1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt van het geval af.
    Mijn xbox had echte vastlopers,waarschijnlijk komt dat uit de dvd drive.
    Ze hebben mij nu verzekerd dat deze NIET gerepareerd wordt maar dat ik een nieuwe krijg.
    Waarschijnlijk worden zulke dingen als face-plates enzo gewoon vervangen.
    Over een tijdje als de garantie periode over is zullen ze wel overgaan tot repareren denk ik.

2. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overgekocht ? mazelaar :+
    Happy gaming ;)

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die hun 360 al terug hebben... Stonden je achievements er nog op? En onlocken die achievements ook de levels?

4. berrens

berrens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je nu per definitie een nieuwe, omdat MS de kapotte willen gebruiken voor analyses om te kijken waarom de 360's zijn overleden (verkeerde levering van onderdelen, productiefouten, ontwerpfouten, etc. etc). Daarnaast geldt dat MS in deze kritische fase kort na de launch iedereen zo snel mogelijk up and running wilt hebben, want dan gaan de gedupeerden het volgende zeggen: 'hij was kapot, maar de service van MS is perfect. Ik had snel weer een nieuwe'. En dat is natuurlijk goede marketing. Ik denk dat Paul Naber echt heeft zitten balen dat de helpdesk niet bij machte was om de stroom telefoontjes aan te kunnen. Om even een kleine kanttekening te plaatsen bij de stroom telefoontjes richting de helpdesk. Ik denk dat een iets uitgebreidere en duidelijker handleiding kan helpen. Mijn 360 doet het perfect, maar de handleiding vond ik magertjes. Ik denk dat het gebruik van illustraties beter is, zonder te kinderachtig of te complex over te komen. Ik begrijp dat het schipperen is voor MS, want een handleiding van 200 pagina's leest toch niemand en wekt de indruk dat je product complex is (en dat wil je juist niet met een console), maar dit had m.i. beter gekunt of doe er een advanced handleiding er bij op cd/dvd met alle toeters en bellen.

Groet, Cees

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Fijn... Start me xbox net op en krijg meteen een foutcode:

E 47

Iemand die al weet wat dat betekent? Btw, me xbox doet het nu weer gewoon, en ik heb deze code pas 1x gehad, maar vaag is het wel.

6. alibi

alibi Guest

PGR3 is reeds 2x blijven hangen...

7. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog een verandering gezien in de UPS ordertracking?
    Heb mijn code op het werk laten liggen. :'-(
    Het laatste dat ik weet is dat ie vrijdag om 9:24 in frankfurt is afgeleverd.
    Ik weet niet of de nieuwe xbox via het zelfde tracking nummer wordt verstuurd maar misschien dat een van jullie dat al heeft gezien via order tracking ofzo...

groetjes wim

8. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox kapot !!

mijn 360 heeft het 9 dagen volgehouden. ik heb geen beeld meer, wel geluid. denk dat de video kaart kapot is.

ook is mijn spel, pgr3 helemaal bekrast, precies in een rondje langs de hele disc. doet het nog wel aan het geluid te horen. meer mensen met een kapotte videokaart?

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heb je niet toevallig je Xbox gekantelt terijl de game aanstond? Daar kun je namelijk heel makkelijk je spel mee slopen.. En dan krijg je dus zo'n kring op je disc.

10. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de hd-kabel heb moet je even kijken naar de schakelaar die op het stukje zit die je in xbox stopt..en dan als je een normale tv hebt hem op tv zetten. Ik had het ook laatste keer per ongeluk op hdtv en had toen ook alleen geluid..beetje dom van mij maarja kan gebeuren!_O_

Edit: En op elke xbox 360 disc zit aan de buitenkant een dikke zichtbare rand dit hoort!

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Videokaart... :+

Mijn 360 doet het trouwens perfect. Nog geen enkele keer vastgelopen of Error Codes.
    Het enige spel dat ik nu heb is PDZ...hoorde meer over vastlopers in PGR3...

Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  12. hoevoeljeje

hoevoeljeje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij geeft de 360 soms een harde piep. Heeft iemand hier ook last van en weet wat het is? Is dat geluid schadelijk of is het normaal? Graag een antwoord AUB

13. MoonieB

MoonieB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de mijne staat nu ook genoteerd als inwisselbaar: tijdens COD2 liep-ie vast, PDZ gaf zware grafische fouten en Condemnded heeft daar ook last van... *snif*

14. master_arnout

master_arnout Nieuwe Gamertag!

Leuk Bevonden:
    0
    Balen zeg voor jou. Ik heb COD 2 online gespeeld en dat is echt geweldig_O_

15. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Hé, er is geen verandering in status. Die van mij ligt ook nog steeds in frankfurt. Dus ik denk dat we blij mogen zijn al hebben we hem dinsdag in huis. Ik zelf denk eerder dat het woensdag wordt btw. :'-(

16. fidoNL

fidoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb kleine probleempjes met de 360
    soms trekt ie ineens al me geluid weg.. is het ineens 10 seconden stil
    en hij is nu al 3 x vast gelopen
    en altijd op verkeerde momenten ( komt eigluk nooit goed uit:p )

17. Linky-biscuit

Linky-biscuit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liep 3 maal vast bij most wanted.
    En ook een aantal keer toen ik m'n internetconnectie wou testen: toen ik op de x-knop drukte om te testen liep hij telkens vast.
    Telkens zag je dan nog het laatste beeld, geen geluid...
    Nu al een week geen last meer gehad, dus ik hoop dat het voorbij is.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Juh, Dat word gewoon een nieuwe PCIe kaart van ATI kopen:+

19. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

Ik denk dat hetzelfde trackingnumber niet gebruikt gaat worden voor het retouneren van de nieuwe Xbox360. Maar als 'High 5' ff achter zijn werkende Xbox360 vandaan kan komen kan hij ons hierin vast meer duidelijkheid verschaffen ;)

Mijn status staat trouwens nog steeds op 09:24 delivered.
    Nog even geduld heren.. we zijn er bijna!

Groeten,

Bart.

20. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmzz denk dat ik toch nog maar een half jaar ofzo wacht totdat alle kinderziektes verdwenen zijn als ik dit zo allemaal leest...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina