Nog niets mee aan het handje en al bijna een jaar oud. Ik verwacht ook geen rare dingen aangezien ik erg zuinig op mijn spullen ben (heb zelfs nog cd's van 10 jaar oud zonder ook maar 1 krasje!!). En aangezien ik er persoonlijk voor gezorgd heb dat (tot nu toe) 3 van mijn vrienden een xbox hebben gekocht, hoop ik dat ook zei er geen problemen mee zullen krijgen. Toto nu toe nog niet iig.
Bij mijn Xbox liep een van de fans aan, best wel een irri geluid. Service was goed en snel afgehandeld, echt top!
mijn Xbox is nog nooit gerepareerd. ik hem em bijna een jaar. Toen ik hem net had was halo één keer vastgelopen. daarna nooit meer. oja, laatst was harry potter een keer vastgelopen, maar die stond al 2 uur te draaien omdat me vriendin er niet achter vandaan was te krijgen!! bij harry potter zit die laser de hele tijd te zoeken als je aan het spelen bent.... niet echt goed lijkt mij?.....:{
Mijn xbox ging na 6 maanden stuk (maakt hele rare geluiden tijdens het laden en doet het dan niet) ik moet hem nog laten reparen maar mijn garantie is verlopen en hoeveel gaat me dat kosten?
Als jouw garantie maar een aantal weken is verlopen, doet Microsoft niet zo moeilijk (dacht dat ik dat had gelezen). Als je garantie een paar maanden is verlopen dan weet ik het niet.
Ik heb hem al vanaf bijna toen hij uitkwam nog niet stukgegaan. Microsoft doet inderdaard niet zo moeilijk want een vriend zijn xbox was kapot gegaan drie weken na zijn garantie en ze repareerden hem zonder dat het een cENTje kostte. Dus ik zou maar gaan bellen of het je geld kost of niet.
Welk nummer moet ik bellen voor de reparatie? en mijn xbox heeft al ongeveer 5 maanden geen garantie want ik heb een tijd niet gespeeld.
Contact opnemen Registreer je Xbox Wees zeker dat je Xbox console geregistreerd is voordat je contact opneemt met Customer Care. -------------------------------------------------------------------------- TELEFOON 0800 023 3894 <-- Dit nummer -------------------------------------------------------------------------- Is reparatie noodzakelijk? Bel Customer care voor een reparatie opdracht. Dit heb ik gevonden op xbox.nl. Maar ik weet niet zeker of dit nummer goed is.
ik heb nog nooit problemen met m'n xbox gehad, opna dat ie n paar x was vastgelopen, vooral bij morrowind & 1 keer bij MGSubstance
mijn xbox doet het prima het enige wat bij mij kapot gaat zijn nintendo producten ik koet nu weer nintendo bellen voor mijn gamecube
Doet het nog steeds. Paar keer vast gelope bij Morrowind(4 keer denk ik), 1 keer bij SC, 1 keer bij KFC en 2 keer bij time splitters 2.. Lijkt wel veel maar bij Morrowind kun je het verwachten en ik stoor me er niet echt veel aan want KFC heb ik al wel lang zitte spelen en als ie dan een keertje vast loopt maakt dat me niet echt uit.
mijn xboxje blijft lekker heel. Geen gezeik mee mee of zo. ik had een psx, dat was pas een kut ding. Die ging echt elke maand 2 a 3 keer kaput. Kreeg je mooie strepen op je beeld en zo. Maar de xbox werkt prima.
Wat zou Microsof nu doen als je een Limited Edition opstuurt en er is niks meer aan te redden ? Alle tjappie overbouwen ofzo ?
Ik had in het begin af en toe dirty disc errors met RSC, daarna met Deathrow nog meer (hoewel dat ook aan de discs zelf lag). Nu heb ik vanaf vandaag Live en....Non-stop dirty disc errors! Ik heb vandaag in totaal 1½ potje mgp demo gespeeld. Een keer dat ik vlak voor de start een dirty disc error kreeg. Helemaal gek wordt ik er nu van, dus ik ga hem binnenkort laten repareren.