1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe zijn jullie op het idee gekomen om een XBOX in huis te halen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Summoner, 29 nov 2002.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Vond gamen, maar niks. Tot ik een vriend sprak. Samen met hem een paar keer online SOF spelen. dit beviel me goed.

Gamen is goed om al je frustraties uit de weg te ruimen. Toen moest ik uiteraard het beste hebben zonder allemaal toestanden (zoals bij pc's).

2. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al een PS2, maar wist ook zeker dat er een xbox bij moest. Ik heb hem eerst even gehuurd bij de videotheek om het zelf uit te proberen. Ik heb hem niet gelijk gekost, omdat de prijs toch nog ging zakken en er aan het begin nog te weinig spellen waren. Toen de Media Markt in Den Haag een actie had, waarbij ze de Xbox voor € 199,- verkochten, kon ik me niet meer inhouden en ben gelijk naar Den Haag gegaan.

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    het aanbod games op de pc begon me steeds meer teleur te stellen. alle goeie games bleven alleen maar op consoles uit komen, en ik ben gamer, en ik heb goeie games nodig.

dus vandaar, de xbox. en niet de gamecube, omdat ik absoluut halo wilde hebben, k heb pas later een cube gekocht voor metroid prime en zelda.

4. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    was beniuewd eerste console geen spijt en vooral ook de live functie

5. ITNL

ITNL Guest

gewoon gekocht. niet gespaard. had hem 13 maart in huis. geweldig apparaat, totaal geen spijt van....

6. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was liefde op het eerste gezicht toen ik Halo zag, zucht.........

7. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    halo

had me ps2 4 maanden ervoor gehaald...

leuk en alles

toen hoorde ik xbox , zag screens van HALO

Toen dacht ik van euuuuuyh!!!

Ff gewacht ( me pa wis dat de prijs dik ging droppen )

en toen gekocht op 25/04/02 :D

rocky

8. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou gewoon een tv en een goede console op me kamer hebben (ps2 hadden we al) en die xbox was het gewoon echt te gekke graphics en spellen

9. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Ik had een mooie TV, een DTS receiver met 6 boxen en een beetje geld. Toen de Xbox uitkwam trok het me totaal niet (net zoals andere consoles nu nog) Maar toen ik vanalles hoorde over ombouwen en divx enzo heb ik er meteen eentje besteld (van vrachtwagen). Toen heb ik meteen HALO uitgespeeld, en nu staat die maar wat in de kast met 85 spellen. Het enigste wat ermee doe ik modden. Maarja de tijden gaan veranderen: zodra ik op kamers zit staat hij weer iedere avond aan ;)

10. SaURoN

SaURoN Bigevil.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou een ps2 kopen, maar toen zag ik het groene wonder en ik was verkocht :D

11. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde spelletjes spelen op een makkelijke manier...dus :
    Computer aanzetten, game disc erin en spelen maar.
    Dat is op een pc gewoon meer gedoe, en je moet vaak de computer upgraden om de nieuwste spellen te kunnen draaien.
    Dat werd ik een beetje zat dus ging ik kijken naar een console.
    Ik heb lang zitten twijfelen tussen de GameCube en de XboX, toch maar gekozen voor de Box vanwege de specs.
    En ik heb er absoluut geen spijt van !
    De (grafische) mogelijkheden worden nog lang niet allemaal benut, ben heel benieuwd wat ons nog te wachten staat...
    BRING IT ON !!! XboX is gewoon een cool ding :9
    ...en voor zover ik weet ook de enige console met 5.1 geluid en standaard online mogelijkheden...

12. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je helemaal goed.. enige die standaard klaar is voor online gamen en 5.1 geluid.. en dat moet ik natuurlijk weten als xbox promo dude :)

13. Samstradamus

Samstradamus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou een gameconsole en toen ging ik beetje rondkijken op internet en aan mensen vragen. En toen kwam ik uit bij de xbox .ik ging eerst twijfelen tussen ps2 en xbox maar vanwege live gekozen voor xbox.

ltrs Sam

14. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe het bij mij ging:

Samen met Flamingo heb ik een kameraad van ons overgehaald de box te kopen. Na een tijdje ouwehoeren haalde hij er eindelijk een. We hebben toen bij hem veel gegamed op de box en gekeken of het wat was. Tijdje daarna was een andere kameraad van ons ook verkocht en haalde er ook 1 op. Uiteindelijk hebben Flamingo en ik er samen 1 aangeschaft en kort daarna kwam de tweede al in huis. Uiteraard ging het in het begin vooral om HALO en de linkmogelijkheid.

Ik heb de box nu ongeveer 3/4 jaar en hij bevalt me nog steeds.

15. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn PC liep kwa nodige specs achter om de games van nu soepel te kunnen draaien dus besloot ik maar een xbox te halen met JSRF omdat dit gewoon een van de beste spellen ooit is !!! :D

16. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou sinds 2 dagen een xbox en ik heb er nog geen spijt van gehad. :D Mijn pc was toe aan een upgrade dus heb toen maar een xbox gekocht vanwege de beste specs en coole games. ( Halo, Splinter Cell, DOA3 etc. ) :p

17. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    - Respect voor Bill... Microsoft die zo'n moeite doet om een console te maken dat wordt geweldig.
    - PC game is vervelend met installeren en dingen die niet werken. En het constant upgraden van je pc kost ook heel wat.
    - Project Gotham Racing.
    - Khad nog nooit een console gehad, en de xbox had iets magisch. Waar de Playstations aandeden als speelgoed (naam zegt het al) leek de xbox mij een serieuse games en graffix machine:+

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem van mijn vader gekregen in de vakantie ten eerste

WE hebben een Kut pc
    We hadden nog geen dvd speleer
    Ik had niks te doen en wou er heel graag 1
    Mijn vader vond een paar racespellen wel wat

en toen heb ik hem gekregen:D jippie

19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Lieve pa heb jij :)

20. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ging ik een GC halen, maar m'n ouders wouden de helft van de Xbox bijbetalen voor de DVD speler, dus toen heb ik een Xbox gekocht

Ben trouwens blij dat ik geen Gamecube heb gehaald, no offense, maar de Gamecube valt me echt heel erg tegen

Deel Deze Pagina