Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    dont blaime microsoft je hebt gewoon dubbele pech shit happens
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu krijg ik weer een nieuwe maar ik heb echt angst dat die het ook niet doet. De kans dat dit mij gebeurd?!?!!? Hoe kan dit man... de kans is minimaal. Nu wordt het weer een week zonder :mad:
     
  3. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    haha leuk gerelativeerd. Tot jij dit 2 keer hebt.. shit happends was het toch?;)
     
  4. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1

    Eeehmzz.. de 9.24... daar hoor ik dus ook bij, alleen ik heb nog geen 360 ontvangen. Misschien morgen dan... ik woon in het noorden van het land (Alkmaar), dus misschien ligt het daar aan. Greetz Seda*)

    btw.. tot hoe laat brengt ups zijn orders...?? misschien dat mn 360 nog wel eens vanavond kan komen...hoop hoop hoop... het doet leven zullen we maar zeggen. :D
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  5. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    zo telefoontje gepleegd (2x half uur xboxhelpdesk, dus mobiele kosten weer lekker omhoog geholpen :confused:) maar die doos wordt nu naar me opgestuurd, dus daar ff in doen. UPS bellen en dan 72 uurtjes wachten... en hopen dat die nu wel goed is ;) maarja klinkt wel goed die service :)
     
  6. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ligt niet daaraan, ik woon in het zuiden des lands en ik heb hem vandaag ook niet mogen ontvangen. Wel heb ik daarna even gebeld met de helpdesk en zij hebben met het trackingnumber gegeven van de retourreis, dit is dus een ander nummer dan de heenreis en hiermee kon ik zien dat hij vandaag in NL is aangekomen en op 'out for delivery' stond maar ik heb nog niets ontvangen. Dus maar even gebeld met UPS :9 en zij konden mij vertellen dat als er veel 'express' leveringen zijn het kan zijn dat de standaard leveringen er bij inschieten en een dag later worden afgeleverd. Dus ik heb goede hoop voor morgen!

    Groeten,

    Bart.
     
  7. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan. Dan heb ik een mooi probleem... ben er morgen namelijk de hele dag niet. En dan?
     
  8. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mede pechvogels,

    Heb die van mij een uurtje getest.
    Ik wist op welke punten de vorige 360 vastliep en heb nu die stukken nog een keer gespeeld en......ROOOOFFFFLLLLL..... Deze gaat gewoon door !!!!
    Dus zonder tegen bericht kunnen jullie mede problematen er van uitgaan dat WeeGee na een spannende race als 2e gefinisht is en zich gaat bezatten aan de eerste de beste champagne fles die hij in zijn klauwen krijgt!!!

    @Rikkel :echt klote voor je,ik blijf het forum checken om te horen hoe het je
    vergaat
     
  9. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten, mooi nieuws. mijn xbox is ook aangekomen. mn buurman had m aangenomen.. vette shit whhaha
     
  10. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja jong, soms zit het mee en soms zit het tegen. Gewoon ff wachten dan komt het helemaal goed!
     
  11. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf ook niet, je kunt met je trackingnumber zien wanneer ze aan de deur zijn geweest. Je moet dan gewoon ff met UPS bellen (nummer staat op de site) en dan kun je een vervolg afspraak maken of het pakket zelf ophalen bij het dichtstbijzijnde distributiepunt. Maar de mensen van UPS kunnen je hier vast meer over vertellen.

    Succes.

    Groeten,

    Bart.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  12. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 360 pretpakket? Ben nieuwsgierig :9
     
  13. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, even de blaren op mijn duimen laten rusten.
    Tv-tje uit.
    Controllertjes wegleggen.
    Kortom, geacht publiek, het is weer de hoogste tijd voor:

    De live update van de "Project serviceline 3" race, deel 7.
    ________________________________________________

    De laatste loodjes wegen het zwaarst?
    Welnee!
    De ene coureur na de andere schiet mij hier aan de finish voorbij, vrolijk wuivend naar het publiek dat nu uitzinnig op de tribune staat te zwaaien met vlaggen, wimpels en in 1 geval met een controller aan een lang snoer.

    Al vrij vroeg wist Weegee de 2e plaats te bemachtigen, kort daarop -helemaal onverwacht- gevolgd door Phaelanx.
    Beide coureurs waren vol lof over de baanofficials en de organisatie van de race.
    Op de vraag van een toegesneld lid van de pers of deze race voor herhaling vatbaar was antwoordden beiden echter met een volmondig "NEEEE!".
    De champagne stroomt rijkelijk...

    De laatste 2 coureurs zijn eigenlijk al zo goed (hik) als gefinished.
    Dusun_1 heeft (hik) nog zteeds laszt (hik) van het fui..vuiltje in zjijn bezolg..bezorgleiding (hik) maar isz nu all zo gjoed alsj zjeker van een (hik) 4e plaasd.. plasd.. plaadsj.. plaats.

    HIK!!

    De bolide van Jerhui isz gefnishininished (hik) zonder coureur.
    Jerhui holtd nu in volle (hik) vaardt ob de finnishinnishs af en zsal de 5e pljek innnnn (hik) gaan njemen..

    Iedereen hjardelijk gecefiliciditeerdt (hik) met did sgitterunde rjesultjaat.
    (Ja, vul nochj maar een keeerdje bij, kerel! )
    En nu ga ik eventjezzz liggen...


    "Dames en heren, door een technisch mankement is de verbinding met de racetrack verbroken." ______________________________________________________
    Deze race werd u aangeboden door Microsoft overnight service, in samenwerking met Xboxworld, Jerhui, Weegee, Dusun_1, Phaelanx, MrX, High 5, diverse andere coureurs en alle prettig gestoorde lezers in dit forum. :) _0/
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bij mij loopt ij toch vaak vast wanneer ik online op de guide button druk
     
  15. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker bijdehand :mad:
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:

    Het volgens Microsoft onmogelijke is gebeurd... ik heb weer een kapote 360 opgestuurd gekregen :'-(

    Het is mij blijkbaar niet gegunt :eek:
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    'Stop & Go penalty' voor Jerhui..

    Ellende man. Onvoorstelbaar. :|

    Succes d'r mee.


    PS3 dan maar? 8)
     
  18. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook en eigenlijk alleen bij het spel PGR als ik mijn eigen mp3'tjes stream vanaf een xp pc.

    Cees
     
  19. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ben ik meer leek dan jij. :+
    Maar heb je al geprobeerd een voeding en of HDD te wissellen of zo?
    Ik weet als geen ander dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet,en ik hoefde bijvoorbeeld geen voeding mee te sturen.(terwijl die best eens nie tin orde kon zijn)
    Hoop dak niet al te bijdehand overkom maar wilde het toch effe kwijt ;)

    zoiezo succes
     
  20. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dan al het 3e slachtoffer van een dubbele DOA.
    Blunders!!
    Jerhui, dit is echt waardeloos zeg!
    Het lijkt er op dat er zoveel DOA-tjes binnenkomen in Duitsland dat men de tijd niet meer heeft om de vervangers na te kijken voordat ze worden opgestuurd.
    Een hele nare trend die zelfs nog wel eens voor negatieve beeldvorming over de 360 kan zorgen.

    Blijf ons op de hoogte houden Jerhui, we blijven met je meeleven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina