1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe zijn jullie op het idee gekomen om een XBOX in huis te halen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Summoner, 29 nov 2002.

1. sphere man

sphere man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou niet van spellen op de pc het enigste spel wat ik wel op de pc speel is delta force maar alleen met 4 vrienden en dan coop missie's.

persoonlijk was ik helemaal weg metal gear solid op de psx.

later heb ik een ps2 gekocht voor metal gear solid 2.

ik heb een dreamcast gekocht voor mijn vriendin voor ecco the dolphin.

ik heb ook een n64 maar dat heb ik noot iets gevonden.

en nu af gelopen donder dag heb ik een xbox gekocht met het spel splinter cell.

ik zag splinter cell laatst op internet en ik wist dat ik het spel moest hebben.

zoals ik al zij ik hou niet van spelen op de pc dus daarom heb ik hem maar met de xbox gekocht.

of de xbox mij bevalt weet ik nog niet maar als ze met deze spelen door gaan ben ik verkocht aan de xbox.

greetz sphere man

2. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

2 words...Bill Gates

daarom heb ik voor Xbox gekozen
    als je zoveel geld investeerd kan het bijna niet mis gaan

Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2002
  3. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
  4. CheetaH

CheetaH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em nu net 4 dagen. eigenlijk nooit over gedacht om een xbox te kopen totdat ik iedereen hier over splinter cell begon :9
    gelijk cmr3 erbij gehaald, en vanmiddag mss halo gaan halen :D

5. sexylexy

sexylexy Guest

moet je doen, hij is vet.

6. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging naar Disney Land Parijs met de hele school..toen had een vriend de PU mee en las ik zo een bericht van iemand uit Den helder [Mijn stad]:
    Ik kocht de xbox en moest kiezen school of game ik koos game..ik kreeg Halo er gratiz bij want ik was dee eerste...toen ik Halo er in deed gelijk zal ik al de graphics prachtig...etc.

En paar weken later ging ik op het I-net zoeken naar Xbox en kwam ik op deze site had er een [ tijdje iets van 2 maanden] mee lopen babbelen op het forum en kocht hem toen ergens rond Mei....

7. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een hele gave droom over een console en toen dacht ik laat ik maar een xbox kopen.

zoiets moet het zijn geweest denk ik zou het niet meer weten.

8. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Pc wordt nogal bejaard, dus ik had wat fresh gamestuff nodig :)

Pc was iets te duur.

9. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Vervanging voor oude console gezocht, PS2 en GC sprak niet aan. Xbox it was.

10. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde reden als Bloody Apron, de rijkste man ter wereld achter de xbox en Bill is zo graag de beste van het veld en het zal een nog een hele tijd duren maar ik denk wel dat het er zal van komen, de geldbron is bijna onuitputtelijk, of het zou wel heel erg slecht moeten gaan met MS, maar buiten linux is er toch geen concurentie als het op OS aankomt en de professionele software is ook hun paradepaardje.

11. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    had t nooit zo op consoles, toen hoorde ik in 2000 iets van Halo, begon te wachten op deze game (zag er al heel goed uit, terwijl t nog pre pre-alpha was :9)
    hoorde dat ie op de xbox kwam, verloor wat interesse... paar maanden later zag ik dat xbox ook online plannen had -> toen was ik echt verkocht...

13 maart hoorde ik dat de xbox volgende dag gereleased werd maar had niet genoeg geld... begon sparen, kwam prijsverlaging... naar Makro xbox gehaald + Halo
    heb nog nooit zolang een spel gespeeld, was helemaal verslaafd :9
    ouders hadden zoiets van: mwha leuk
    me broer en zus (en haar vriend)ook, toen heb ik PGR + extra controller gehaald en was me broer +mn zus' vriend ook verslaafd (terwijl ze allebei nooit echt games spelen)

