1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe word ik een mod ??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door the x-box lord, 23 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ach een grapje moet op zn tijd kunnen he:9
    Zovaak komt het niet voor :eek:

2. Opa Jansen

Opa Jansen Guest

Ah oke, zo had ik het idd ook kunnen bekijken. Ik heb me antwoord dus deze thread ken op slot:+

Seeya

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het voordeel van mod slowchat is dat deze in tegenstelling tot de meeste member slowchat wel leuk is. Ik vind het wel vermakelijk leesmateriaal, en daar is toch niets mis mee? :)

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    W00t die is echt Vet!!! 8)

*dekt tafel voor +/- 7500 mensjes :cool:

5. Opa Jansen

Opa Jansen Guest

Ja het is misschien wel vermakelijk maar een regel is een regel. En daar moet iedereen zich aan houden, ook de mods, ook al in het nog zo vermakelijk.:)

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    * Knikt instemmend [​IMG]

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Wat houden star members eigenlijk in?

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
  9. Opa Jansen

Opa Jansen Guest

(Bron: Aankondigingen-XBW forum)

Vanaf vandaag gaan we iets nieuws doen op de xbw fora. Elke maand gaan wij een aantal members die zich opvallend goed hebben gedragen, erg behulpzaam zijn geweest, of gewoon op een positieve manier zijn opgevallen op het forum, belonen met een speciale titel:

Star Member

Deze Star members hebben zich dus bewezen als uitzonderlijk lid van xbw, en daar willen we ze voor belonen met een speciale ondertitel. Een maand lang mogen zij pronken met deze titel, waarna hun plek zal worden overgenomen door anderen. Eeuwige roem blijft natuurlijk hun deel

De moderators zullen elke maand intern beraden over mogelijke kandidaten. Daarover kan niet worden gecorrespondeerd.

Voor de duidelijkheid: de star members verdienen geen extra privileges, en hun titel zal worden afgenomen als zij "misbruik" van hun titel proberen te maken, of zich verheven voelen boven de rest. Het is een extra eer, blink uit op het forum en misschien mag jij de volgende maand met zo'n mooie ster op je borst pronken/

Dat dus :)

Met de vriendelijke groeten van Opa

10. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh, roept iemand mij :confused:

:+

11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    BROEHOES!!!!!!!!!!!

Ehm ja :)

12. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, die thread starter is echt zó GEINIG!!!*)*)
    Is ie één dag op het forum, wil ie meteen al mod worden, hahahahahahahahahahahaha. Echt zo'n nietsnut. Z'n status titel dan: "ik haat BELG" LOLLOL. Alleen maar omdat een deal in X-bazar is misgegaan haat ie meteen iedere belg!!!!
    (zo word je dus zkr geen mod omdat verschillende mods belgisch zijn UILSKUIKEN!!!!) Dit is echt een lachthread, net een comedie!

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Net of je met tekst aantoont dat jij de kwaliteiten hebt om mod te kunnen worden.
    En trouwens,mensen die 1 dag zijn aangemeld kunnen al veel langer op het forum zijn dan jij...
    En tja zijn reactie is overdreven natuurlijk met zijnn ïk haat belg"maar deze lap tekst om hem (volgens mij toch een beetje) te vernederen vind ik ook maar niks,ben maar een simpele member die zijn zegje doet hoor :+

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Destrukt _O_ well put, ben maar een simpele slotjeszetter die het met je eens is hoor :+

Slotjeszetters zijn ook maar members....Blaauw vond me al een overloper :'-(

15. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hahah en terecht!!

Maar ff om op het onderwerp terug te komen. Ik vind (en het doet pijn om dit te zeggen) maar de mods toch wel boven de members staan ze doen gewoon net ff een stapje meer voor dit forum.

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jij mag hem misschien grappig vinden, maar hij houdt zich wel aan de regels. Iets meer respect tonen tegenover je fellow-members mag ook wel! :mad:

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik was naar 14 dagen een mod, iirc. :eek:

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    En dat zijn we ook nooit meer teboven gekomen.. :+

Voorlopig ga ik er maar van uit dat als iemand tot mod gekozen wordt dat een verstandige keuze is. Tot dusver zijn de gekozen modjes altijd wel mensen geweest met een beetje verstand en die ook echt het beste voor hebben met het forum..
    En dan maakt het niet uit hoe lang zo iemand al rondzwerft hier, het gaat om hoe hij/zij zich gedraagt.

19. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Juist, daarbij zou ik meer tevreden zijn met een starmember gebeuren.

Toch autoriteit en geen verantwoordelijkheden -> toppie :+

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hmm niet helemaal.. Starmember betekent niet autoriteit.. Tenminste dat vind ik.. Dan krijgt het starmember gebeuren een beetje tijdelijke moderater gevoel en dat is denk ik niet de bedoeling.
    Starmember is niet meer als een beloning voor goed gedrag ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina