Helaas moet mijn Xbox 360 er ook aan geloven
.
Het begon toen ik vanmiddag Need for Speed: Most Wanted aan het spelen was. Ik ben even tien minuutjes weggelopen, en heb het spel niet op pauze gezet, ik stond namelijk op het punt om de Porsche Cayman te kopen. Vervolgens kom ik terug en koop ik de auto. Eenmaal terug in free roam wil ik verder spelen en plotseling bevriest het spel. Alleen de eject- en de powerknop werkten nog. Na een reboot krijg ik het Xbox logo te zien, waarop meteen opnieuw alles bevriest. Maar dit keer barst het van de artifacts op het beeld:
[plaatje]http://webdisk.planet.nl/barne326/publiek/album/XBOX360_FREEZE%20001.jpg[/plaatje]
Op geen mogelijkheid krijg ik de boel nog aan de praat. De ene keer komt ie tot aan het dashboard, de andere keer tot in een spel en vaak alleen maar een zwart scherm, of hij valt uit. Zowel de console als de voeding geven geen enkele foutcode.
Dus maar contact opgenomen met de support afdeling. Alle suggesties nogmaals doorlopen (hdd wissen, geen hdd aansluiten, voeding direct in een stopcontact pluggen i.p.v. in een stekkerdoos), maar niets lijkt te helpen. Dus nu wordt ie opgehaald door UPS en krijg ik een nieuwe console retour. Ik moest rekening houden met zo`n 5 á 7 werkdagen.
Nu maar hopen dat het vervangende exemplaar wel goed werkt
.
Klik om te vergroten...