1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe zit het met de Limited Edition van Forza????? OP=OP???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dakuhr, 10 mei 2005.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    is het cd hoesje groter dan normaal of is het een normaal hoesje met andere opdruk?
     
  2. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het eerlijk gezegd niet.. GCshop verkoopt ook met minimale marge (eigenlijk kostprijs), en daar is ie ook 47,50..

    En uit een ver gameshop verleden (heb in zo'n winkel gewerkt ongeveer 8-9 jaar geleden) weet ik dat er op games door winkels niet zo heel veel verdiend wordt.. Meeste wordt volgens mij verdiend door de distributeur vermoed ik..
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  3. wauzz2208

    wauzz2208 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig ook nog iets over een live starterskit inclusief forza en 12 maanden xbox live..schijnt gelijktijdig met de release van forza verkrijgbaar te zijn
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is altijd nog Forza Motorsport + 3 Maanden + Headphone.
    3 maanden dus geen 12. Ik heb dat pakket alleen in het foldertje van Bart smit gezien. Maar daar stond bij coming soon en bij het spel + xbox en het spel los staat 13 mei.

    Maar volgens mij zit bij het spel een 2 maanden trial. (maar dat weer ik niet zeker) :D
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  5. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was toenstraks bij de Bart Smit en op die bestellijst stond dat er 8 LE, 8 normale en 4 met xbox en nog wat starterkitjes binnen komen morgen. Dus zal wel tegelijk met het spel verkrijgbaar zijn..
     
  6. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    8 stuks maar...niet beetje weinig??, of is dat een normaal aantal??
     
  7. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het zelf ook weinig, dus zal er morgen op tijd bij zijn..
     
  8. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik meld toch maar even voor degenen die willen:
    Ik kom net van de Makro af, was ernaartoe gegaan met voorzichtige hoop dat hun Forza ook in schappen hadden. En jawel, zowel de limited en normale!

    Maar nu het interessante, de prijs!
    Deze was 42 excl btw! ofwel 50 euro incl! Voor zowel de normale als de limited. Heb dus de normale meegenomen... OFwel, de limited! Lekker prijsje!!
     

Deel Deze Pagina