Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer 1 op de 6 keer ofzo, vooral in PGR3 als ik een message wil beluisteren of wil versturen
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    ik ook al een keer gehad maar het was wel als ik online zat te spelen.

    het bleef maaar duren omdat level te doen laden en ik wilde het spel dan maar stoppen via mijn controller naar het dashboard en ij liep vast.

    volgens mij zit daar nog een bug in en zullen we binnenkort een patch krijgen van xbox.

    want merendeel is het bij de exclusieve titels van microsoft
     
  3. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer iemand die aan het rijtje van "het onwaarschijnlijkste wat er maar kan gebeuren" wordt toegevoegd. Gaat lekker daar in het repaircenter.

    Ik heb die van mij vanochtend geleverd gekregen en heb hem zojuist aangesloten. Tot dus ver geen problemen, zo meteen maar eens PGR3 gaan spelen en kijken of het allemaal een beetje wil heel blijven ;)

    @Seda: Enorm veel sterkte toegewenst, ik hoop dat hij snel binnen is en dat 3x scheepsrecht is!!

    Groeten,

    Bart.

    p.s. Mensen die aan de 'RACE' deelgenomen hebben willen die elkaar toevoegen op Live?!?!?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  4. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha bedankt. Ach ja.. er zijn ergere dingen in het leven :p Kom er wel overheen haha...
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    Dit is ook jou eerste? En check metteen of hij wel games kan lezen, in tegenstelling tot de mijne:9 Mensen die mij willen toevoegen.. doe maar ik ben al een veteraan in de race :9 Maar ik heb zo het gevoel dat alles wel goed komt.
     
  6. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker als jij ook een pretpakket krijgt, phaelanx heeft alleen nog niet gezegd wat erin zat :'-(
     
  7. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toch even wat kwijt: Ik heb namelijk voor DE DERDE KEER in 3 jaar tijd een Xbox gekocht. De eerste ging na anderhalf jaar kapot (gekocht bij lancering) en die werd niet gemaakt omdat ik hem zelf open had gemaakt om stof of eventueel aanwezig vuil te verwijderen. Goed, eigen schuld had ik de verzegeling maar niet moeten verwijderen, hoewel de mensen die mijn xbox hebben nagekeken konden zien dat er verder niks aan was 'verbouwd'. Hier zat de beruchte Thomson drive in, die er om bekend staat als een B-produkt.

    Nog geen twee dagen later kocht ik een nieuwe Xbox, wederom met Thomson drive! Ik dacht toen van; 'Ach, mocht deze de geest geven dan bel ik het repair centrum en komt alles in orde'. Tenslotte kan je het bijna een produktie fout noemen als je Thomson drives blijft gebruiken. Nu staat (of stond in mijn ogen) Microsoft erom bekend om zijn snelle en klantvriendelijke manier van helpen bij mankementen aan onze geliefde console. Je kunt het dus al raden; Ook deze koelkast begaf het na ongeveer twee jaar!

    Tot zover niets aan de hand. Ik kocht namelijk een derde Xbox voor mezelf, en gaf mijn box met disc errors, etc, aan mijn vader die nog steeds fanatiek games speelt. Ik vertelde hem dat wanneer hij zal bellen met het repair center van MS dat alles goed zal komen. De xbox zou gerepareerd worden, waarna we samen konden Xboxen met mijn inmiddels uit rond de 60 originele games bestaande collectie.

    Nu komt het: Mijn aan games verslingerde Pa belt dus op vanaf zijn werk en legt uit wat het probleem is. Hij vertelt van de vastlopers, het tikkende geluid van de THOMSON drive, etc. Nu zal ieder weldenkend mens denken van; 'Och, dat komt goed'. FOUT. Een medewerker van het repair center wilde de xbox niet laten halen omdat hij wilde dat er werd gebelt tijdens het vastlopen van de xbox! |:-

    Hij wilde weten wat er precies gebeurde tijdens het vastslaan van mijn thomson drive, terwijl het hem net was uitgelegd.|:-

    Ik begrijp dat er best mensen zullen zijn die weinig van de hard en software van de Xbox afweten. Die mensen zullen ongetwijfeld weleens bellen om niets.

    Nu ben ik absoluut geen n00b op console gebied. Ik begrijp daarom niet dat wij met één of ander vaag excuus van een bijklussende student worden opgezadeld waardoor mijn tweede Xbox niet wordt opgehaald.

    Morgenmiddag bel ik zelf en leg ik alles nog één keer zo vriendelijk mogelijk uit.

    Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren dan meld ik nu vast via dit forum (en morgenmiddag bij het repair-center) dat ik naar het hoofkantoor van MS zal gaan en mijn tweede Xbox dwars door het raam heen gooi. Dit alles op klaarlichte dag. Dit alles zal gefilmd worden op een SONY camera en zal op internet voor de meest grappige doeleinden worden gebruikt.

    Ik ben dan natuurlijk niet te beroerd om de schade van het desbetreffende ruit te vergoeden.

    Ik hoop dat MS niet te beroerd is om mijn Xbox op te halen. Misschienm dat ik dan nog eens een 360 haal.
     
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_
    Ik heb zelf ook wel ervaring dat de mensen van microsoft wel heel erg betweterig overkomen.
    Bij mij gebeurde het dat mijn xbox van een nieuwe game disc maps niet kon lezen.
    Ik bellen jah je moet de save games verwijderen:confused:.
    Gedaan.
    Jah sorry wij kunnen je niet verder helpen_0/
     
  9. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu een 2e lading binnen en veel verkocht, hebben mensen last van kinderziektes van deze nieuwe lading?
     
  10. Fireball86

    Fireball86 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn xbox opgehaald en hij werkt gelukkig perfect. Het enige is dat als ik hem uitzet en ik een van mijn controllers via de play and charge kit in de USB uitgang heb zitten dat de ventilator van de xbox door blijft draaien. Als ik de usb stekker er dan uitrek dan stopt hij.
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    als de ring rood is haal dan de voeding eens los en lug hem er opnieuw in en daarna de stekker er in ..)

    Had ik Namelojk ook!
     
  12. Dr Phil

    Dr Phil McGraw

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    dan gebruikt hij de stroom van je playandcharge kit gebeurd ook wel eens bij pc's
    of ze hebben hem nu zo aangepast dat die cooled tot het 0 punt zodat die langzamer overvehit raakt als je de keer erop speeld ;)
     
  13. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem dan eindelijk alle spellen draaien, mediaconnect werkt, geluid en beeld fantastisch.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    De usb poort moet stroom hebben, dan blijft de xbox ook koelen :)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  15. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook een xbox360 premium en bevalt me zeer goed en werkt perfect! :)

    Enige mindere is echter dat ik een kapotte PGR3 schijf heb gekocht. Van de 20 examplaren die er liggen pak ik weer net die eruit die niet gesealed is en ooit omgeruild is en waarom? omdat er net zoals dat filmpje met die "quake 4 dvd in de xbox doen en dan de xbox bewegen" een enorme kras opzit (helemaal rond), PGR3 doet het dus haast niet (af en toe een keer een track) dus moet ik morgen maar omruilen voor een goed exemplaar. Voor de rest heb ik Perfect Dark Zero en Kameo, welke ik beide nog nauwelijks gespeeld heb.

    Maar eerste indruk xbox360 is erg goed alleen jammer van de karteljes bij games
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je play en charge kit ook aansluiten op je pc om de accu op te laden
     
  17. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Captain's log, stardate 360360360.063, of te wel status update!

    Ik nu een avond kunnen gamen op mijn gisteren ontvangen nieuwe Xbox360 omdat de oude een DOA was en ik heb eindelijke kunnen genieten van alle pracht en praal! PGR3 en COD2 spetterde van mijn HD LCD scherm :confused:, damn wat een beauty's. Natuurlijk ook zitten pielen met alle instellingen en alle extra toeters en bellen zoals marktplaats, arcade etc. en tot dusver ben ik zeer te spreken over alles.

    Vanavond maar weer eens de nodige uurtjes gaan spenderen aan mijn achterstand weg werken.

    Groeten... en tot op live!

    Bart.
    Eindelijk mijn werkende xbox360 in huis.
     
  18. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    eeey heb een vraagje omdat ik me een beetje zorgen maak over mijn xbox360. Hij heeft et sinds dag 1 gewoon goed gedaan en zette hem vandaag aan na een paar dagen niet gebuikt te hebben. Ik merkte op dat in PGR3 niet alles vlekkeloos liep en merkte dat bij elk beweging die ik in het menu deed van et spel, de dvd-drive er misschien wel moeite mee had. daarnaast zag ik opeens dat de ring-of-light op mn controller geregeld signaal gaf. Dat ie een paar 'rondjes' licht (in et groen) gaf zegmaar. ik keek in de handleiding en daar stond niet echt in wat dit inhield. Misschien een intern probleem? Voor de rest speelt PGR3 wel gewoon goed. maar ook tijdens et spelen gaf ie af en toe zo'n signaal. HELP!
     
  19. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is grappig ik heb het ook, mijn box doet niet raar ofzo maar wel dat geknipper op mijn controller????:confused:
     
  20. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ben er niet echt blij mee als ik eerlijk ben......hoewel de service wel goed is. Je krijgt zo een nieuwe als et nodig is. Alleen ik wil em niet kwijt. Net een band mee opgebouwd weetje!!:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina