1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe vaak is je XBOX gerepareerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Toxic_Timmie, 12 mrt 2003.

?

Hoe vaak is je XBOX gerepareerd/stuk gegaan?

1. Mijn XBOX was al stuk toen ik 'm uitpakte.

8 stem(men)
    3,1%
  2. Mijn XBOX ging stuk na 1 week.

7 stem(men)
    2,7%
  3. Mijn XBOX ging stuk na 6 maanden.

21 stem(men)
    8,1%
  4. Mijn XBOX is nog nooit stuk gegaan en doet het nog steeds.

204 stem(men)
    79,1%
  5. Ik verwacht dat ie ieder moment stuk kan gaan.

18 stem(men)
    7,0%
  1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Geen problemen gehad. :)

2. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Een collega van me, had een hele tijd getwijfeld over wat hij nou zou kopen, thuis had hij een PS2 staan van een vriend van hem toen zei ik hem dat met al de prijsdalingen de Xbox een duidelijke keuze mocht zijn ipv de PS2.
    Dus hij kocht z'n xbox we zijn nu een paar maanden verder en ook hij heeft terug last van het allom tegenwoordige 'Disc is dirty or dammaged' screen ik heb hem dan ook verteld dat ook ik dat heb voorgehad en hij z'n xbox moeten laten ophalen door MS om het te fixen, maar ik weet nog zeer goed dat toen ik de eerste keer m'n xbox opstuurde die zonder enige reparatie terug werd gezonden en pas na een brief en de game erbij te hebben gestopt het probleem effectief werd opgelost.

3. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox doet het nog steeds en ik verwacht ook dat het zo blijft.

4. Riker

Riker 1337 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    1 keer, Microsoft heeft 1337 service, ik had mijn xbox binnen een week terug.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2003
  5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja ik had me Xbox ook binnen een week terug

6. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    de mijne is gister unreadable geworden dus denk mijn dvd-speler vervangen mag worden maar heb een giga goed voorgevoel qua service(wat ik gelezen heb hier en meegemaakt tijdens de sensuele gesprekken met de engels sprekende dames van customer care).
    Beter dan UPC.

7. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne doet het nog steeds en is nog nooit kapot gegaan. Wel vaak dirty disk gehad, maar de laatste tijd ook wat minder.

8. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Mijne doet het nog steeds goed :D
    Loopt soms wel vast, maar dat is te verwaarlozen. Over 3 weken heb ik m'n xbox precies een jaar en vervalt de garantie, ik hoop dus maar dat er nooit iets kapot gaat; ik heb er wel vertrouwen in ;)

9. misterx

misterx Guest

nooit geen problemen gehad.
    is ook nog nooit vast gelopen waar de meesten het wel eens overhebben.
    kdenk dat ik er gewoon een van een hele goeie serie heb ofzo

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2003
  10. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Het gebeurt bij mij volgens mij ook pas als ie al een redelijke tijd aanstaat.

11. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    :)
    Afgelopen woensdag opgehaald door ups (02-04-200:cool:
    donderdag aangekomen bij M$ en gerepareerd.
    Nu net binnengekomen (gebracht door ups) met de mededeling dat mijn dvd-speler (wat ik al d8) vernieuwd was en gelijk motogp gepakt en beste tijd neergezet (voor mij zelf).
    Klasse van M$ met dit alles. toppie!!

12. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit en ik hoop dat dat ook nooit gaat gebeuren, zeker niet nu met dat Xbox Live...

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    mijne is nog nooit kapot gegaan maar ik verwacht dat dit ieder moment het geval kan zijn....als ik een spel zit te spelen(niet eens tijdens het laden) of een film zit te kijken begint de dvd-drive soms ineens heel snel te spinnen

14. Dr_Funkenstein

Dr_Funkenstein www.wurn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    26 maart opgehaald door UPS, en nu 11 april nog niet terug....dus, ontopic: zou 1 keer gerepareerd moeten zijn, maar ik weet niet of dat het geval is aangezien ze hem maar niet terugbrengen, kl*te service in mijn geval. 16 dagen al, en het is nu vrijdag dus het wordt waarschijnlijk 19 of 20 dagen (maandag of dinsdag)

15. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig is die van mij nog nooit kapot gegaan!!! :D :D

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Die van mij was ook niet kapot maar ik dacht eerst van wel. Het zat namelijk zo: bij Halo liep ie op een gegeven moment gewoon vast bij het level Keyes. Voor de rest werkte alles gewoon, dus ik dacht eerst dat het gewoon aan het spel lag. Maar toen ik op xboxworld ging kijken zag ik dat er meer problemen waren met het goed lezen van het schijfje en dat het meestal aan de xbox zelf lag. Toch ben ik natuurlijk eerst met Halo terug naar de winkel geweest (ik had de xbox inclusief Halo minder dan een week) om hem om te ruilen. De Bart Smit deed daar ontzettend moeilijk over maar na een aantal telefoontjes van mn boze vader}:] kreeg ik toch een nieuw exemplaar. Wel zei de filiaalhouder van de Bart Shit dat ik de savegame moest verwijderen omdat ie 'corrupt' kon zijn. Ik dacht bekijk het ik stop dat schijfje erin en ik ga gewoon verder... en waarempel nou deed mijn savegame het wel weer gewoon.

En ja voor de rest heb ik nog wel af en toe een dirty disc error of could not recognise error, vooral bij Amped, maar hij werkt verder nog prima:cool:.

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  17. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is gelukkig nog nooit kapot gegaan. Hij heeft het altijd perfect gedaan en ik hoop dat dat nog lang zo blijft! Want met mijn gewoonlijke pech zal alles wel weer misgaan bij het repareren.

18. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    :9 Mijne is nog nooit gerepareerd....
    heb hem zelf wel al eens open gehad....
    was nieuwsgierig wat er allemaal in zat........

maar waarom worden er altijd zulke dingen gepost...
    zo lijkt het net alsof iedereen z'n xbox moet laten repareren...
    is toch alleen maar negatief!!!

8) Mazzel DaNos

19. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt inderdaad wel wat negatief maar het laat natuurlijk wel de goede service van Microsoft zien.

En als je hem zelf openhaalt vervalt je garantie toch. Voor mensen die hun mieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen wat er in een console zit heb ik nog een SNES te koop :confused:

20. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Die bepaalde redenen van hem zijn een modchip, dus dan kan het wel.

Deel Deze Pagina