Die van mij was ook niet kapot maar ik dacht eerst van wel. Het zat namelijk zo: bij Halo liep ie op een gegeven moment gewoon vast bij het level Keyes. Voor de rest werkte alles gewoon, dus ik dacht eerst dat het gewoon aan het spel lag. Maar toen ik op xboxworld ging kijken zag ik dat er meer problemen waren met het goed lezen van het schijfje en dat het meestal aan de xbox zelf lag. Toch ben ik natuurlijk eerst met Halo terug naar de winkel geweest (ik had de xbox inclusief Halo minder dan een week) om hem om te ruilen. De Bart Smit deed daar ontzettend moeilijk over maar na een aantal telefoontjes van mn boze vader kreeg ik toch een nieuw exemplaar. Wel zei de filiaalhouder van de Bart Shit dat ik de savegame moest verwijderen omdat ie 'corrupt' kon zijn. Ik dacht bekijk het ik stop dat schijfje erin en ik ga gewoon verder... en waarempel nou deed mijn savegame het wel weer gewoon.
En ja voor de rest heb ik nog wel af en toe een dirty disc error of could not recognise error, vooral bij Amped, maar hij werkt verder nog prima.
Laatst bewerkt: 15 apr 2003