Kleine verantwoording misschien wel op zijn plaats. Mike en ik konden ons niet helemaal meer vinden in dat wat er binnen XBW aan de hand was. Botsen van persoonlijkheden. Onenigheid dus, en daardoor het ontbreken van motivatie.
Betekent dit dat jij alleen stopt met stukken schrijven op de mainpage. Of stop je ook met modereren?
gaan er de laatst tijd wel veel weg, moet dus wel veel onenigheid zijn daar: -Fardo -Wouter -Mike -en nog 1 volgens mij
TheOne2000 is gestopt omdat hij, serieus, geen tijd meer had naast zijn werk voor XBW. Ook zijn gezondheid was niet optimaal. Fardo verliet de Redactie omdat, en ik weet dat dat lullig is, zijn bijdrages niet waren wat wij van hem verwachten. Geheel andere redenen dus Geen enkele reden om je zorgen te maken. Biscuitje: Ik voel er persoonlijk niet heel erg veel voor om hier nog te blijven modereren. Dat heb ik drie jaar (met veel plezier) gedaan maar ook daar zal ik eens mee moeten stoppen. Misschien, mocht dat gewaardeerd worden, sta ik DwD en Dioga nog een beetje bij hoewel dat misschien niet geheel wenselijk is wanneer ik voor andere websites actief zou zijn. Edit: Saaur is, net als TheOne, uit zichzelf gestopt. Hij had geen zin meer. Dat is te begrijpen en te respecteren. Mutaties in dit soort organisatie's blijven zich voordoen, niks vreemds aan. Behalve dan dat de meest recente mutatie (rondom Mike en ik) natuurlijk andere achtergronden hebben.
Maar verlaat je xbw nu ook compleet? (In de zin van dat je misschien 1 keer in de week van je laat horen op Xbw) ? Ik vond Fardo wel een koele mod trouwens Beetje relaxed i.v.m. sommige anderen Maar dat terzijde.
Ik deed mijn naam inderdaad eer aan ... (maakte er een rommeltje van) ... kwam ook door politieke ambities Werd dus later een mod Nu schrijf en werk ik achter de schermen bij XboxArena.nl (de andere xbox site) en ben ik hier geen mod meer Maar zoals Wouter al heeft gezegd XBW is de grootste xbox community van Nederland ... dus daar ren je echt niet zo snel voor weg Al begin ik de laatste tijd op andere dingen te focussen
hehe.. gues your right Zo zie je maar weer; Alles heeft een begin en een einde (Wouter's reign of terror is over )
ach je kent het spreekwoord he .... onkruid vergaat niet ... voor je het weet duikt Wouter weer op ... lees zijn avonturen op Woutert.nl