Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Wow , wééral onrealistisch en kortzinnig door de bocht hier , waarom zouden mensen die géén xbox 360 gekocht hebben hier dan ook gaan stemmen om de anderen angst aan te jagen , volgens mij heb jij last van paranoia .
    Ik heb géén xbox 360 gekocht bij de lancering omdat ik nog wil wachten tot de kinderziekten uit het apparaat verdwenen zijn , en néé ik heb helemaal géén behoefte om een serieuze poll te gaan verzieken met onfundamenteel stemgedrag en dit integenstelling tot wat jij denkt.
    Mij lijkt het wel dat er momenteel wel iets degelijks mis is met de xbox 360 aangezien de klachten die ik hier lees , en daarom ben ik blij dat ik de beslissing genomen heb om het minstens een half jaar aan te zien alvorens ik er een zal kopen. _0/
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Helaas moet mijn Xbox 360 er ook aan geloven:'-(.

    Het begon toen ik vanmiddag Need for Speed: Most Wanted aan het spelen was. Ik ben even tien minuutjes weggelopen, en heb het spel niet op pauze gezet, ik stond namelijk op het punt om de Porsche Cayman te kopen. Vervolgens kom ik terug en koop ik de auto. Eenmaal terug in free roam wil ik verder spelen en plotseling bevriest het spel. Alleen de eject- en de powerknop werkten nog. Na een reboot krijg ik het Xbox logo te zien, waarop meteen opnieuw alles bevriest. Maar dit keer barst het van de artifacts op het beeld:

    [plaatje]http://webdisk.planet.nl/barne326/publiek/album/XBOX360_FREEZE%20001.jpg[/plaatje]

    Op geen mogelijkheid krijg ik de boel nog aan de praat. De ene keer komt ie tot aan het dashboard, de andere keer tot in een spel en vaak alleen maar een zwart scherm, of hij valt uit. Zowel de console als de voeding geven geen enkele foutcode.

    Dus maar contact opgenomen met de support afdeling. Alle suggesties nogmaals doorlopen (hdd wissen, geen hdd aansluiten, voeding direct in een stopcontact pluggen i.p.v. in een stekkerdoos), maar niets lijkt te helpen. Dus nu wordt ie opgehaald door UPS en krijg ik een nieuwe console retour. Ik moest rekening houden met zo`n 5 á 7 werkdagen.

    Nu maar hopen dat het vervangende exemplaar wel goed werkt:confused:.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    @Arjan , sterkte negen zullen we maar zeggen , en ik hoop dat je snel aan een nieuw en feilloos werkend exemplaar geraakt , en dit is de reden waarom ik momenteel géén xbox 360 koop , hij heeft te veel gebreken op dit moment , maar ik vertrouw erop dat dit in de toekomst en microsoft kennende wel degelijk verholpen wordt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2005
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het eigenlijk een beetje absurd dat er best veel kapot gaan.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    M`n Xbox heeft vanochtend een nieuw truukje geleerd, namelijk het vertonen van drie knipperende rode lampjes (zie avatar). Ik krijg alleen geen error code o.i.d. op m`n scherm, want die krijgt op dat moment geen signaal meer. Niet met composiet, component of vga.

    Het is eigenlijk allemaal in de tweede week vanaf de lauch begonnen. De eerste week kon ik zonder problemen uren achter elkaar gamen. Begin van de tweede week begon Perfect Dark te hangen wanneer ik terug wilde gaan naar het dashboard (dat voorheen een week lang heeft gewerkt zonder te hangen).
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Absurd, het is ronduit schandalig! Het lijkt er wel op dat ze die dingen gewoon niet getest hebben.
    Dit kan gewoon echt niet voor een bedrijf zoals Microsoft.
    Is voor Microsoft te hopen dat ze deze problemen niet in Japan hebben. Anders kunnen ze het daar echt schudden.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kwam dit artikel tegen in de Microsoft Knowledge base: Three red lights flash.

    Misschien hebben andere 'slachtoffers' hier nog iets aan ;). Bij mij helpt het i.i.g. niet.
     
