maarja, volgend jaar met school en studie komt dat ook allemaal wel weer, en eerlijk gezegd vind ik dit ook heerlijk. Ik moet wél toegeven dat ik sinds WoW mn Xbox niet meer heb aangeraakt, heel sporadisch doe ik nog eens een potje Mario Kart: Double Dash. Maar dat is het wat betreft console gaming. M'n PS2 staat ook alweer stof te happen, ondanks het feit dat ik MGS3 pas heb gehaald. En RE4 heb ik ook nog niet eens gezien..te weinig tijd I guess. Mja, nu wordt het zomer dus die GBA SP weer eens uit de kast getrokken. Ik zal iig t/m deze zomer hardcore blijven gamen, en daarna is het weer studie all the way...
hoe meer je gamed, hoe meer je kent en dus ook hoe vaker je iets tegenkomt dat je al eens eerder hebt gezien. Na dit vaak te hebben gezien, heb je het gehad.. dan heb je er even geen zin in. Daarom is het belangrijk dat er echt nieuwe games uitkomen.
Ben zelf 33 en ik kan niet echt zeggen dat ik minder plezier in het spelen van games heb tenopzichte van vroeger, en ik draai wat betreft het spelen van spelletjes al aardig lang mee, zo'n beetje elke console/etc variant heb ik gehad, van vectrex, nintendo 8 bit tot de lynx, cube, etc.... Ik heb er iets minder tijd voor, maar daar is ook alles mee gezegd. Alleen kwa voorkeur ben ik iets veranderd, ik ga nu eerder voor tactiek en simulatie inplaats van snelle actie (hoewel ik ook in dat genre nog steeds spellen heb) Maar plezier heb ik er nog steeds in. Ben nog steeds net zo fanatiek in het uitspelen en alle secrets vinden als dat ik vroeger was.
ik weet wel dat er de laatste tijd steeds minder games komen die me echt kunnen boeien, terwijl ik voorheen echt alles speelde...
Mijn probleem is dat ik op dit moment teveel heb om te gamen: Mercenaries, Project Zero II, Brothers in Arms, Resident Evil 4, Splinter Cell 3, Otogi 2 en Burnout 3. En toch koop ik al die titels, omdat ze gewoon erg goed zijn en ik lekker in het geld zit op dit moment. Een beetje verwend voel ik me soms ook, eigenlijk komt dat gevoel van niet echt zin hebben om te gamen daar voornamelijk door. En vaak game ik doordeweeks 's avonds niet echt, ben meer aant chatten op msn. Behalve op dinsdag en vrijdag avond, als ik met me clan op xbox connect ga Halo 2'en. Maar verder game ik vooral echt in het weekend. En ik krijg deze week ook nog de Doom 3 uitbreiding binnen voor me pc. veels te druk. Het voordeel is wel dat ik nu voor elke "stemming" die ik kan hebben een game kan spelen, actie, sluipen, scary games, hack n slash, race. En straks komt Conker - Live & reloaded...damn... wat moet ik beginnen . Teveel goede titels om te spelen deze lente.
Ik denk dat het bij mij vanaf nu niet zal voorkomen. Er komen elke Maand weer nieuwe Games uit dus ook nieuw Speelplezier. En op het Forum is er steeds weer iets Nieuws om over te discussieren en dus heeft het bij mij verder geen invloed op mijn interesses in de Games. Je Communiceert hier ook (En op Live) dus steeds met Mensen en je weet dus ook dat hun het nog doen dus blijf ik het dus ook gewoon doorspelen zonder verdere Complicaties. Houden zo.
Ik heb ook te maken met dat probleem.. vroeger ( lees 4, 5, 6 jaar geleden) zat ik nog op de mavo.. gamede best wel veel.. had een vriendenkring die veel games speelden.. en was toen gewoon een verslaving aan het worden ( 2 uur thuis, 5 over 2 achter de pc, 6 uur eten kwart over 6 achtert de pc.. 12 uur naar bed.. schoo. en hetzelfde weer) Nu echter hebbik een xbox gekocht.. heb andere vrienden.. game minder.. veel minder.. soms 's avonds ff een paar uurtjes.. of als ik vrij heb ofzo.. als ik een game begin wil ik hem echter ook uitspelen, en dan begin ik weer veel te gamen.. Gamen lokt me ook niet zo veelmeer.. net zoals nu met het mooie weer.. was de hele dag vrij.. maar heb zins vorige week donderdag niet langer dan 20 minuten achter me xbox gezeten.. het lokt gewoon niet meer zo veel als toen.. gamen blijft leuk. maar de goeie games missen.. K weet nog precies toen max payne uitkwam.. een revolutionaire game.. bulet time.. damn wat was dat een vette game toen.. heb hem in 1 zucht uitgespeeld.. dat mis ik nu.. de game's zijn niet meer zo goed.. je blijft ze niet meer spelen ( er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen) maar de echte games zijn weg.. ( zo denkt mij gevoel) je mist iet's in een game wat er vroeger wel in zat.. vroeger zag ik alleen het computer scherm, ik voelde me 1 met de persoon.. nu zie ik de kast waar het scherm in staat ook nog steeds.. ik word er niet meer ingezogen
Ik heb niet minder plezier, maar minder tijd om te spelen, en ik ben veel sneller moe.. Maar in tijden van vakantie of huiswerkvrije periodes ben ik erg lang achter mijn Xdoosje te vinden (tenzij ik andere plannen heb.. Oh ik heb het ook zo druk)
Hey Ruttyx, misschien moet je dan maar geen gamefilmpjes meer kijken. Het is wel heel moeilijk, maar doe het niet...