Hoelang doen jullie met een controler ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de j, 13 jun 2005.

1. Rudolf Release

Rudolf Release Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gooi toch niet met die shit dan gaat alles langer mee.
    Ik heb de grote controllers vanaf het begin...
    Toen de D-PAD niet meer reageerde heb ik hem voorzichtig opengemaakt en schoongemaakt, man wat komt daar een crap uit zeg.
    Dat is nu een half jaar geleden en nog steeds top.
    Tja het ligt aan de persoon er is geen leeftijd te noemen

2. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn controllers nu vanaf dat ik mijn xbox gekocht hebt. Lijkt mij toch dat je met zulk soort dingen voorzichtig doen.. Lijkt mij alleen meer kut als je elke keer 40 euro moet dokken voor een nieuwe controller

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag laatst nog een wireless controller (S-Kloon) bij de Bart Smit voor 13 euro, ik ga die binnenkort maar eens kopen.

Wireless zit alleen geen draadje aan, vliegt verder weg. }:]

4. Rudolf Release

Rudolf Release Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Now your talking!!!
    Ik heb een liefde voor de grote X-Box controllers en ik heb er dan ook een kast vol van maar ja waarschijnlijk is dat een kast teveel want
    die krengen gaan niet meer af...
    Schoonmaken komt de levensduus ook ten goede ;)

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  5. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is vandaag kapot gegaan en als ik hem openschroef en het bovenste gedeelte eraf haal doet de linker analoge stick het gewoon en als ik hem er weer op schroef dan doet hij het niet meer licht het aan mijn draad of moet ik gewoon een niewe kopen

6. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    mijn controllers zijn allemaal nog prima! mijn oudste is 2,5 jaar oud.

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de controller nu vanaf de launch ongeveer. Twee originele die het wel iets minder beginnen te doen. Twee jaar geleden heb ik een Big Ben controller gekocht en die werkt nog steeds prima.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Heb mijn controller sinds 2 jaar en die doet het nog prima.

Ik speel dan ook niet zo vaak xbox en als ik speel dan gooi ik (bijna) nooit met mijn controller :). Ben ook niet van plan om voordat de next-gens komen nog een nieuwe controller te kopen

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40

Wireless controllers zijn binnen een paar maanden kapot, dan reageren ze ineens niet meer (vooral als hij 13 euro kost ;) )

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    De prijs zegt niks. Ik heb een big ben gekocht voor maar 15 euro en die doet et nu beter dan mij originele controllers.

Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  11. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik heb één van € 50 hij doet het nog (wel)

12. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb mijn controller al 2 jaar, en nog helemaal niks mis mee.

13. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn twee grote controllers heb ik nu al 3 jaar. Ze werken nog goed, alleen de thumbsticks zitten wat 'losser'. Mijn 2 jaar oude S controller heeft nog geen enkel probleem, komt waarschijnlijk omdat mijn zusje na 1 jaar al is overgestapt op de tweede grote controller.

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ik heb er vier, 3 kleine en 1 grote, allemaal doen ze het nog, ik heb ze nu +- 3 jaar

15. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt sinds een week het linkerjoystickje niet meer 100%. Erg leuk als je auto op de N-Ring bij PGR2 om onverklaarbare wijze een eigen leven lijd. Gisteren een m'n andere cristal S controller erin geduwt en toen ging het een stuk beter. Die kapotte controller zat bij m'n Halo2 pack (cristal Xbox + cristal 2 controllers + het spel Halo2), die ik sinds oktober of december 2004 heb. Zou dit binnen de garantie vallen of valt een controller niet onder de garantie? Ik vermoed dat stof het probleem is, ik doe niks geks met m'n controller (Bill Gates zou willen dat iedereen zo voorzichtig met z'n spullen omging als ik).

16. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar eenmaal een controller kapot gegooid, dat was bij Ninja Gaiden. Toen ik weer dood ging had ik er genoeg van en vloog mijn S-Controller in volle vaart tegen de muur aan. Daarnaa heeft hij het nooit meer gedaan :+

Sindsdien doe ik maar rustig aan met mijn controller, NG is overigens de deur uit en dat scheelt ook weer.

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zo agressief ventje ben jij... :+

18. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het me de muur afgelopen??? :+

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen één controller die kapot is. Wel heb ik met mijn ps2 en psone controllers dat die behoorlijk versleten zijn, sommige knoppen moet je heel hard indrukken, stickje is een beetje weggebrand:D, maar dat is omdat ik er enorm veel mee gespeeld heb. Mijn xbox controllers zijn nog zo goed als perfect.

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik had ooit eens zo'n grote, had ik even uit geleend. die eikel rolde altijd dat koord om de controller en dan niet uit rollen he, dan is dat hele draad gedraaid. en nu is ie stuk :mad: dat was mn favo voro de rest heb ik mn S controllers nog

Deel Deze Pagina