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    anybody??:confused:
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm, vreemd.
    Ik heb het zelf niet gehad. Ik heb het weleens met mijn PS2 gehad. Maar dat kwam omdat mijn tv op het verkeerde kanaal stond. Misschien dat dat het is? Zoniet, Microsoft bellen, die zijn vandaag van 09.00 tot 17.00 te bereiken.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Eehmz, ik heb het zelf ook wel eens gewoon gehad bij mijn tv met de xbox.
    Wat bleek nou dat er een snoertje niet goed zat. De av of video kabel zat gewoon niet goed. Maar dat betekent niet dat het zo bij je maat hoeft te zijn.

    @ svennies et Arjan hier was ik al bang voor dus drom koop ik mijn 360 in Januari, Februari.
    Maar je hebt gelukkig 2 jaartjes garantie.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijne heeft z'n derde vastloper gehad. Ik word een beetje pissed. Dit kan toch gewoon niet? Mijn oude Xbox is nooit in 1,5 jaar vastgelopen. Ik krijg geen error, hij loopt vaak in het menu-scherm van PGR 3 vast, soms ook als ik een gamercard probeer te laden.

    Wat kan helpen? Direct in de muur aansluiten? Andere stekkerdoos gebruiken.

    En mensen die hun 360 dan opsturen: kopen jullie een memory card en zetten jullie al jullie files over? Worden dan ook alle archievments meegenomen? En ook alle live stats?

    Ik vind het echt schandalig dat ik 34 euro moet neerleggen voor een memory card, die ik wellicht nooit meer gebruik? Ach, ik zie wel aankomen dat ik nog heel vaak een brakke Xbox krijg want er zijn gewoon heel veel mensen met vastlopers.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij werkte helemaal niks. Harde schijf formateren, harde schijf eraf halen, voeding ophangen etc, niks werkte.
    Saves ben ik allemaal al kwijt. Maar als je je gamertag recovered, dan staan je points er nog en je achievements ook nog.

    Ik denk dat er voor jou helaas ook niks anders opzit dan Microsoft te bellen voor een omruiling. Ze zijn er tot 5 uur vandaag.
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit ik inderdaad te overwegen. Aan de andere kant, het ergste heb ik nog niet gehad (E xx ) errors. Veel mensen hebben vastlopers, in PGR 3. Straks moet ik een week wachten, en krijg ik een Xbox 360 die ook vastloopt. Tuurlijk is het al schandalig dat ie al vastloopt, maarja, als iedereen het heeft kun je er moeilijk wat aan doen.

    Ik weet dus nog niet wat ik ga doen.. :{

    Wel weet ik dat ik een grote fout heb gemaakt door de 360 nu al te kopen :mad:
     
  14. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben meer mensen hier last van :
    PGR3 en PDZ starten moeilijk op , vaak pas naar paar keer willen ze opstarten.
    Krijg steeds witte scherm"to play this disc ...... "
    wat kan ik het bestuh doen??
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het beste wat je kan doen, is Microsoft bellen. Je hebt het recht op een correct werkende Xbox, werkt hij niet correct, dan moeten zij jou een werkende leveren. Je kan ze btw tot 17.00 bellen vandaag.
     
  16. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer eerst PGR3 te ruilen vandaag.
    Ik had um gister gekocht en hij wil nu nauwelijks meer opstarten.
    PDZ start nu wel weer goed op , wordt er gek van :'-( :mad: |:-
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    mijn xbox begon sinds gisteren met vastlopen.

    tijden pgr3 in de carreer menu s al 2 x

    en tijdens pdz deathmatch live op mn xboxeguide menu


    kan ik het beste ms opbellen? of afwachten?
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je ongerustheid dat je 360 niet goed werkt, maar dit is een probleem die bij bijna iedereen die PGR3 heeft voor komt hoor. Dus het ligt niet aan jou xbox of aan PGR3 maar het is gewoon een fout, die misschien opgelost kan worden met een update. Je kan proberen om op te bellen maar ik denk niet dat ze voor een vastlopend spel een nieuwe 360 naar je opsturen...
    Ik ben nog altijd niet gebeld(maandag gebeld en zou binnen 3 dagen terug worden gebeld) inmiddels is het bijna een week maar MS laat nog steeds op zich wachten....
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Meteen bellen, met mazzel heb je dan een nieuwe na kerst.
     
  20. Bj0rNL

    Bj0rNL Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft iedereen zowat, ik heb ook aantal keren een vastloper gehad...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina