1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe warm mag een ati radeon 9800 pro worden?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door patje_1_1_2, 29 aug 2004.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Op deze pagina heb ik screendumps gemaakt van de juiste instellingen :). Temp3 is wel lekker bij jou, -128C :9

2. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k heb het aangepast zodat het precies hetzelfde is....maar er staat bij PWM 1mode en 3mode, nogsteeds Manual PWM mode...kan ik ook niet aanpassen :confused:

3. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    @ senshin

Toen ik de fan onder mijn harde schijf had leggen, wordt ie ook koeler dus het werkt gewoon. Ook als je je hand er boven houdt voel je dat ie lucht blaast

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm dit is raar.. een 9800 Pro moet gewoon goed gekoelt zijn met de stockcooling die er al op zit, of je nu airflow hebt of niet...

Draait het fannetje eigenlijk wel op volle kracht?

Btw een 9800 Pro core mag maximaal 120 graden worden....

5. Senshin

Senshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maximaal, maar dan gaat ie 2 dagen mee.......

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb bij Mycom 2 coolers gehaald (met 4 ledjes in een cooler). Zijn 7 euro dus dat valt reuze mee. Als het vanavond goed donker eens zal ik eens kijken of je het effect ziet wanneer je er achter zit (of dat je het alleen aan zijkant ziet).

Maakt wel een stuk meer herrie (zonder was ie erg stil), maar goed, is wel stukkie cooler.

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hem eerst eens tegen een muurtje (plat object enz enz) leggen en dan voelen hoeveel wind hij blaast, vervolgens heeel langzaam iets naar je toe halen (dus van het muurtje af) en voel hoe sterk de wind dan toeneemt...(laatst nog zelf getest met een eigen fan die ik voor een bepaald project ga gebruiken)

Ik wil je niet beledigen ofzo, maar als hij lucht kan aanzuigen wordt hij gewoon veel efficienter, gewoon dus een stukje advies.

8. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het eens probere. Alvast bedankt

9. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb mijn temperatuur eens gemeten: maar hij lijkt mij wat aan de hete kant:

[Plaatje]http://members.lycos.nl/banjysite/temp1.JPG[/Plaatje]

En zo te zien zit er maar 1 fan in? En ik kan niet zien hoe warm mijn videokaart is... (ATI 9600 256mb)

Deel Deze Pagina