Mijn xbox vertoonde na 3 maanden problemen met PGR. Had toen al eens gebeld. Support meldde toen dat het een probleem was wat wel eens voor kwam...gewoon opnieuw opstarten en weer spelen. 7 Maanden later kreeg ik dirty disc errors en speelde me box sommige dvd's niet meer. Heb hem toen ter reparatie ingestuurd en ik kreeg een nieuwe box terug (dit klopt daar het serienummer anders is). Dus kwa service is M$ niet de beroerdste!
Never nooit stuk geweest. Alleen met PGR een paar keer (teveel ) vastgelopen. Maar nadat mij boxie een eervol plaatsje had gekregen op mijn nieuwe tv-meubel hoor ik m niet meer klagen.
Mijn Xbox is laatst gerepareerd en ze zouden de games vervangen maar dat hebben ze niet gedaan ik ga binnenkort bellen omdat ze de games niet hebben vervangen Mijn Xbox maakte krassen.
woo hoo!! ik heb m'n x box terug, het moederbord scheen naar de kloten te zijn geweest, dus is ie vervangen. alles doet het weer perfect, ik heb alleen wel 6 dagen zonder x-box moeten leven.......The HORROR THE HORROR
phew als ik het zo lees mag ik denk van geluk spreken, ik heb der nog nooit erges last van gead gelukkig
wtf doen jullie echt met die dingen?? zon console van 500 piek mag toch wel langer dan een jaar meegaan, mn snes van 8 jaar oud doet et ook nog steeds. smijten jullie die dingen gewoon heen en weer of is et gewoon zon onmetelijk klote apparaat?
heb em bijna een jaar en nog steeds nix aan de hand hem em 4 keer late vallen toen ik hem had gekocht tas scheurde door gewicht van doos etc. alles nog steeds up and running rocky
Optie 5: M'n HD maakt de laatste tijd HELE rare geluiden als ik m'n Xdoos aan zet. Een keer resetten helpt wel, maar ben er toch niet gerust op!
er zijn gewoon een hoop x-boxjes instabiel op de markt gebracht, of ze zijn al stuk bij aanschaf. ik behandel mn consoles alsof het ledenmaten van me zijn
ik heb een Xbox uit de eerste ladinge en hij gaf daan ook de standaard problemen, herrie, krassen op CD/DVD's. Ben ermee terug gegaan en nieuwe gekregen. Zelfde probleem, pas bij de derde was 'ie goed. Sindsdien geen problemen. Behalve dan bij Fifa 2002, maar dat ligt, voor zover ik weet, aan het spel, alles draait nu weer perfect, sinds ik het commentaar is dat spel heb uitgezet. Dus het valt IMO wel mee.
De mijne was stuk na een maand of 6,maarja dt was meer mijn eigen schuld (Hij kan niet tegen een kwak tegen de muur).
Mijn Xbox is vanaf 14 maart 3 keer stuk gegaan, De derde keer heb ik om een nieuwe gevraagd en die heb ik gekregen, Ik kan nou al weer een week gelukkig gamen Mijn nieuwe Xbox maakt overigens wel een raar opstartgeluidje, maar dat zal wel horen, verder is hij juist veel stillen dan mijn oude (volgens mij omdat er geen koeler meer zit op de GPU, tenminste dat had ik gehoord.)