1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hoe zijn jullie LIVE?

Discussie in 'Games' gestart door stefander, 8 mrt 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het gewoon via mijn RouteR, alle kabeltjes zijn aangesloten, heb ff snel een kabel onder mijn vloerbedekking doorgetrokken, dat ziet er netter uit. Kwestie van de gegevens invoeren en klaar is LaZZ :)
     
  2. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    en welke router heb meneer LazZZZ?

    edit: en deze doet het ook? getest?
     
  3. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook hier staat alles zoals het zou moeten staan.
    Ik hoef alleen nog maar mn instalatieshit intevullen,gamertag erbij en Game ON!

    Ik gebruik voorlopig even een directe verbinding totdat ik 630 euro belasting geld terug krijg hehehe.
     
  4. twist

    twist Guest

    Ik heb ook alles al klaar (eigenlijk al een maandje of 2) Ik gebruik trouwens een switch ipv een router, dat bespaart mij een hoop gekloot met configuratie enzo... enige nadeel is dat de pc aanmoet staan (maar dat staat ie toch altijd al ):9
     
  5. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nog niets klaar staan, omdat ik eigenlijk niet van plan was om xbox-live nemen. Mijn internet verbinding is namelijk te langzaam (zonnet adsl-lite).

    Maar vorige week begon het toch te kriebelen en heb ik mijn adsl-lite verbinding maar snel laten omzetten naar adsl-basic. Gelijk nog ff een xbox-live setje besteld en een creditcard aangevraagd. Nu alleen nog ff een router zien te vinden, die schikt is voor adsl-basic en de "beruchte" alcatel speedtouch 330. Dus als iemand weet waar je een goede (en betaalbare) kan halen, hoor ik het graag.
     
  6. twist

    twist Guest

    Hier Hebben ze het misschien wel, hier zijn pc onderdelen erg goedkoop en worden binnen 2 werkdagen bezorgd. Ik heb er al 3x iets besteld!8) :+

    /Mod Link verwijderd. PJ
     
  7. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij staat alles ook klaar, voor Xbox Live. Alles is aangesloten op mijn router, het werkt naar behoren en ik mag de creditcard van mijn moeder gebruiken.
    Nu nog een gamertag verzinnen.
     
  8. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen mijn nieuw modempje halen,en ik ga voor een directe verbinding
     
  9. -Immortus-

    -Immortus- Live! > The Rest

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Im ready for it! 8)

    Linksys Router met daaraan PC en Xbox!
    Werkt perfect! Xbox geupdate, en nu maar wachten op de Live kit!
     
  10. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    hey hoe weten jullie allemaal dat de gamertag die je hebt gekozen bezet is kun je het ergens checken ofzo
     
  11. twist

    twist Guest

    ik mag geen link plaatsen maar zoek via google naar: gamertag database dan vind je het 100%:+
     
  12. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Zoo ik heb alvast een hubje neergezet en mijn xbox op me netwerk getieft. Nu maar hopen dat ik morgen dat starterkitje kan bemachtigen. Ik hebbem natuurlijk hier gepreorderd, maarja er zijn morgen wat momenten datter niemand thuis is. Spannend.
    Maar als alles gaat zoals ik wil, isset morgen plug en play.

    Iedereen succes morgen met aansluiten en ik zie jullie online!
     

Deel Deze Pagina