1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ter info: ik gebruik zo'n stekkerdoos (waar bijv ook mijn versterker en tv ingaan) en heb nog geen problemen gehad...
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem wel in een stekkerdoos zitten en heb 1x het probleem gehad. Het zou dus zo kunnen zijn.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij maar 1 stukje ring.. Vandaag kreeg ik een E79 error naar m;;n hoofd geslingerd. Uit en aan gezet en hij werkt weer..
    Misscien toch dat stroom probleem.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had hem ook in een stekkerdoos, en hij viel de hele tijd uit. Nu heeft m'n ma een nieuwe doos gekocht, en werkt hij wel goed :)
     
  5. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja vaag...ik heb hem ook in een stekkerdoos zitten.
    Samen met de router, homecinema, tv, xbox1, lampie en nog wat.

    Heb nog geen problemen gehad(met mijn 2e 360 dan he).
    Als ik de fout nog krijg ga ik meteen wissellen..
    Maar ik kan het toch niet echt verklaren.
     
  6. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het bijna niet geloofen.. kijk als je een stekker doos hebt dan is dat gewoon een soort van splitter.. maar waarom zou dat problemen op leveren..?
    bijna onmogelijk dat het daar aan ligt.. Kijk naar de PU gameplay of game-expo. Dan zou er daar echt wel een chash zijn geweest en dan had MS het zelf ook wel in de gaten gehad, dus lijkt mij meer een verzinsel .. MAAAR! het zou zo kunnen zijn.. maar ik blijf bij mijn gedachten
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus net m'n eerste vastloper gehad. Naja, misschien was het éénmalig, maar stel dat het vaker voorkomt? Wat doet Microsoft dan? Kunnen ze vastlopers fixen met een patch? Want vastlopers bij pc spellen kon je zo nu en dan fixen met een nieuwe update.
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat goedkope stekkerdozen weinig controle op de stroom houden en alles doorlaten (dus ook schadelijke spanningen). Een apparaat werkt gewoon beter als hij is aangesloten op een ingang waar schone en veilige stroom uit komt :)
     
  9. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAH er is morgen niemand thuis als UPS mijn 360 komt brengen :mad:
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    :confused:
    Vertel eens wat het verschil is tussen een uitgang in de muur waar die zogenaamde schone en veilige stroom uitkomt en een stekkerdoos die dezelfde schone en veilige stroom een metertje verder verdeeld .
    Ik zie helemaal geen verschil tussen beide qua stroomverdeling , het enige verschil is dat je ene stekkerdoos in de muur vastgewerkt zit en de andere verplaatsbaar is.
    En je stroom kan niet door een verlengsnoer met stekkerdoos gaan schommelen met zogenaamde schadelijke spanning want dan zou in de verdeelkast van de electriciteitsmeter de verliesstroomschakelaar steeds uit springen zoals het geval is bij een kortsluiting , reageert deze spanningsschakelaar ook op het feit dat er door een defect in het eletriciteitsnet met spanningsverhogingen of schommelingen tot het gevolg zodat hij gewoon zou uitslaan om schade aan de electrische toestellen in de woning te voorkomen.
     
  11. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ook een stekkerdoos maar heb echt nooit last gehad hoor........heb altijd mn apparaten via een stekkerdoos aan et stroom. Lijkt me ook een beetje vreemd als het daar door komt.
     
  12. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het meer te maken heeft met het aarden van de stekker.
    Goedkope(re) stekkerdozen hebben geen randaarde.
    Het overkomt me vaak genoeg dat ik een behoorlijke elektrische optater :eek: krijg als ik audio stekkertjes of antennestekkertjes uit een apparaat haal.
    Allemaal een kwestie van randaarde dus.
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het er net met een verkoper bij zo'n winkel over gehad, en die zei dat het niks uitmaakte. Tenslotte, alles wat in Nederland te koop is, wordt gekeurd. Ik kan me wel voorstellen dat het uitmaakt of je de 360 via de muur of via een stekkerdoos aansluit. Maar welke stekkerdoos je gebruikt, maakt niks uit.

    Ehm, correct me if I'm wrong, maar een aarde heb je alleen in vochtige omgevingen nodig. Tenminste, dat dacht ik :{ En ik geloof niet echt dat dat als jij een optater krijgt, dat het dan met een stekkerdoos te maken heeft hoor.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  14. GameXOX

    GameXOX Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    wachten ??

    Is het niet beter om FF te wachten tot een "BUG-FREE" Xbox360 komt, tevens is de prijs misschien gedaald !??:confused:
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn 3e 360 is binnen en tot nu toe alles goed. HIJ SPEELT ZELFS SPELLEN AF
     
  16. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Tjonge, dat is meegenomen!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is niet echt nodig .... de meeste xbox 360's zijn bug free ... ik hoor van weinig mensen dat ze terug gestuurd worden ... dus je kan met een gerust hart een Xbox 360 kopen :)
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo nu en dan wordt het lichtnet weleens vervuilt met piekspanningen (door onweer bij voorbeeld). Omdat zo'n piekspanning maar van korte duur is, heeft de aardlekschakelaar dit niet tijdig door, en krijgt alle apparatuur een opdonder. Beter zou het dan zijn om een overspanningsbeveiliging in de meterkast te hebben, maar dat schijnt vrij prijzig te zijn. Daar komt het nut van een stekkerdoos met overspanningsbeveiliging kijken :).
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb haar nu net een paar uurtjes, heeft 2.5 uur aangestaan ongeveer en werkt perfect. Wordt wel warm, maar zelfs nog iets minder dan mijn Xbox. Kan uiteraard nog veranderen maar ik hoop dat het gewoon zo blijft. :)
     
  20. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch niet.
    Veel apparaten hebben standaard een stekker met randaarde en dat zijn lang niet allemaal apparaten die je in een vochtige omgeving gebruikt.
    Mijn (en waarschijnlijk ook jouw) pc is bijvoorbeeld standaard met randaarde uitgerust.
    Die -stevige- elektrische opdoffers krijg ik als ik de audio tulpstekkertjes uit mijn dvd recorder haal en ook als ik de antenneaansluiting aanraak van mijn televisie.
    Beiden niet geaard.
    Let wel, het gaat hier dus zelfs niet eens om een elektriciteitsdraad of aansluiting.

    Ik ben een absolute leek op technisch gebied maar ik verbaas me er elke keer over als het me weer eens overkomt.
    De enige overeenkomst tussen beide apparaten is dat ze niet in een stopcontact (mijn buurman noemt zoiets een wandcontactdoos, wow) met randaarde zitten.

    Maar ik geloof dat we afdwalen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina