1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe zijn jullie op het idee gekomen om een XBOX in huis te halen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Summoner, 29 nov 2002.

1. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ten eerste geld teveel
    ten tweede keuze tussen xdoos en gc was gauw gemaakt
    ten derde ik wilde een dvd speler
    ten vierde halo
    ten vijfde anti ps2
    ten slot zie meer toekomst in xbox dan de andere consoles

2. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    als ik gel heb vliegt het meteen mun beurs uit.. en toen ik eindelijk mun salaris had gekregen van TPG waar ik in de vakantie had gewerkt.. ik meteen naar stad en xbox gehaald 8) WOEW wat is dat een vet ding :)
    wil meer wil meer :+

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    - Ik wilde een nieuwe console
    - XBox had naar mijn mening leukere spellen (ook in de toekomst)
    - XBox had een harde schijf en 4 controllerpoorten (GC ook, maar a la)
    - Een vriend van me had Halo en DOA3, liefde op het eerste gezicht
    - Xbox is van MS. MS weet wet hoe ze de markt moeten veroveren
    - MGS 2 kwam ook op de XBox had ik gehoord. Een reden voor de PS2 minder

4. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Haha das een goeie dat komt omdat mijn kameraden elkaar altijd een beetje op stoken zodoende heb ik er ook één, of te wel 5 xboxen met zijn allen.

5. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS2 had ik al, dus ik dacht ook, wat een kloteding, tis gewoon een pc in een klein kassie. Totdat hier kwam kijken en steeds meer over begon te lezen en Halo zag: KOPEN!

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik heb een redelijk oude PC Pentium II 333 Mhz
    dus ik kon niet meer veel games spelen..en ik ben diehard rallycross fan en aangezien Rallisport Challenge Xbox Only (was) en je daar kan rallycrossen heb ik een Xbox gekocht en natuurlijk voor z'n grafische kracht en z'n prachtige spellen
    en natuurlijk omdat ik ook nog ene DVD speler wilde

ik had het geld en ik was geblesseerd aan m'n knie en kon niet lopen en vroeg aan m'n moeder of ik 'm mocht kopen en een half uur later kwam ze thuis met m'n xbox!!! 8) 8) 8)

&

2 maten van mij hebben een PS2...nou ik vind daar niet zo veel aan...en hijs al best oud...

een neef van mij heeft een Gamecube...en daar had ik op gespeeld..wat een schijtding!! bah

en eigenlijk stond het al vast dat ik een Xbox zou gan kopen...maar zo werd m'n keuze vermakkelijkt

Xbox is the best there is!!

7. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Tja vroeger na ong. 3/4 jaar nintendo 64 doe je in 2001 niks moois meer. Mijn eerste logische keus was de Gamecube, gewoon lekker games doorspelen met betere kwaliteit. Playstation heb ik sowieso altijd al gehaat. Xbox was op dat moment te duur.

Op een dag ging ik naar de intertoys, gewoon weer een beetje kijken. Toen speelde ik daar op de xbox, en wel doa3. Ik was gelijk onder de indruk van de grafische kwaliteit en ook van de vet coole gameplay van doa3. Dit maakte me zeer aan het twijfelen. Alles koop ik samen met m'n broertje, dus de beslissing was ook aan hem. Ik zocht veel info over xbox op internet en zag zo dat hij veel beter was dan de gamecube. M'n broertje overhalen lukt wel ongeveer, alleen vond hij 'm te duur. Toen kwam de aanbieding voor 350 en we gingen gelijk naar de winkel om 'n xbox, een controler en doa3 te kopen.

Achteraf gezien 1 van de betere koopbeslissingen van mijn leven ;)

Deel Deze Pagina