1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe word ik een mod ??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door the x-box lord, 23 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hoop niet dat je op mij doelt [Munch] heb nu toch wel vaak genoeg gezegd hoe leuk je eruit ziet om niet als HOMO afgeschilderd te worden :)

2. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oh jawel...maar ik vraag me af of er kerels hier op het forum rondlopen die tenminste eerlijk zijn als een man gewoon knap is :) Ik snap dat probleem niet...Allemaal beetje homofoob geworden ofzo. Ik kom er toch ook eerlijk vooruit welke vrouwen ik mooi vind en heb er toch ook geen problemen mee:confused:

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hmmm, je hebt gelijk, ik heb er geen moeite mee om te zeggen dat een man er goed uit ziet. Ik ben overtuigd van mijn sexualiteit. Dat neemt niet weg dat ik liever naar vrouwen kijk:p.

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Op de een of andere manier heb ik daar niet zo'n oog voor. Zeg ik weleens tegen mijn vriendin: kijk das nou echt een lekker ding zeker, en dan is het niet zo..... of andersom dat zei zegt wat een lekker ding en dat ik dan denk... Jeghgh...

5. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Zoals Hans Teeuwen het mooi naar voren bracht:

"mannen zijn niet zo. Als een man met zijn vrouw over straat loopt en hij ziet een mooie man zou hij eerlijk zeggen: 'Kijk een schat, wat een mooie man. Wil je met hem neuken? Tuurlijk, ik wacht hier wel'' 8)

*eist mannentopic

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    open je hem toch ... loopt het dan is er animo ... loopt het niet ... tja |:-

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nu loopt de slow-chat toch echt uit de hand. Het was mooi geweest, tis afgelopen nou.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina