jezus.... ik speel misschien zo'n 4 a 5 uur per week (max). In het begin wel meer... Ik speel dan ook nog games op mijn pc. Tevens kijk ik eigenlijk meer dvd films op mijn xbox dan dat ik spellen speel. (ik heb nu 1,5 maand een dvd remote en nu al 32 dvd films.
Ik speel nou wel minder als in het begin. Maar ik ben nu bezig met Halo - Legendary en dat is echt mooi. Daarom speel ik wel een aantal uur in de week.
eerste spel dat'k had was halo, heeeel veel gespeeld ( zeker4-6u per dag) en vele dagen ( weken ) achtereen, maar nu 'k halo in legendary uit heb speel ik het niet veel meer alleen, meestal met vrienden Enclave vond'k ook wel verslavend (2-3u/dag)..... nu 3dagen uitgespeeld... heb nog thps3, pgr & amped, speel'k +- 1uur/dag °- Wacht op morrorwind/timeslitters or Turok-°
Ik speel een uurtje of twee per keer. Een of twee keer per dag. Dag of vijf, zes in de week. Ik speel bijna nooit s'avonds anders lig ik te stuiteren in me nest. Ik speel ook nooit echt uren achter elkaar, krijg je van die lasoogjes van. Soms bij racegames krijg ik ook wel pijn in m'n klauwen van het trigger inknijpen. Maar bij de contr. s is dat minder erg....
hangt bij mij af van elk spel halo in het begin heeel, heeeeeel nu iets minder uurtje à 3 uurtjes per dag maar alst school terug begint...