1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe word ik een mod ??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door the x-box lord, 23 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    autoriteit bedoel ik absoluut niet negatief, maar meer als waardeoordeel over de geplaatste posts (zoals een recensent in een krant bijvoorbeeld een autoriteit op filmgebied kan zijn).

Dus nee ik verwacht van een starmember geen gezeur over slotjes etc., maar een gefundeerde mening en goed onderbouwd. Zo ongeveer wat imho de starmember inhoudt :+

ps Wat mij aangaat is Saaur dus ook de uitzondering die de regel bevestigd dat starmembers niet automatisch mod worden.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    ik vatte dat ook niet zozeer als iets negatiefs op..

hmm ja, maar dat zou eigenlijk iedere member moeten doen (hier en daar wat loosheid toegestaan dan :+ ) Starmember betekent niet dat je dat moet doen, maar dat je dat juist als gewone member gedaan heb. Het enige wat je als Starmember moet doen is die eer hoog houden.
    Maar idd gezeur over slotjes etc hoort er niet bij.. Als er echt een thread is die irriteert meld ik het wel bij een modje.. En als het gaat om een newbie die gewoon iets vraagt (en niet search heeft gebruikt) dan probeer ik altijd wel te helpen indien mogelijk. Maar ik adviseer er wel altijd bij om de volgende keer search te gebruiken. Iedereen kan tenslotte een foutje maken of ff niet opletten ofzo..
    Het hele slotjes gebeuren laat ik wel aan de mods over die doen dat al goed genoeg ;)

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan eigenlijk wel als MOD een Star Member worden? :D Of is dat toch weer een status hoger? :)

4. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    rofl

wederom een verzoek "wie is de leukste met vetgedrukte letters op de main-index"

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Is het ook niet zo dat Star-members dichterbij het "worden van mod" zitten dan gewone members. Want de Star-members, zijn mensen die hun goede wil tonen, ander mebers goed helpen, goed met het forum op kunnen schieten, enz, enz. En dat zijn ook de dingen waar een "goede" mod aan moet voldoen?

Saaur is ook mod geworden, want de andere mensen die starmember zijn (geweest), Beuker(sr), Broes, Nemesis, zijn members waarbij mij opviel dat ik hun wel een Mod status gun, en er volle vertrouwen in heb, dat zij die goed zouden vervullen, vooral Broes kom je OVERAL tegen, met een lap tekst, goede thread erbij!

Dus kan die niet een soort van "test" zijn van de xbw crew/mod's/admin's om te kijken hoe deze mensen zich gedragen, als ze eenmaal een hogere/andere "status" status hebben?

Pfff....dit is veel te veel tekst voor deze tijd...maar het deed me goed..:)

See ya!! :+

6. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt gedeeltelijk. Ik was voorheen al een keer gevraagd om moderator te worden :) Maar Star Member kunnen ook gewoon members zijn die gewoon lekker goed discusieren in onderwerpen ofzo. Hoeft niet altijd direct helpen van members te zijn.

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Liefst hebben we dat iedereen Star Member is natuurlijk :cool: Maar om 'goed gedrag' op het forum te stimuleren en toch nog een gezonde vorm van schifting toe te passen zijn dit soort personen natuurlijk hardstikke welkom :)

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dit is een complete misvatting. Een star member heeft totaal niet meer autoriteit dan een andere member. Het is meer een soort bedankje van onze kant. Een star member is geenszins 'meer' of 'beter' dan een gewone member.
    Damn... waarom ben ik nog nooit genomineerd voor het Star Membership? :mad:

9. ik zie de nut er niet van in om star members te kiezen, als ze niks bijzonders zijn.En als bedankje kun je toch ook gewoon bedankt zeggen ?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, kijk maar hoe dit overkomt:

Bedankt 'the x-box lord' voor jet nuttige bijdrage in het 'Hoe word ik een mod' topic!

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan het zien als een voorbeeldfunctie. Een jongen zoals Broes geeft het goede voorbeeld, het is een stimmulans om de forumregels na te leven. Je hebt er geen macht mee, maar het staat toch leuk.

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zeg niet dat ze niets bijzonders zijn, ik zei alleen dat ze niet boven de andere members staan. (Een star-member zou dit meteen begrijpen! :+)

Het is een bedankje 'en publique', en tevens kunnen andere members er misschien iets van leren door naar het gedrag van de star-members te kijken.

13. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Hebben we het hier over een simplistische spraakverwarring?

au·to·ri·teit (de ~ (v.), ~en)
    1 gezag
    2 iem. van erkend gezag

Waarbij ik wil refereren aan nummer 2. Dit is dus wat jullie zelf aan het starmember schap hebben gehangen. Iemand die behulpzaam is aan de 'community'...

14. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen jonge-tje meer hoor :mad: :D
    Maar voor een star member zelf is het idd ook wel leuk. Je hebt een erkenning gekregen dat je opvalt in het forum en dat je posts (meestal) als positief worden ervaren. Het veraste mij iig geval wel :)

En ik nomineer Cole Trickle als volgende starmember :+

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ben je dan? Ben je overgestapt? Er rest maar 1 geslacht :cool:

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik snap niet wat je zegt? Ook nummer 2 heeft het over iemand die gezag heeft. Een star member heeft niet meer gezag dan iemand anders! :+

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Is het mogelijk om 2 keer als Star Member genomineerd te worden? Als steeds dezelfde mensen goed gedrag vertonen en die zijn al allemaal star member geweest, wie moet je dan nog nomineren? (ervan uitgaande dat alle uitblinkers zijn geweest en er geen "nieuwe" meer zijn)

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dan wordt er ook niemand Star Member meer... :) Hopelijk komt het niet zover, dat zou betekenen dat het niveau op het forum op den duur ook zou dalen, want dat betekent automatisch dat er geen behulpzame mensen meer op het forum hangen (buiten de ex-star members). We zien het wel. :)

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het niveau zou dan gelijk blijven Mike :) We zijn immers niet zo triest om bij gebrek aan 'echte' star-members mensen te onderscheiden die dat niet verdienen :)

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    You're right....as always... :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina