Leuk concept maar ik denk dat het de casual gamer niet egt lang bezig kan houden want de meeste willen gewoon lekker voetballen en niet eerst eeuwen trainen voordat ze op hoger niveau kunnen spelen, maar mij lijkt het een puik idee
Dank je , je hebt gelijk het zou wel iets meer voor de die-hard voetbal fans zijn... Misschien zou je kunnen kiezen tussen career mode en dan nog gewone tournamenten of seasons?
zijn er nogmeer ideeën dan alleen dat voetbalspel? verder is het wel een goed idee hoor. niet dat ik het zou kopen maarja.
hmmm...idee voor een game? ik zou dan een game maken die de echte wereld weerspiegelt, het zou een game als gta worden maar dan diepgaander zodat je je meer in die wereld kan wanen, en die wereld moet echt inmens groot worden. ik zou t dan maken zoals de serie the tribe, dat lijkt me wel leuk om daar een game van te maken in gta style maar diepgaander dan gta, dus dat je echt elk gebouw enzow in kan wandelen en dat je echt veel meer vrijheid hebt.
Wordt het niet eens tijd dat je de gameswereld laat voor wat het is en echt gaat leven? Ik bedoel, er IS al een wereld zoals cube-lover beschrijft, kijk maar eens uit het raam. In die wereld zijn ook echte gebouwen waar je zomaar in kunt wandelen en je veel vrijheid hebt. Of zoals Choi, die ene drugsgast, tegen Neo zegt ( MATRIX ) It's time you need to unplug, man...
kennen jullie ''The Tribe'' wel? dat is een wereld waarin alle volwassenen dood zijn en tieners (15/16) zeg maar de baas van de wereld zijn, dat is toch niet een echte wereld... en wandelen en fietsen doe ik dagelijks al uren...
ja k ken the tribe, ik kijk et altijd als ik niks te doen heb (dinsdag en donderdag, geen pc/xbox/vrienden/meisje beschikbaar) ik vind het wel grappig. power and chaos....
@Major Payne ik wil ook een fps van starship troopers maar het andere game is ook wel graaf vind ik he Allemaal goeie ideen Maar real life time vind ik nog altijd het beste idee dat er is gezegd!!!!
Saaie serie.... Maarre zo`n game met een hele echte wereld lijkt me echt wel gaaf, dat je echt alles kunt doen wat je maar wil, je kunt zeg maar netjes zijn, maar ook moorden en verkrachten (ziek...ziek...) enzo, dat lijkt me wel wat, maar ja dat zal waarscijnlijk niet gaan komen. Teneerste veel te moeilijk te maken, ten tweede veel te geweldadig...
Ja maar als alles net echt is kun je ook bv autos stelen, mensen neerslaan... In het echte leven ga je dat wel niet proberen hé. Alé ik toch niet Een realistisch spel is gewoon leuk vind ik. Het MOET niet realistisch zijn maar tis wel mooi meegenomen
Operation Iraqi Freedom (of is dat al genoemd, niet gezien) Maar dan ook wel ERG goed gedaan, dus dat je in de verschillende levels in andere divisies een mannetje/tankje/vliegtuigje enzo kan spelen...waar dus de "hoogte punten" van de nagespeeld worden... ik weet wel dat er meer van deze games zijn, maar hoe meer/mooier/beter/realistischer hoe beter
Het lijkt wel of er in sommige gamers gevaarlijke psychopaten schuilen. "moorden, verkrachten, ziek". Als dit je id is van een leuke tijd hebben, kun je misschien het beste professionele hulp zoeken. Voor zulke mensen is een virtuele wereld goed, stel je maar eens voor hoe ze zich zouden gedragen als ze geen game hebben als uitlaatklep hebben ("moorden, verkrachten, ziek")
dat bedoel ik niet, ik bedoel dat het mij wel vet lijkt om een game te krijgen die het verhaal van die serie aanhoud, en moorden en verkrachten doen ze niet in die serie... maar een game die dat verhaal aanhoud en gta achtige stijl krijgt zou het wel vet zijn. plus het is maar een idee.
Het is idd maar een idee, het is niet zo dat ik in mijn hoofd loop met de ideeen "he die zal ik eens verkrachten, of die sla ik verrot". Nee zo ben ik echt niet hoor...
Ik wil een game maken waarin je games moet spelen weet je wel. bv. dat je een jochie bent dat games moet spelen in het spel dus zodat je het echte spel kan uit spelen. Zo heb je een game in game. Get my point?