och ja, er kan zoveel verkeerd gaan met electrische apparatuur! Maar mijn Xbox heeft mij eeuwige trouw beloofd
ik heb dus een heeeeel lieve xbox die mij nooit in de steek zal laten, hoop ik..... maar ik heb hem ook pas van begin september (nee niet voor sinterklaas gekregen) dus ik wacht in spanning af ofhij het ooit nog gaat begeven
Mijn XBOX is nog nooit stuk gegaan en doet het nog steeds. Gelukkig voor mij , heb er niks van problemen mee ook...
een xbox met auto-stopfunctie-voor-als-je-te-lang-speelt. Das handig. Die van mij doet het overigens perfect. Nix over te klagen. in de categorie van hotshot: behandel en zorg voor je xbox met respect, en hij geeft je met liefde gameplezier
Die van mij was al kapot toen ik hem uitpakte! Ik kreeg alleen zwart-wit beeld Pas als hij een beetje warm was kwamen langzaam knipperend de kleuren door! Ik kon hem gewoon weer bij de dixons omruilen. Moest alleen een daggie wachten omdat ik net de laatste had en ik dus op de nieuwe lading moest wachten.... Ik had gelijk spijt van dat ding man! Maar dat is nu wel weer over gelukkig
goede poll normaal zie je alleen maar threads met "Mijn Xbox is kapot" maar hier zie je teminste dat hij bij de meeste mensen nog nooit is stuk gegaan zoals bij mijn heb mijn nog nooit in de steek gelaten
Ik verwacht dat mij xbox binnen kort kapot gaat omdat het geluid steeds ineens heel zacht is dan zet ik de tv harder en dan naar een paar minuten is het geluid ineens weer te hard
de mijne was al kaduuk toen ik em uit de doos haalde, hij leest amper mn games meer, en als ie ze leest loopt ie vast om de 20 seconden. hij is nu btw op reis....lekker bieren met de duitsers
Ah... is echt zielig... Kom je helemaal blij thuis, maak je hem vol spanning open en dan is ie kapot Sterkte met je xboxloze leven
ik heb mijn x-box nu een maand of 8 en er is nog nooit iets mee geweest..... (afkloppen..... ) ben er trouwens ook heel zuinig mee. trouwens een beetje offtopic maar mijn GC is al wel een keer kapot geweest, laser was stuk, maar een uitstekende service van de big N.
ja is dat zo?? ik heb best wel gare verhalen gehoord dat de service van nintendo niet echt ok was. ik heb btw nooit problemen gehad met mn kubus, ps2 weer wel
1e exemplaar was stuk toen ik hem uitpakte. Alleen controle lampje ging aan maar verder gebeurde er helemaal niks. De xbox was ook niet gesealed toen ik hem uit de doos haalde. Ben een dag later terug gegaan naar Intertoys en heb een ander exemplaar meegekregen. Deze was wel gesealed en deed het na uitpakken dan ook perfect. Ik vermoed dat ik de 1e keer (per ongeluk) een xdoos meekreeg die ter reparatie aangeboden moest worden. Ervaringen met de service zijn dus wel oke.