1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe vaak is je XBOX gerepareerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Toxic_Timmie, 12 mrt 2003.

?

Hoe vaak is je XBOX gerepareerd/stuk gegaan?

1. Mijn XBOX was al stuk toen ik 'm uitpakte.

8 stem(men)
    3,1%
  2. Mijn XBOX ging stuk na 1 week.

7 stem(men)
    2,7%
  3. Mijn XBOX ging stuk na 6 maanden.

21 stem(men)
    8,1%
  4. Mijn XBOX is nog nooit stuk gegaan en doet het nog steeds.

204 stem(men)
    79,1%
  5. Ik verwacht dat ie ieder moment stuk kan gaan.

18 stem(men)
    7,0%
  1. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog niets mee aan het handje en al bijna een jaar oud. Ik verwacht ook geen rare dingen aangezien ik erg zuinig op mijn spullen ben (heb zelfs nog cd's van 10 jaar oud zonder ook maar 1 krasje!!). En aangezien ik er persoonlijk voor gezorgd heb dat (tot nu toe) 3 van mijn vrienden een xbox hebben gekocht, hoop ik dat ook zei er geen problemen mee zullen krijgen. Toto nu toe nog niet iig. ;)

2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn Xbox liep een van de fans aan, best wel een irri geluid. Service was goed en snel afgehandeld, echt top!

3. alibi

alibi Guest

mijn Xbox is nog nooit gerepareerd. ik hem em bijna een jaar. Toen ik hem net had was halo één keer vastgelopen. daarna nooit meer. :confused:

oja, laatst was harry potter een keer vastgelopen, maar die stond al 2 uur te draaien omdat me vriendin er niet achter vandaan was te krijgen!! bij harry potter zit die laser de hele tijd te zoeken als je aan het spelen bent.... niet echt goed lijkt mij?.....:{

4. Beat

Beat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox ging na 6 maanden stuk (maakt hele rare geluiden tijdens het laden en doet het dan niet) ik moet hem nog laten reparen maar mijn garantie is verlopen en hoeveel gaat me dat kosten?

5. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Als jouw garantie maar een aantal weken is verlopen, doet Microsoft niet zo moeilijk (dacht dat ik dat had gelezen). Als je garantie een paar maanden is verlopen dan weet ik het niet.

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al vanaf bijna toen hij uitkwam nog niet stukgegaan. Microsoft doet inderdaard niet zo moeilijk want een vriend zijn xbox was kapot gegaan drie weken na zijn garantie en ze repareerden hem zonder dat het een cENTje kostte. Dus ik zou maar gaan bellen of het je geld kost of niet.

7. Beat

Beat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk nummer moet ik bellen voor de reparatie? en mijn xbox heeft al ongeveer 5 maanden geen garantie want ik heb een tijd niet gespeeld.

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  8. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Contact opnemen

Registreer je Xbox

Wees zeker dat je Xbox console geregistreerd is voordat je contact opneemt met Customer Care.
    --------------------------------------------------------------------------

TELEFOON

0800 023 3894 <-- Dit nummer
    --------------------------------------------------------------------------
    Is reparatie noodzakelijk? Bel Customer care voor een reparatie opdracht.

Dit heb ik gevonden op xbox.nl.

Maar ik weet niet zeker of dit nummer goed is.

Laatst bewerkt: 20 apr 2003
  9. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit problemen met m'n xbox gehad, opna dat ie n paar x was vastgelopen, vooral bij morrowind & 1 keer bij MGS:confused:ubstance

10. alcatel

alcatel sluwe schaduw

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox doet het prima het enige wat bij mij kapot gaat zijn nintendo producten ik koet nu weer nintendo bellen voor mijn gamecube

11. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Doet het nog steeds:). Paar keer vast gelope bij Morrowind(4 keer denk ik), 1 keer bij SC, 1 keer bij KFC en 2 keer bij time splitters 2..

Lijkt wel veel maar bij Morrowind kun je het verwachten en ik stoor me er niet echt veel aan want KFC heb ik al wel lang zitte spelen en als ie dan een keertje vast loopt maakt dat me niet echt uit.

12. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xboxje blijft lekker heel. Geen gezeik mee mee of zo. ik had een psx, dat was pas een kut ding. Die ging echt elke maand 2 a 3 keer kaput. Kreeg je mooie strepen op je beeld en zo.

Maar de xbox werkt prima.

13. Bartjeee

Bartjeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou Microsof nu doen als je een Limited Edition opstuurt en er is niks meer aan te redden ? Alle tjappie overbouwen ofzo ?

14. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Geven ze je een nieuwe. Ze hebben die echt nog wel hoor!

15. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is nog nooit stuk gegaan en/of vastgelopen...

16. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn xbox is nog nooit kapot gegaan, en dat hoop ik ook zow et houden want hij is me dierbaar _O_ 8) :+ :D _O_

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    hm die boX van mij loopt eens in de zoveel tijd vast.......maar dat boeit me niet zoveel.

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had in het begin af en toe dirty disc errors met RSC, daarna met Deathrow nog meer (hoewel dat ook aan de discs zelf lag). Nu heb ik vanaf vandaag Live en....Non-stop dirty disc errors!
    Ik heb vandaag in totaal 1½ potje mgp demo gespeeld. Een keer dat ik vlak voor de start een dirty disc error kreeg.
    Helemaal gek wordt ik er nu van, dus ik ga hem binnenkort laten repareren.

Deel Deze Pagina