[Hoe was et] PU GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 nov 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hoe was mij dagje op de PU Gameplay....

    We waren vanochtend weggegaan om half 9. Me pa reed ons (BeZaX en Me) naar het station en daar aan gekomen kregen we direct al een negatief bericht *De trein heeft vertraging van 10 min*. Dus dat was lekker koud om 9 uur 's ochtends daar staan op het station. Uiteindelijk kwam de trein om 9.10 op ons station. Op naar groningen dan maar, en daar aangekomen stappen wij haastig uit om de trein tehalen. Wij rennen de trap op en weer af...beneden aangekomen zien we net voor ons de trein weg rijden. *** NS word er geroepen door mijn broer, en in mijn gedachte kwam het zelfde op. Daar een dik half uur in de kou te hebben gestaan gaan we met een nog met postief zin die kant op. In de trein zelf nog wat lekkere babes gecheckt en wat ge-PSPt.

    Aankomst tijd in Amsterdam Rai, 12.43. Lekker :9 toch nog net voor 1 uur. Wij lopen gezellig die kant op en lopen de Rai binnen. Daar al bij de ingang kaartje afgeven en we worden naar een lege zaal toegelaat. Daar aangekomen zien wij Stefan/Meneer Stefan en Jim-Paul/JPRacegamer in de hal staan, mooi voorgesteld en al wachten we nog ff af totdat het 1 uur. Inmiddels heeft mijn broer zijn Beta Gasten ook gevonden en er ontstond al snel een PSP lan party met Fired Up, Gezellig.

    De tent is open en alle mensen stromen de PU Gameplay binnen. Wij (Stefan, JPR en ik) zien daar een mooie zaal van xbox360. Wij vliegen daar heen en zien PGR3 staan. *Kwijlend in de wachtrij* wachtend in de rij en al met sprankelijkende oogjes kijken we naar de fantastische beelden. Yes! aan de beurt en ik grijp als eerste van drie de controller vast en klik een random auto en baan aan, wou zo graag spelen! 5, 4, 3, 2, 1, Start! begint op het scherm testaan. Ik geef gas met de rechter tricker en hoor JPR en MS al zeggen van en? en? speelttie lekker?. Haha rustig jongens, hij speelt lekker!. Half liggend tegen de vangrail vlieg ik de eerste bocht door en speel de track rustig uit, damn wat een belevenis!. MS is aan de beurt en gooit ook direct maar een auto er in en begint tespelen. Zijn geluk kan al niet meer op, alleen het enigste waar hij mee zat is dat de controller zo diep onderaan de pod zat, dus hij stond daar in een mooie houding, haha. Hij speelt het spelletje ook rustig uit en onder tussen krijgen we van een mooie dame een kaartje uitgereikt van PGR 3 competitie, wij direct inschrijven en meedoen *wat later een domme actie bleek tezijn...JPR mocht ook eindelijk gamen en vind het spel ook helemaal tegek maar af en toe horen we hem nog zeggen GT5...GT5

    De Project Gotham Racing 3 competitie, tsja daar staan we dan als noobs van de net gespeelde PGR 3 besturing. Ach fuck dat...gamen met die handel. Ik speel als eerste het spelletje van ons drieen en word een mooie 2de plek van alle gasten die tot nu toe hebben meegedaan. *Ondertussen sjans met die mooie babe van Ownage.nl...Stefan is naar mij en begint ook terijden, wow perfect rondje alleen hij knalt op het einde tegeen vangrail, zeg maar dag tegen je tijd maar hij werd uiteindelijk nog 3de. JPR is de next, en rijdt voortreffelijk voor een Playstation Fan!. Alleen niet snel genoeg om ons bijtehouden. *Ik reed: 41.8 Stefan: 42.1 JPR: geen id, maar de tijden kloppen ook niet echt...weet ze niet zo meer, maar het was niet snel genoeg). We werden daarna ook nog geinterviewd door Rogier van de PU, dikke shit! Hij vroeg zo aan mij ''en wat vind je van de Xbox360'' ik met een tedroog antwoord, tsja ''lekker hè'' :+

    Na de Competitie gaan we een bezoekje beginnen aan de daarnaast liggende zaal, Ej vet!, hoor ik JPR zeggen, SOCOM 3!!. En de Playstation stand. Nou in die zaal zijn we dus niet echt lang geweest want de xbox360 greep ons toch wat meer dan al die ouwe troep van Ubisoft en EA (:p). Dus op naar de andere zaal. Weer ff de Xbox360 zooi checken, games tezien als: PGR3, Kameo, PDZ, FIFA 2006, NBA? en King Kong, Super! Dus ff over die hele zooi gelopen en het was al snel 4 uur, Stefan en JPR gaan weg, Stefan moest naar Nederland -- Italie, ook leuk :). Zij waren weg en ik heb me nog even uitgeleefd zonder hun, heb ze gemist.

    Ik loop maar is richting de WCG stand en zie dat het maar een lege zooi is, maar wie word daar om geroepen, Beemsma? (DOAU Nederlands Kampioen, weet niet zeker of dat ze nix is maargoed). Ik sta daar dus nog voor een lekkere lege stand. En die beste presentator laat mij tegen hem spelen. De uitslag zal ik maar niet vertellen, dat is namelijk een vernedering voor hem 8). Damn die gast is tegoed, en ik zei nog zo in het derde rondje: ''ej ff rustig aan..'' maar dat mocht niet baten.

    Ondertussen al wat potjes PGR3 gedaan, kom ik nog ff langs de stand van Ownage.nl en ze noemt net de tussenstand van de competitie, jammer ik zit er al niet mee bij. Snelste tijd 39 sec. Dus ik weer naar een Xbox360 pod en daar PGR 3 oefenen met die auto en baan. En welke sjappie moet weer een vette tijd neerzetten als je geen goede tijden neer moet zetten, juist ik. Reed een lage 38 sec. Mooi voor een dikke 1ste plek dus...*flip.

    10 voor 6 trein weer naar Winschoten gepakt en het was uiteindelijk een leuk dagje op mee temaken. Veel gespeeld en leuke goodies gekregen, ik heb een xbox360 polsbandje gekregen en mijn broer een Socom 3 petje. Leuk!

    Morgen zullen we nog wat foto's en één filmpje er opzetten.

    Ben net weer van de lange trip van 7 uur reizen dus let niet op sommige zinnen die niet helemaal kloppen qua grammatica of andere fouten dingen :+.

    Filmpjes

    Nummero 1
    Nummero 2
    Nummero 3
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  2. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Balen dat die tijd niet meetelde met de competitie, anders kon je toch pgr3 ofzo winnen? Ben benieuwd naar de foto's en het filmpje morgen. :)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Juist, je kon dan zoiezo als je bij de beste 4 zat een exemplaar krijgen van PGR 3 en een goodie bag. En die 4 moesten nog een keer rijden op het podium en als je daar 1ste werd kreeg je een FacePlate van PGR3 *Limited Edition.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    ik ging om kwart voor 6 weg met me pa naar het station.. hadden we te weinig geld contant voor kaartje konde we terug pak ik de trein van 7.04 rijd die eindelijk. staan we op delft 10 minuten stil door een zwartrijder..

    toen naar leiden daar overstappen naar schiphol overstappen en toen eindelijk bij de rai
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, wat een verhaal mark....
    Mag dit eigenlijk wel in een apparte threa?
    Nou jah boeien...
    Was het nou echt zo druk daar?
    En heb je Renate nog gezien?
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Mooi verhaal Mark! Niks aan toe te voegen _O_

    Ow, jawel :+

    Ik reed 42 midden :cool:

    Jij dikke sjans met die Ownage.nl babe _O_
    Echt lachen man! Was een gezellige middag *)
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu wel overtuigd van 360? Ga je er een halen of niet?:)
     
  8. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het allemaal zo zo. Er waren echt teveel provincialen en die mensen kijken je altijd zo dom aan. Ach, er valt ook weinig beters te verwachten van mensen die niet meer zien dan hun kleine provinciale school met provinciale zieltjes.

    Daarnaast vond ik jammer dat de hal dom was ingedeeld. De demo pods stonden erg dicht naast elkaar, terwijl er zat ruimte was om dat wel wat verder uit elkaar te zetten, voorkomt gedrang. Ik vond de prijs erg hoog voor wat je terug kreeg. Voor mij een laatste keer... PGR 3 was wel weer leuk...
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Jep, ik ga hem halen :D
    Had verwacht dat ik in discussie zou raken met mijn ouders (dat ze niet wilden dat ik nog een console kocht) maar m'n ma vond het goed _O_
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Was je al van plan om hem te halen, of heeft de PUG je nu echt overtuigd?
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    De PUG heeft me echt overtuigd. PGR3 zag er super mooi uit, en is meer simulatie dan deel 2, en dat sprak mij heel erg aan. Heb ook erg zin om hier op het forum mee te doen aan de PGR competitie, en online PGR'en lijkt me ook heel stoer *)
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Woonde jij niet in Kampen? :eek:
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Stonden er veel 360's of niet?
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt nu geen xbox live? Wel een xbox?
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Mss heeft hij geen CC maar wil wel L!VE met de launch van de 360 nemen.
     
  16. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het eigenlijk erg druk? ik ga vandaag (zondag dus:p) en ik verwacht eigenlijk dat het wel minder druk zal zijn dan gister...
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga ook vandaag en ik ben ook wel benieuwd hoeveel mensen er waren :)

    *gaat nu ff naar PU GP site
     
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    JA!! ik vond egt dat er heel veel stonden veel meer dan ik had verwacht echt vet !!_O_ _O_
     
  19. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    De kaarten van Zaterdag waren allemaal uitverkocht.
    De Combikaarten (beide dagen) waren allemaal uitverkocht.
    De kaarten van Zondag waren niet allemaal uitverkocht.

    Dus het zal er op zondag was rustiger zijn.

    Verder was het een vette shit daar, Perfect Dark Zero blijft nog steeds een vet spel, om het even niet meer over PGR 3 te hebben;)

    Alleen jammer van die gozers die t nodig vonden om een uur lang een spel te spelen.|:- Stelletje ego's:cool:
     
  20. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik speelde ook een uur lang Call of Duty 2:p
     

Deel Deze Pagina