Mijn reden waren vooral de Graphix, XBL en Halo natuurlijk. Jammer dat er nog geen beter spel is (Halo 2 kan je lang wachten) maar Brute Force gaat het cker wel worden !!!
Beter spel op gebied van first person shooter bedoel je zeker? Lijkt me nogal gewaagde stelling te zeggen dat halo (nog steeds) de beste game is, maarja, iedereen z'n mening toch?
goed ik heb geen halo.. dus het gaat wel aardig zonder halo maar ik denk het het wel heeft mee geholpen
Er waren naar mijn mening maar 3 goede launchtitels. Namelijk Halo, Dead or Alive 3 en Project Gotham Racing Ik denk dat de xbox zonder Halo geflopt zou zijn, net zoals de dreamcast.
precies, die games toonden de goede graphics en gameplay...de rest zoals Fuzion frenzy, Bloodwake enz.. zijn toch compleet onnodig!! het waren zelfs launchgames! daar zou ik mijn xboxje niet mee promoten als ik hun was...
door halo ben ik ''overgelopen'' van ps2 naar xbox, eerst dacht ik van; poep-xbox, dreamcast in herhaling!!!! , maar toen speelde ik bij de media-markt halo en mijn plannen om een ps2 te kopen waren op slag weg.
halo is het beste spel ooit en halo 2 is nog beter 2x zo veel levels en 2x zo veel auto`s dus ik wacht op halo 2
het zou denk ik nog steeds goed gaan met de xboxbox vanwege xbox live , goeie graphics en verder komen er nog zat leuke xbox spellen uit als brute force
Ik heb mijn Xbox niet enkel voor Halo, ik heb het nooit gekocht omdat er Halo op was. Ok, Halo is een topspel, maar daarvoor heb ik geen Xbox gekocht. Spellen zoals FIFA 2003, Project Gotham Racing, Deathrow, DOA3, moto GP,Splinter Cell,... Halo is leuk, maar de Xbox valt of staat niet met halo. Maar ook Halo heeft toegedragen tot het succes van de Xbox ( nog steeds 2de in ELSPA)