PS2 von'kk wel een leuk ding, maar het sprak me niet echt aan, GC sprak me helemaal niet echt aan omdat ik een beetje ziek werd van al die Mario games

edit:
    en hij's van Microsoft, iedereen zit altijd te zeiken op windows, M$ en alle spullen van M$ eigenlijk maar natuurlijk gebruiken ze gewoon windows.. ik was eigenlijk altijd een beetje 'fan' van M$ (vind het knap dat ie op een zoldertje is begonnen met DOS en nu 1 van de rijksten ter wereld is)

Laatst bewerkt: 30 nov 2002
  12. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb een OMEUNIGE bagger pc 350 MHZ... voodoo 2.. 128 Mbram
    Bah wat suckkie

EN toen hoorde ik het.. DE X-box ik alle info opgezocht die ik maar kon vinden reacties bekeken en toen wist ik het zeker...
    IK MOET OOK ZO'n MIC dingetje hebbenn....
    ik kon nergens meer aandenke.. ik super veel geld sparen en had binnen een maand 8 spellen gekocht DAMIT MAN IK RULE

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    weet jij wat jij moet doen, dit lied downloaden:

spookrijders - ik ben de man

is goed voor je zelfvertrouwen.. stukje zelf ontplooing :9

14. sexylexy

sexylexy Guest

toen ik de xbox kocht wis ik niet eens wat van halo, toen ik op dit forum kwam wist ik van et bestaan....

15. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag een keer Halo draaien in een gameshop maar er zat zo'n irritant klein kutventje op te spelen, dus ik maar wachten en wachten tot ik op een gegeven moment dat kind er gewoon vanaf pleurde (hij probeerde voor 5!!! minuten achter elkaar door een fokking muur heen te rijden met de Warthog) , daarna stond ik voor bijna een uur te spelen tot dat ik uit de winkel werd gegooid omdat het sluitingstijd was :mad: vanaf dat moment ben ik gaan sparen (duurde een tijdje :) ) en voila! Xboxje in huis...

16. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Had al een tijdje een DC :D en tja me pc begon te vervelen. Dus ik moest iets hebben dat de DC kon overtreffen en waar ik meer game plezier aan beleef dan me pc. Nou ja xbox dus. Waarom

- Live
    - Dvd speler die knap is
    - DD5.1 sound
    - specs
    - zeer knappe top games
    - eventuele latere toepassingen (divx etc etc)

Heb hem sinds vanochtend dankzij de wehkamp service :confused: (3 weken vertraging) Maar ja ben dus erg happy. Moet alleen nog effe wat meer knappe games aanschaffen.

17. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe ik aan me boxje kom...

nah ik zag in bladen microsoft is bezig met het bouwen van een nieuwe console... ik dacht meteen vet.. dat word groots... daarna druppelde er meer informatie binnen over de specs... tjah toen begon ik al te kwijlen hehe... en toen de eerste screenshots en filmpjes verschenen van Halo... was ik verkocht... moest en zou dat ding hebben.. dus flink sparen... en heb m meteen gekocht toen ie uit was...

-xtra controller erbij
    -xtra dvd kit
    -Halo

en ik was zoetjes.. koste me rond de 670 eurootjes maar dat was t wel waard.. baalde ff toen de prijsdaling kwam.. maar de reward pack maakte dat enigzins goed :)

En nu ik voor het promoteam werk ben ik natuurlijk helemaal weg van me xbox hehe wie niet... lol denk dat er geen tot weinig mensen die spijt zullen hebben gehad van het kopen van hun box... daarentegen de luitjes die met de kerst voor de PS2 hebben gekozen en niet voor de xbox zie ik nu regelmatig balen als ze tijdens promoties op demokasten spelen of als ze bij mij komen spelen }:]

XtrordinarY is out :D

18. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest ook halo hebben . na de eerste filmpjes van het spel op de pc was ik verkocht ,dus toen halo op de xbox verscheen was de keuze snel gemaakt

19. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had wat geld over en zin in een nieuwe console. ik ging eigenlijk meteen voor de xbox omdat die het meest belovende was :)

20. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    ach ja mn neeje heeft er 1 en die vonk wel koel duz ik d8t ik koop dr ook maar 18)

Deel Deze Pagina