ik heb, toen ik mijn xbox pas had, een nieuwe XL controller gekocht, maar tijdens Blinx was ik een beetje kwaad en toen had ik gesmeten met mijn controller en nu heb ik het probleem, met Halo(2) of Fifa street Werkt De Linkerstick niet als je naar boven gaat dus dat is niet zo schitterend als je aan het schieten bent met Halo
Ja nuttig antwoord...maar zover ben ik al gekomen...Het vreemd is dat er helemaal niets mis mee 'lijkt' te zijn
Ik doe er ongeveer 2 jaar mee. Ik ga er erg netjes mee om. Ik gooi er nooit mee, en ik druk de knopjes ook nooit hard in. Mijn draag ligt altijd uitgerold. Ze slijten alleen door (wat mijn vader zegt) overmatig gerbuik
Ik heb m'n controller al een jaar, niks mis mee. Wat doe je er dan mee? Een controller kan best 2 jaar meegaan.
Precies, en als je echt maar 2 maand met een controller doet heb je niet alles 100% daar boven in je hoofd.
Mijn XL controllers leven allebei nog. Heb wel een keer zelf moeten repareren, maar zo moeilijk is dat niet
Zillela meen je dat serieus? Mijn S-controller die ik bij de xbox zelf kreeg doet het nog.. en die is al iets van 2 jaar?