Hoe zou jij een game maken?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kibowie, 1 apr 2003.

1. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    over die twin towers grijd je zeker wel gezeik, dus dat lijk me geen goed idee

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    lol

Wat d8 je van Halo 3? :D :D :D

3. Kibowie

Kibowie Guest

zoiets zal zelfs cnn halen

4. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    een simulator spel..
    dat je een stad kan kiezen (bijv. je woonplaats)
    en kijken hoe die enge man nou reageert als je eens tene door zijn ruit gooit ofzo..

5. Kibowie

Kibowie Guest

of een 3d borduur game VET HEFTIG!!!!!

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er bestaan zoveel leuke ideen voor een game. Eigelijk heb ik nog nooit een fiets race spel gezien of mischien met scooters. Waterskieen. Tja alles in 1 kan ook leuk zijn. Voetballen op een ijsberg haha. Tennisen in de sneeuw. Het kan allemaal......

7. Kibowie

Kibowie Guest

of een hotel sim waar je dus in 3d door je eigen hotel kunt wandelen en echt de gasten kunt zien terwijl ze eten of aande bar zitten te ouwehoeren of aan het zwemmen zijn.
    Dus echt in first person view en dan in een aparte sectie de statestieken kunnen beheren.

8. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet jou PERFECTE game eruit??

Dit is een thread waarin je mag vertellen over hoe jou perfecte game eruit zou moeten uitzien....daarbji vertel je van wat voor genre het is enzz.....;)

9. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Battelfield 1942+Desert Combat mod+3D bril=

REAL LIFE IRAK, BABY!!! :D

10. Kibowie

Kibowie Guest

waarom doe je een nieuwe tread starten als er nog een splinternieuwe bovenaan staat????

11. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    das voor mij heel simpel, gewoon een spel dat je ken leven. En dan niet zoals de sims, maar first person en je echt doen en laten kunt wat je wilt, maar dit dan wel met dezelfde gevolgen als in het echte leven.
    Dus rijd je te snel, dan krijg je een boete.
    En het mooist zou zijn als dit OFFline gebeurd (56kModem:mad: ) maar je ken het dan natuurlijk ook online spelen. Je moet ook gewoon bedrijfen kunnen oprichten of huizen bouwen, maar wel alles in first person en allhet materiaal mot jke naatuurlijk eerst aanschaffen.
    Het leuke is dan dat de wereld steeds groter word.

Het nadeel is is dat dit in praktijk verloopig niet mogelijk is: De AI van de NPCs moet ZO ONDTZETTEND GOED ZIJN. en het zou ook ontiegelijk veel ruimte ingaan nemen op de harde schijf en om het spel zelf te onwikkelen zal ook al 18 jaar nodig hebben.

Maar het idee is leuk:+

En oja, voor wat nu mogelijk is, vind ik mafia eigenlijk wel de ultieme game, het enigste wat aangepast mot worden is dat het tot nu moet lopen, dat je tenminste nog veel langer bezig bent.

Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  12. Major Payne

Leuk Bevonden:
    0
    Kibowi omdat ik er nog eentje wil zetten.....jezus......!!!

13. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    een game waarin je in FPV god bent

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Waren 2 threads begonnen dus heb deze tot 1 gemerged en ff de topictitel veranderd

15. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel graag een supergoeie racegame willen zien, waar je je auto ECHT kunt ontwerpen en ook echt geld verdient en daardoor alles kan upgraden! Ook moet je sponsers zoeken etc! Er zijn vele racegames die dit al proberen maar het is nog niet egt gelukt in mijn ogen :)

16. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn idd twee topics hierover, maar die andere doet het bij mij niet helemaal meer:eek:

17. Major Payne

Leuk Bevonden:
    0
    Nou boeie over die thread, ik wil en spel over starship troopers!!! Hubba Hubbaa!!!!!

18. Major Payne

Leuk Bevonden:
    0
    En niet die mislukte van Microprose..Maar een echte fps

19. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    wat ook wel leuk zou zijn is mischien een zwerver weer helemaal op het rechte pad krijgen enzo en dan idd een hele real live game er om heen.

20. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Das idd een stoere film, ik had er ook eens een spel van gespeelt maar die zoog idd :D microprose??? naja dat spel zou idd wel eens verbeterd mogen worden want de film was gruwelijk:D

Deel Deze Pagina