had t nooit zo op consoles, toen hoorde ik in 2000 iets van Halo, begon te wachten op deze game (zag er al heel goed uit, terwijl t nog pre pre-alpha was )
hoorde dat ie op de xbox kwam, verloor wat interesse... paar maanden later zag ik dat xbox ook online plannen had -> toen was ik echt verkocht...
13 maart hoorde ik dat de xbox volgende dag gereleased werd maar had niet genoeg geld... begon sparen, kwam prijsverlaging... naar Makro xbox gehaald + Halo
heb nog nooit zolang een spel gespeeld, was helemaal verslaafd
ouders hadden zoiets van: mwha leuk
me broer en zus (en haar vriend)ook, toen heb ik PGR + extra controller gehaald en was me broer +mn zus' vriend ook verslaafd (terwijl ze allebei nooit echt games spelen)
PS2 von'kk wel een leuk ding, maar het sprak me niet echt aan, GC sprak me helemaal niet echt aan omdat ik een beetje ziek werd van al die Mario games
edit:
en hij's van Microsoft, iedereen zit altijd te zeiken op windows, M$ en alle spullen van M$ eigenlijk maar natuurlijk gebruiken ze gewoon windows.. ik was eigenlijk altijd een beetje 'fan' van M$ (vind het knap dat ie op een zoldertje is begonnen met DOS en nu 1 van de rijksten ter wereld is)
Laatst bewerkt: 30 nov 2002